• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

Jahapp, då sitter man här i värmen och är på väg att köra WC i hettan. Helt emot planen. Allt kändes så bra inför GW1 men nu känns laget, som helt saknar Cityspelare, helt fel. Det nya med 5 tillåtna byten gör det inte enklare heller... Tror jag lämnar laget intakt. Eller WC? Eller 1 byte? Eller intakt? Gawh!!!
Cityspelare är så jobbigt att ha eftersom Pep roterar laget så mycket. Hade Håland men bytte honom mot Kane innan omgången startade. Lite trist då Håland kanske får mycket speltid för att komma in i PL.

Kulan hade varit kul att ha också…

Jahapp, då sitter man här i värmen och är på väg att köra WC i hettan. Helt emot planen. Allt kändes så bra inför GW1 men nu känns laget, som helt saknar Cityspelare, helt fel. Det nya med 5 tillåtna byten gör det inte enklare heller... Tror jag lämnar laget intakt. Eller WC? Eller 1 byte? Eller intakt? Gawh!!!
Sitter lugnt i båten och gör inget byte denna omgången. Nästa bli det nog någon förändring. Lär väl idiotförklara mig själv typ 15 efter omgången stänger.

Cityspelare är så jobbigt att ha eftersom Pep roterar laget så mycket. Hade Håland men bytte honom mot Kane innan omgången startade. Lite trist då Håland kanske får mycket speltid för att komma in i PL.

Kulan hade varit kul att ha också…
Men varför Kane istället för Haaland?

Kulusevski kan nog utmana Son poängmässigt denna säsongen.

Trixigt på mittfältet generellt för nästan alla lag bytte ju 5 mittfältare förra omgången.

Men varför Kane istället för Haaland?

Kulusevski kan nog utmana Son poängmässigt denna säsongen.

Trixigt på mittfältet generellt för nästan alla lag bytte ju 5 mittfältare förra omgången.
Tror att Kane kommer starta 90 % av matcherna medans City stjärnorna brukar vilas mycket. City har i princip två lag som kan vinna PL.

Bilagor

• E468AB63-F8AD-48AB-AAC2-932BC0EB1C67.png
    E468AB63-F8AD-48AB-AAC2-932BC0EB1C67.png
    301.1 KB · Visningar: 8
Bytte ut Recce James (skadad), Son (dyr och ur form) samt Bailey (spelar aldrig) igår. Hade två gratisbyten så offrade 4p.
Bytte in Harrison, Rodrigo och Cucurella. Totalt drog de tre nya in 4p🤘... Samt en utgick efter 30 min skadad😁😁😁

Hade haft bättre score om jag missat deadline…

Hade två drafts inför gw1, den jag valde är helt värdelös och samtliga transfers har floppat. Draft nr2 hade jag nog legat topp 50k i världen med
FPL är ungefär lika mentalt påfrestande som golf. Många ggr man velat linda klubban runt diverse träd. Lite så i FPL oxå.

FPL är ungefär lika mentalt påfrestande som golf. Många ggr man velat linda klubban runt diverse träd. Lite så i FPL oxå.
Så är det! Lite enklare att ta ut sina aggressioner på golfbanan än i soffan. Jag brukar dock gå in i någon form av uppgivenhet/depression som håller i sig ca 12h. Förstår inte varför jag fortsätter spela skiten

Sjuk utväxling om man jämför med Kane som på inget vis startat dåligt.
Precis. Men nu när jag tagit in honom så lär väl stackars Haaland hamna i en sällan skådad formsvacka. Känner mig som en häxdoktor som sätter förbannelser över spelarna, hade lika gärna kunnat sätta en voodoopinne i dem som att plocka in dem i FPL.

Senast ändrad:
Sugen på att dra WC idag, känns som att man inte kan sitta utan Haaland ännu en gw
Nä man har ju redan missat ca 50p genom att ha en annan fw så det är nog bara att ta in honom asap. Han kommer måla sålänge han inte är skadad.

Svårare är väl vad man gör med Salah. Har man både Salah och Haaland så är man ju något begränsad i övriga truppen.

Nä man har ju redan missat ca 50p genom att ha en annan fw så det är nog bara att ta in honom asap. Han kommer måla sålänge han inte är skadad.

Svårare är väl vad man gör med Salah. Har man både Salah och Haaland så är man ju något begränsad i övriga truppen.
Det lockar att skicka Salah, men har gått på den minan en gång för mycket för att göra om det

Det lockar att skicka Salah, men har gått på den minan en gång för mycket för att göra om det
Ja jag velar också - köra WC eller bara en transfer (dvs Haaland som jag köpte in under pågående match).. Svårt men det lär bli fel oavsett vad jag gör så laget får nog vara kvar idag. Känns obra med WC redan omg 6. Å andra sidan känns laget allt annat än stabilt😬🤔

Bilagor

• 285BB90F-BA3A-4959-949C-134E5F64F849.png
    285BB90F-BA3A-4959-949C-134E5F64F849.png
    233.3 KB · Visningar: 5
Tillbaka
Topp