Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle vilja säga att det beror lite på vem som står i mål. Med De Gea skulle jag nog tatt honom, då känns det stabilt.Någon annan som tror på Smalling?
Jag har också 51p men är 5:aPlats no 4 med 51 poäng just nu!
Rolex är alltid överstJag har också 51p men är 5:a
haha, ja måste vara så.Rolex är alltid överst
Jag har Skrtl från 'Pool, men Benteke kan mycket väl näta idag!haha, ja måste vara så.
Dock har jag Benteke idag också.
Ballen sitter på läktarn med sitt nya fina örhänge. Han kommer nog inte göra mycket.För mig känns allt rätt smutsigt och lågt just nu. Mitt enda hopp för denna omgång är om Ballotelli nätar några gånger, högst osannolikt dock.
Det fixade ju sig bara fint igårJag har Skrtl från 'Pool, men Benteke kan mycket väl näta idag!
Trejdad nu. In med GiroudBallen sitter på läktarn med sitt nya fina örhänge. Han kommer nog inte göra mycket.
Jag följer VSK:s exempel och slåss i botten!
Indeed!Haha forza grönvitt!
Jag hade Herrera på bänken 9pFC Tåfjutt & Eric United börjar dra ifrån!