• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Tackar!
EM fantasy League?
Det tycker jag! PL var lite för långt för mig personligen.

Men absolut, vi borde kanske börja kika lite på priser osv, göra ett bättre koncept helt enkelt.
PL blev lite hastigt och jag ber om ursäkt för att pris inte ordnades. Bjuder på en bärs om vi ses på GTG!
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Ska vi dra igång en EM liga? Hur många vill vara med?jag kan styra upp en liga, frågan är om man ska göra emelvan, uefas fantasy eller cmores?
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Jag är på!
Kör helst drömelvan (aftonbladet) då det verkar som jag ska vara med i fler ligor där
Tycker drömelvan verkar bäst också, skönt att slippa välja avbytare :) Ska försöka hinna dra upp en liga idag, återkommer när det är klart.
Ska vi ha någon form av pris? 50 kr/deltagare som sedan betalas till vinnare vid slut? Eller 2-3 bärs på nästa GTG? GTG för de som deltagit i ligan rent av kanske efter finalen har gått? Eller så får man bara äran :angel:
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Självklart ska vi lira i år igen!

Flera har kallat årets säsong för tidernas säsong. Det gör jag med.
Kan Leicester försvara titeln?
Kan @Chami försvara titeln som vann Klocksnack's Fantasy Premier League förra året?
Kan en tokmarkerad Ibrahimovic prestera en regnig söndag borta mot Stoke eller blir det Leicesters nyförvärv Ahmed Musa som står för helgunderhållningen?

För att börja spela, in på http://fantasy.premierleague.com/ och regga ditt lag. Sedan när du fixat ditt lag klickar du på:
Leagues->Join a League->Private League-> Knappa in 2807345-641200


Obs! Denna liga drar igång redan första omgången, alltså lördag den 13 Augusti.
Deadline för att inte missa första omgången är klockan 11:30.

 
Senast ändrad:

Miami

Rolex
2-Faktor
Borde vi verkligen. Frågan hur vi administrativt löser det? För ingen vill betala pris när säsongen är slut och det gått helt åt skogen

Ah det funkar för mig
Behöver ju inte vara något stort
Eller så ser vi vilka som är på och då får man helt enkelt hålla det
100kr?
 
  • Like
Reactions: Kim

Kim

Panerai
Ah det funkar för mig
Behöver ju inte vara något stort
Eller så ser vi vilka som är på och då får man helt enkelt hålla det
100kr?
100 räcker, de borde alla kunna avvara. :) Ska man swisha dig tex som vann förra året så håller du i pengarna till slutet av säsongen? Och om du inte kan försvara din titel skickar pengarna till den nya vinnaren?
 
Topp