Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha shit, har hunnit glömma bort detta helt!
Haha ja detta gick ju sådär... kanske skulle undvikit att ha folk från chelsea i backlinjen...
Det tycker jag! PL var lite för långt för mig personligen.Tackar!
EM fantasy League?
Jag är på!Ska vi dra igång en EM liga? Hur många vill vara med?jag kan styra upp en liga, frågan är om man ska göra emelvan, uefas fantasy eller cmores?
Tycker drömelvan verkar bäst också, skönt att slippa välja avbytare Ska försöka hinna dra upp en liga idag, återkommer när det är klart.Jag är på!
Kör helst drömelvan (aftonbladet) då det verkar som jag ska vara med i fler ligor där
Yes, återupplivade förra ligan. Alla som var med förra året och har lag i år kommer med automatisktJag verkar ha hamnar i klocksnacks liga? Vetefan hur men kan ni se mig? Knivsouth heter laget
Borde vi verkligen. Frågan hur vi administrativt löser det? För ingen vill betala pris när säsongen är slut och det gått helt åt skogenHar vi något pris?
Borde vi verkligen. Frågan hur vi administrativt löser det? För ingen vill betala pris när säsongen är slut och det gått helt åt skogen
100 räcker, de borde alla kunna avvara. Ska man swisha dig tex som vann förra året så håller du i pengarna till slutet av säsongen? Och om du inte kan försvara din titel skickar pengarna till den nya vinnaren?Ah det funkar för mig
Behöver ju inte vara något stort
Eller så ser vi vilka som är på och då får man helt enkelt hålla det
100kr?