Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du bumpar, du verkar ju bibehålla titeln
Klart du bumpar, du verkar ju bibehålla titeln
Blås av!piss omgång långt kvar
Spännande sista omgång! Hänger mycket på kaptenen...
Kom igen nu arsenal!
Det svängde väldigt mot slutet. Trodde du hade det. Men nu verkar det som jag i den sista omgången går och vinner...tacka KaneJag ansåg mig besegrad när du och Joel körde tripple captian och bench boost förra
Sen att sanchez gjorde typ 3 mål + ass för Joel och Kane 6 mål för dig hjälpte inte
Kul som fan och bra spelat båda!
Tror den som startade ligan förra året gör detBara bjuda in
Jag hittade inte den gamla ligan så startade en ny, om den gamla finns kvar får någon gärna langa koden till den annars så är det bara ansluta till
1096139-504354.
Perfekt! JoinadeJag hittade inte den gamla ligan så startade en ny, om den gamla finns kvar får någon gärna langa koden till den annars så är det bara ansluta till
1096139-504354.
Vilken plats ligger du på? Gick rätt dassigt för mig men hoppas på en bättre andra omgångVerkligen kul omgång! Bra start fick man i FPL också