• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Tänkte också på det igår, något får vi/jag lösa där! Jag har också mitt swishkonto till annat så det blir ej optimalt. Återkommer kring det under spelets gång, nu ser vi till att fler joinar!
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Spännande sista omgång! Hänger mycket på kaptenen...
Kom igen nu arsenal! :)

Jag ansåg mig besegrad när du och Joel körde tripple captian och bench boost förra
Sen att sanchez gjorde typ 3 mål + ass för Joel och Kane 6 mål för dig hjälpte inte :p
Kul som fan och bra spelat båda!
 

Kim

Panerai
Jag ansåg mig besegrad när du och Joel körde tripple captian och bench boost förra
Sen att sanchez gjorde typ 3 mål + ass för Joel och Kane 6 mål för dig hjälpte inte :p
Kul som fan och bra spelat båda!
Det svängde väldigt mot slutet. Trodde du hade det. Men nu verkar det som jag i den sista omgången går och vinner...tacka Kane :)
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Jag är på när det beger sig!

Ber redan nu om ursäkt för mitt förpubertala lagnamn, men reggade det på en Anders Borg-fylla häromdagen...
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Jag är gärna med om det blir av. Då blir de dessutom en nygammal avatar... :p
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Jag hittade inte den gamla ligan så startade en ny, om den gamla finns kvar får någon gärna langa koden till den annars så är det bara ansluta till
1096139-504354.
 

Kim

Panerai
In och regga nu! Deadline 19.45
Här har ni ett tips på ett lag för GW1
Screenshot_20170811-153803-01.jpeg

Koden är 1096139-504354
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Så, nu var jag med också. Med allt transferstrul (framförallt idag med Couthino) så ska det bli riktigt kul att PL drar igång igen
 
  • Like
Reactions: Kim
Topp