• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

a.i

Omega
2-Faktor

Number 6

Omega
1833, 1787, 1783 (två matcher in i omgången tror jag), vet inte hur/om man kan kolla poängställningen innan denna omgång började. hittar bara att man kan se retroaktiva poäng per lag i ligan per kalendermånad.
 

a.i

Omega
2-Faktor
1833, 1787, 1783 (två matcher in i omgången tror jag), vet inte hur/om man kan kolla poängställningen innan denna omgång började. hittar bara att man kan se retroaktiva poäng per lag i ligan per kalendermånad.
Intressant, jag hade legat på en andra plats då med andra ord (1799 poäng med 3 spelare som fått poäng hittills). Tack för svar, jag får joina nästa säsong:pompus: Lycka till med de sista omgångarna!
 

Number 6

Omega
Dags att knyta ihop säcken, känner flåset bakom.
Kom liiite närmare iallafall, även om jag tänkte fel angående kapten och vem som skulle starta. Men det var det ju fler som gjorde.. Spännande att se hur Liverpool reagerar, 0-4 och mycket sitter i skallen. Kommer Salah och Mane fortsätta ösa in mål, var gårdagen bara ett tillfälligt snedsteg? Trixigast är ju Pep och hans rotationer.
 

Simpatico

Rolex
Kom liiite närmare iallafall, även om jag tänkte fel angående kapten och vem som skulle starta. Men det var det ju fler som gjorde.. Spännande att se hur Liverpool reagerar, 0-4 och mycket sitter i skallen. Kommer Salah och Mane fortsätta ösa in mål, var gårdagen bara ett tillfälligt snedsteg? Trixigast är ju Pep och hans rotationer.
Det börjar brännas nu. Måste lägga på en rem.
Jo Pool spelades som dom vore bakfulla, inte mkt stämde medans City var på tårna. Bara att gratulera.
Jo helgens matcher blir spännande. Får fundera ett varv extra.
 

a.i

Omega
2-Faktor
Japp det blir en tunn omgång..
Samma här, segt. Men en FH att ta vara på, vad tycks?
9A975A4C-57D4-4B5F-8F57-D9256CCF27BB.jpeg

2,6 mille på banken, tar emot att inte utnyttja hela budgeten. City är som vanligt svårlästa, möjligt att Sterling vilas till cupen men helvete vad het han är.
 

Number 6

Omega
Hopplöst med City att välja enskilda spelare. Man riskerar ju hela tiden att få en gubbe med 14 min speltid och 1p. Att träffa rätt mellan Jesus, Mahrez, Sterling och DeBruyne etc är inte lätt, samtidigt som man vet att nån av dem oftast fixar 10+ poäng. Nu har ju vissa lag inte så mycket att spela om heller, men ibland spelar det inte så stor roll.
 

Number 6

Omega
Note to self: håll rätt på tiden!
20.17 gick inte att byta. Deadline 20.15.
Googlade starting lineups City. Glömde tiden. Om Jesus och Foden levererar ikväll blir det lång näsa.
 

Number 6

Omega
Två omgångar kvar. Riktigt jämnt nu 10p skillnad. Tror inte att bbits eller Stureby kommer ifatt. Men, bollen är ju rund, allt kan hända, osv.
Har ett trippelkaptenschip kvar att utnyttja = bra. Däremot tycker jag omgång 37 ser riktigt jobbig ut. Svåra matcher. FA-cup som stör och kanske vilas många spelare? Dessutom - hur beter sig de lag som har 0 att spela för? Palace såg bra ut mot United exv, där märktes ju inget mittenlagssyndrom. Hade gärna haft ett wildcard kvar känner jag. Fan.
 

Number 6

Omega
Spännande nu. Bra utdelning hittills i omgången. Men - Vilka spelare får spela i topplagen? Hade ju planerat att Pep skulle vila Silva i cupen och spela honom ikväll, men han fick ju 90 minuter. Och United såg ju helt jävla off ut mot Chelsea. Obegriplig coachning av Ole då vi behöver ALLA poäng i PL (så även jag i FPL;)). 6 spelare kvar, så har även @Simpatico dock inte samma lirare, kan gå hur som helst detta
 

Simpatico

Rolex
Spännande nu. Bra utdelning hittills i omgången. Men - Vilka spelare får spela i topplagen? Hade ju planerat att Pep skulle vila Silva i cupen och spela honom ikväll, men han fick ju 90 minuter. Och United såg ju helt jävla off ut mot Chelsea. Obegriplig coachning av Ole då vi behöver ALLA poäng i PL (så även jag i FPL;)). 6 spelare kvar, så har även @Simpatico dock inte samma lirare, kan gå hur som helst detta
Känns som ett lotteri, där man står och hoppas på sina nummer och det bara rasar in runt omkring en.
 

a.i

Omega
2-Faktor
Satsade på topp 100k i min debutsäsong, det blev att snubbla på mållinjen. GW37 var katastrof, vann båda ligorna jag var med i åtminstone:confused:

OR: 104k
Sverige: 2,8k
OP: 2264
 

Number 6

Omega
@Simpatico Tack! Vet inte riktigt om jag kan starta om en liga som nån annan skapat? @bbits ?
Oavsett hur vi gör så får vi ju dra igång nästa säsong igen. 10e säsongen jag spelar FPL, har dock inte varit med sedan säsongen 2014/15 så ett uppehåll på fem år!? Min bästa säsong var min första (06/07) då kom jag på plats 11,000 globalt. Sedan har det mest gått utför.
Men skönt att ta hem KS's liga iallafall. Det vart ju tight. Vi har bara ca 300 poäng upp till vinnaren globalt. Tufft, då ska man snitta 8p mer per omgång.
@a.i du får vara med nästa säsong!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
I år är det väldigt svårt. De med en strategi kommer sticka ifrån resten redan efter 3-4 gameweeks.

Jag har ingen bra strategi so far.
 
Topp