Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ouch, den kan bli kostsam.Jahapp där dabbade man sig ordentligt.
Deadline idag 19.30 och dubbelvecka.
Glömde av allt.
Blev ju inte så farligt. Tvärtom. Dessutom jackpot idag då jag tryckte in Salah och Firminho istället för Mané och Abraham..ouch, den kan bli kostsam.
Salah var ju given som kapten denna vecka...Blev ju inte så farligt. Tvärtom. Dessutom jackpot idag då jag tryckte in Salah och Firminho istället för Mané och Abraham..
Ja typ 500000 som gjorde sammaSalah var ju given som kapten denna vecka...
Nä, fyra gånger fler...Ja typ 500000 som gjorde samma
Alltså vafan. 7 transfers åsså har inte wildcard registrerats. Fattar inte, var så jäkla noga med att dubbelkolla att det registrerades. Gjorde det via mobilen. Hoppas att det styrs upp när GW är komplett. Tror dock inte det...[/QUOTE
Wildcard vad tycks om nedan? Bank: 0,7:
Kort motivering:
Pope - en klippa, 105p med bra spelschema och 12232 i skrivande stund på GW Trans In, talar sitt tydliga språk.
McCarthy - bra stand in de matcher Pope kan få det tufft att hålla nollan.
Tanganga - ny in för Tottenham, imponerat det lilla jag sett av honom och han har ett väldigt lågt pris.
Egan - ett alternativ till de typiska SU-gubbarna som majoriteten har i sin trupp.
van Dijk - säkert kort, haft sedan start.
Söyüncü - haft sedan länge, tjänar inte på att sälja honom, mycket bra spelschema trots något svajig form.
Lascelles - billigt alternativ med OK spelschema, hålla ner kostnaderna för en bänk som inte kommer användas särskilt mycket.
Richarlison - tryckte in honom till slut, kanske för sent? De har tufft spelschema men är det någon som levererar poäng för Everton är det antingen han eller CL.
De Bruyne - haft sedan start, har länge velat tradea bort honom mot Mahrez för att ändå ha en city spelare. Sjukt kluven hur jag ska göra här.
Pérez - få i mina ligor som har (kvar) honom, Leicester går inte längre som tåget men jag tror på en del poäng de kommande omgångarna.
Salah - istället för Mané, kommer fortsätta kötta.
Hayden - billigt alternativ med OK spelschema, hålla ner kostnaderna för en bänk som inte kommer användas särskilt mycket.
Ings - prisvärd, hoppas på mycket speltid kommande omgångar som ser ljusa ut för att fortsätta producera poäng.
Aubameyang - tar emot att ta in honom på något sätt, bra spelschema men han har gjort mig besviken förut. Vad göra?
Jiménez - hade en tanke att köra både Rául och Traoré, jäkla radarpar men väljer den förstnämnde, möjligt att jag fullföljer planen framöver.
Tankar:
Stör mig lite på att inte utnyttja hela budgeten, men jag kommer inte på något sätt att faktiskt göra det på.
Vidare vet jag med mig att Egan, KDB och Auba inte lirar GW28 vilket kan göra att jag tappar en hel del den omgången med en inte jättestark bänk. Är det värt att haka upp sig så mycket på en omgång?
Att ha tre Liverpoolspelare har visat sig vara ett måste mer eller mindre, ser inte ut att bli så för mig efter detta Wildcard. Funtade på att ta in Henderson på mitten som en billig tredjegubbe men knappt så han får starta i min trupp... Vardy fick lämna efter jag har gett honom både en och två månader, känns som han kommer vakna till liv snart igen, hmm.
Garanterat mitt längsta inlägg på KS, som inte ens handlar om klockor, men vad gör man inte för att slå polarna! Tips och råd mottages med öppna armar
Blev lite sista-minuten-förändringar, in med Gomez och Saïss i backlinjen. Dessvärre bänkade jag den sistnämnde (11p) och Liverpool läckte så ingen vidare utdelning, 57p - ganska average. Inför GW28 så slängde jag ut Auba (prestationen i GW27 till trots) för Vardy pga. att Arsenal står över den omgången, lär switcha tillbaka sen igen. Lurar på om jag ska byta bort Hayden för att få in en spelande mittfältare då han vart bänkad sist...Stabilt lag Nu har ju några matcher hunnit spela in i GW, så vi vet ju halva resultatet.
En spontan grej som fastnade i mina ögon är att du inte har 3 st Liverpool spelare. Kanske få in någon i backlinjen?
Haha segt att bänka Saïss.. Känns ju som att man måste ha mer Wolves spelare framöver. Traoré är ju fin men han var bänkad sist.
Blev lite sista-minuten-förändringar, in med Gomez och Saïss i backlinjen. Dessvärre bänkade jag den sistnämnde (11p) och Liverpool läckte så ingen vidare utdelning, 57p - ganska average. Inför GW28 så slängde jag ut Auba (prestationen i GW27 till trots) för Vardy pga. att Arsenal står över den omgången, lär switcha tillbaka sen igen. Lurar på om jag ska byta bort Hayden för att få in en spelande mittfältare då han vart bänkad sist...
Barnes kommer dessutom att få de tre bonuspoängen så oddset på att De Bruyne kommer att bytas in i 86:e minuten mot Arsenal sjönk just till 1,00. Hatkärlek till det här spelet...
Såg att det var en galet stor folkmassa utanför Mestalla när Valencia-Atalanta spelade igår. Kinda defeats the purpose.Matchen inställd ikväll tyvärr. Pratas även om att göra som i Italien, dvs stoppa alla matcher i en månad..
Samma alternativ diskuteras även i PL. Snacka om skitit för Liverpool om det blir alt. 1 (även fast det är högst orimligt)
Antiklimax för pool.Samma alternativ diskuteras även i PL. Snacka om skitit för Liverpool om det blir alt. 1 (även fast det är högst orimligt)
Någon tapper krigare som orkat hålla motivationen uppe nu när det dragit igång igen? Jag tog vara på gratis wildcard som alla fick efter uppehållet och kombinerade det med en bench boost. Dubbel spelomgång för en del lag gjorde åtminstone mig motiverad. 96p än så länge med 10 spelare kvar att få poäng på under denna omgång.
Rank Sverige: 4k
Rank overall: 155k
Stabilt! Jag knåpade ihop 120p, kunde gått bättre (förväntade mig det) men kunde också gått betydligt sämre. Bara upp på hästen igen med ny GW som redan är påbörjad! Rashford fick ersätta en skadad Agüero, tror det kan bli bra med lite mer pengar i kassan och bra spelschema på Man Utd. Man City är också svåra när de rullar så på spelare och inte blir det bättre med fem byten... Lycka till!Tog också vildcardet men blev bara ett byte. Har en stabil uppsättning sen innan men frågan är var dom står rent formmässigt.
69 poäng so far med 9 spelare kvar, dubbelomgång inräknat.
Rank Swe: 3325
Rank overall: ca 121000
Missade som i att det över huvud taget skulle börja eller som i att du inte ändrade i ditt lag? En omgång är inte så farligt men förstår frustrationen i att missa ett gratis WC.Jag missade helt att PL drog igång.
Inte likt mig
Missade att det drog igång igen
Och det var ju en mindre bra GW att missa det på.
Men men, bara att bita ihop och komma igen. Det är mycket kvar att spela om. Nu vaknade Martial och gjorde hattrick helt plötsligt. Svårt att komma ikapp då de flesta har typ samma spelare. Man behöver hitta den där Martialprestationen som ingen annan hittar...
Vad är det här med fem byten? Nån ny regel? Såg att City bytte som galningar sist.