Upplys oss andra?Såg precis att priset är uppdaterat, bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upplys oss andra?Såg precis att priset är uppdaterat, bra
Var 700 igår och drog ett pm idag fick då höra 800 sek, nu stämmer annonsen med priset.Upplys oss andra?
Spännande utveckling på ks, lurarna utannonserade för 700 vid seriöst intresse gick priset upp en hundralapp- olustig utveckling med ockerpriser och lockpriser, liknande beteende borde förpassas till Blocket.
Då ber jag så mycket om ursäkt och skyller på BisolvonenOm det är mina lurar du skriver om så förstår jag inte vad du menar. De var först ute för runt tusenlappen och igår sänkte jag priset till 800:-, vad har du fått 700 från?
Det har de aldrig kostat.
SåldHumidor 350kr + ev frakt. Fint skick. Litet märke baksida lock, se bild. Tillbehören ingår. Finns i Göteborg.
Köpte en borrhammare på Jula för 399:- går genom betong som en varm smörkniv skär i smör.Det är också ett alternativ. Kanske rentav det bästa!
SÅLDA!Sista bumpen för Church's skorna. Använda 2 ggr. Storlek 7G. 1650 kr skickat. Nypris: 3700 kr.
Ser ganska färglösa ut på bild, vilket de inte är i verkligheten: http://www.herringshoes.co.uk/produ...&catid=17&oldcolid=4976&stype=0&colourid=4385
BumpKöpes: IPhone 5 eller 5s
Såld!
Slipsen såldSåld!
--
Hittade dessa vid en inventering:
Svart plånbok av Ben Sherman. Knappt använd. 220 kr skickad.
Slips. nyskick. Polo Ralph Lauren. Typ 9 cm vid bredast stället. 330 kr skickad.
Vad begär gamarna för biljetter i dagsläget?Letar efter två biljetter till Håkan Hellström på Ullevi! Hade varit en dröm om någon hade några biljetter över!
Vad begär gamarna för biljetter i dagsläget?
Trist. Hade gärna hjälpt dig, men de 14 biljetter jag och tjejen fick tag i rök omedelbart till vänner.Mer än det dubbla nypriset!
Trist. Hade gärna hjälpt dig, men de 14 biljetter jag och tjejen fick tag i rök omedelbart till vänner.
Har du möjligen en bild på den från ett lite längre avstånd?Säljer en Louis Vuitton scarf då den aldrig kommit till användning. Inköpt för en herrans massa år sedan. Storlek ca 140x20cm. Tänkte mig ett pris på 1300:- men är jag helt fel ute så släng iväg ett bud!