• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljes: Samsung Galaxy S4 "black edition" 16gb GT-I9506 Telefonen är i fint, praktiskt taget oanvänt skick, den har mestadels legat i sin låda, den är låst till Telia, den kommer i låda med manualer, men inga andra tillbehör, telefonen finns i Stockholms norra förorter men kan skickas.

Pris: 1200kr: byten: kan inte bli mer än ett nej :)

// Daniel

Brompton 3vxl i ok skick. Har några år på nacken men funkar bra.
Nya sulor som bara rullat några mil.
IMG_20150705_110229.jpg
4000kr skickas ej.
Grillen kan följa med som stöd men då blir priset högre.
om ni inte vet vad brompton är för cyklar så går det att vika ihop dom till
fickstorlek(nästan) och när man fäller ut den blir det en cykel som är helt ok att cykla på.

Senast ändrad:
IMG_20150705_110229.jpg
4000kr skickas ej.
fickstorlek(nästan) och när man fäller ut den blir det en cykel som är helt ok att cykla på.
Det är inget teleskoprör till sadeln va?
För oss långryggar alltså.....

Ah....såg att den inte skickas. :banghead:..kan du cykla upp den? :cigar:

Jag köpte ett par bluetoothhörlurar i present till min tjej, visade sig att hon samma dag köpt ett par egna likadana. :facepalm:

Tänkte därför kolla om någon här är intresserad av dem (nya, obruten förpackning) innan jag returnerar dem. Märket är Kreafunk och modellen heter aHead. Bild nedan, skamlöst stulen från det stora www:
image.jpg

Priset sätter jag till 800 kr, hämtas i norra Stockholmsområdet eller skickas. PM vid intresse!

Svarta skinnhandskar Filippa K. Lammullsfoder. Sparsamt använda. Storlek bedömer jag till Medium, alltså storlek 9.
Pris: 300 kr skickat.
Betalning med Swish. Ingen retur.
Tack!
image.jpeg
Attackprisbumpar till 200 kr skickat. Bara för dig kompis!

Edit: Sålda! Grattis till dig som gjorde årets klipp! ;)

Senast ändrad:
IMG_20150705_110229.jpg
4000kr skickas ej.
Helt ok? De är fantastiska att cykla på! Bra jävla pris också! Engelskt hantverk!
För er som undrar finns teleskopstolpe att köpa till också! Har det på min, är 189cm.

Ingen som är taggad på lite skidhanskar?

Untitled.png

Gula NEFF är i skinn, de vänstra svarta ANALOG är något tunnare så kan krävas vante under för full värme. Storlek L på båda. Hela och rena!

200 sek stycket, eller 300 sek för båda.

Vh,

// Max

Blir prisbump i form av nypost med annan bild.
Till salu är alltså en MSI-speldator där datorn är integrerad med bildskärmen på 23,6"
Spec på länken
http://www.webhallen.com/se-sv/dato...b128gb_ssd-gtx860_2gb-win_8&atcl=external:ref

Utöver datorn medföljer det på bilden, trådlös mus&tgb, headset (ej trådlöst), spelkontroll typ xbox360.
Finns i Stockholm med omnejd.
Priset bumpas till 5000:-, frågor på PM och tack till KS.
DSC_0008.JPG
En sista bump på denna MSI-dator.
Annars får jag spelandet en till chans.
Avskyr verkligen blocket.

Tja! Då jobbet kräver kostym säljer jag av några kavajer. Samtliga är i storlek 48 men det kan väl vara lite skillnad (som det alltid är) mellan olika modeller. Vill ha 690:- styck för alla. Nypriserna är ca 3500-6000:- styck. Alla är i bra skick!

Nr1. J.Lindeberg. Två knappar. Tunna axelvaddar. Halvfordrad.
image.jpeg

Nr2. J.Lindeberg. Två knappar. Medeltjocka axelvaddar
image.jpeg

Nr3. J.Lindeberg. Helfordrad. Mörkgrön med ett försiktigt fiskbensmönster. Medeltjocka axelvaddar. Armbågspads.
image.jpeg

Nr4. J.Lindeberg. Halvfordrad. Tunna axelvaddar.
image.jpeg

Nr5. Som ovan men lite annan ruta
image.jpeg

Nr6. J.Lindeberg. Liiiite glansig i tyget. Heldordrad. Medeltjocka axelvaddar.
image.jpeg
image.jpeg

Slänger också upp en kostym. Made to meassure. En knapp. 690:-
Glömde visst en ;)
image.jpeg

Också JL. Och ja, jag har jobbat på JL... ;)
Mörkgröna kavajen är såld. Resten finns kvar och är ett utmärkt tillfälle att fylla på garderoben med kvalitetskavajer till sjukt bra priser! En kavaj/kostym för 690:-, två för 1190:- eller 4 för 2190:- :)

Köpes, 2-4 biljetter till Bruce i Göteborg!

Datum spelar ingen roll, svärfar missade chansen och det vore kul att överraska honom! Helst sittplatser, dra ett pm med prisförslag. Tradera och blocket ballar ur, litar mer på er klocksnackare...

image.jpeg
Säljes: Red Wings Moc Toe 6" i färgen "charcoal" stl 8 1/2, använda max 5 gånger vilket kan ses på några märken på sulan annars i nyskick.

Finns norr om Stockholm

Pris: 1200kr

// Danne

Köpes, 2-4 biljetter till Bruce i Göteborg!

Datum spelar ingen roll, svärfar missade chansen och det vore kul att överraska honom! Helst sittplatser, dra ett pm med prisförslag. Tradera och blocket ballar ur, litar mer på er klocksnackare...

Släpps nya biljetter 7e Mars till en tredje spelning (i slutet av Juli någon gång) :)

Om någon sitter på en olåst iPhone 6 eller 6 plus,så var inte rädda för att dra iväg ett PM!
Givetvis funkar 6s och 6s plus också men eftersom den är till min lillasyster och budgeten är hyfsat begränsad så får den isf vara till bra KS-pris ;)

Säljer ett par jeans från Dondup köpta på Zgander i Helsingborg för ett halvår sedan ungefär. Säljer då de inte används och är tänkte att finansiera ett par andra jeans:p Storleken är 32, modellen heter Ramones. Använda ett fåtal gånger och ej tvättade. Nypris var runt 2500-3000 så sätter därför priset till 1250kr exkl. frakt. Referenser finnes: https://klocksnack.se/threads/bikinigubben.42346/
IMG_9075.JPG

IMG_9076.JPG

Långskott.
Min kollega och hans sambo letar bostad att hyra i minst 6 mån, gärna längre inom tullarna. Stabilt jobb och goda referenser.
Letar 2a eller större 1a.
PM :)

Jag Skulle nog kunna hitta en original kartong att packa ner den i om jag ville, men jag vill att den som köper ska pröva cykeln först så att alla blir nöjda och glada :)
Det är ju en Brompton för bövelen....hur kan man inte bli nöjd och glad?
Seså, var snäll och hämta kartongen och packa in....så är du av med problemet.;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp