• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljer en PS3 Super Slim Azurite Blue edition 500gb, 2 år gammal men inte använt på 1 år. Fungerar felfritt.
Medföljer en kontroll, laddningskabeln, strömkabeln, 4 st spel.
Spelen är:
-GTA V
-Assassins Creed IV:Black Flag
-Uncharted 3
-Battlefield 4

Inga box eller papper kvar, tyvärr. Nedan bifogar jag en bild som är snodd från nätet men kan skicka fler bilder vid intresse.

Priset är 1000kr,kan bytas mot enklare ur(SKX00?/Citizen/g-shock/Sea-gull 1963) med pengar upp eller ned, föredrar f2f i Stockholm, om du vill ha den skickad så kan vi lösa det på något sätt.

sda.jpg
Bump

Där inte inte ni, det är jag...

Eton Red Gibbon slim fit (vänster), strl 40. Upptagna ärmar för att motsvara Etons nuvarande serie Green Ribbon (red ribbon var något längre förr). Aldrig använd. 350:- inklusive frakt

Eton Green Ribbon, slim fit(höger), strl 39. Använd en gång. 300:- inklusive frakt

DSC_0267.JPG

Bröstnäsdukar, Tiger Of Sweden, Neckwear, Eton, Stockholm Kravatt & Dako. Den enda som är använd är den paislymönstrade från Neckwear. 200:- för alla inklusive frakt
DSC_0263.JPG

Gör ett klipp, sneakers. I och med att mina vardags/arbetsskor gick i graven inser jag att jag har köpt för liten storlek på i princip alla sneakers… Skorna är i bra skick & har knappt blivit använda med andra ord.

Nike Air Max Halloween limited edition US 8,5 (42)
DSC_0260.JPG

Adidas Superstar Triple Black US 8 (41 1/3)
DSC_0258.JPG

Converse Allstar Triple Black US 8 (41,5)
DSC_0255.JPG

Adidas Stan Smith Premium US 8 (41 1/3)
DSC_0257.JPG

Adidas Busenitz US 8 (41 1/3)
DSC_0256.JPG

1000:- för alla inklusive frakt! Det vill säga 200:- per par. Nypriset på alla ligger runt 5000:- (FY FAN). Just LE-modellen av Air Max verkar även vara populär på Ebay.

Tack för mig!
Endast skjortorna från Eton kvar!:)

Hej, jag säljer mina Persol P00649 i färgen Havana/Crystal Brown, i storleken 54/20. Kommer i full set med allt som ingick.

Solglasögonen är använda enstaka gånger, och har nu legat i ca tre år. Nypriset var 1755kr och jag säljer dessa för 1000kr inklusive frakt, då det knappt är använda. Skickar även med originalkvittot från NK Details.

BakQYDD.jpg

jwU2o4s.jpg

AWvjxuc.jpg

QzruWnc.jpg

HAHAHA! :D
De enda jag känner som kör kostym fortfarande är just finans. Till och med mina advokatvänner kommer undan med udda-kavajer idag.
Som sagt kan jag ha olika färg på byxor och kavaj, men inte typ jeans och kavaj. Chinos och kavaj kan gå på fredagar ;)
Jag gillar dock kostym (eller bruten kostym) och slips så har inga problem med det :) Slipsar är väl näst största intresset efter klockor... ;) (funderar på att prova sy en egen)

Den mörkgröna är btw paxad men passa på att köpa några kvalitetskavajer till riktigt bra priser. Kan gå ner till 600 styck om man köper minst tre :)

Bruce Springsteen biljetter , 2st 25/6 Ståplatser

Hade flyt och fick tag på Bruce Springsteen biljetter och har 2st över då vi bara blev några som skulle gå sen till slut, folk kan ju inte bestämma sig. :) , ståplatser till 25 Juni, Ullevi, Göteborg, Midsommardagen, Oförglömligt :) 1600kr
Skicka PM

179220.jpg

Givetvis pappersbiljetter

Senast redigerad av en moderator:
Som fler här, Springsteenbiljetter köpes, sitt, dag oväsentligt. Snabb och smidig affär på 2-8 biljetter. Inga ockerpriser, kan lova dyrt och heligt att inte kränga vidare.

Säljes: Plånbok från Brooks Brothers i Tan/Dark Green. 1100 kr inkl. REK frakt. Grymt läcker färgkombination.:)
Denna köpte jag i New York för nästan 3 år sedan. Den kostade $398 i Brooks Brothers butik.
Någonstans i den vevan började jag använda mindre plånböcker allt oftare, så denna har inte använts jätteofta. Dessutom har jag alltid haft den i jack-/kavajficka och inte i någon byxficka. Skicket är mycket bra, se bilder. Det finns missfärgningar vid "rundningen" som förmodligen fanns från början (se sista bilden), inget jag sett förrän nu när jag skulle ta lite bilder. Något litet märke finns också. Nu har jag beställt en ny (mindre) plånbok i liknande färgkombination så det är dags att låta denna gå...
http://www.brooksbrothers.com/Peal-Co.®-Wallet-with-Coin-Case/814F,default,pd.html
BB1.jpg
BB2.jpg
BB3.jpg
BB4.jpg
BB5.jpg
BB6.jpg

Bump 550 kr.
----
Tvingas erkänna att dessa inte passar mig.
Church's Ely i storlek 7G. Ingår i Church's Custom Grade. Använda 2 ggr. Kartongen slängd, men dust bags medföljer.
Gummisula. Brun mocka. Perfekt skick. Något stötmärke på mockan som går att få bort med en mockaborste.
Pris: 2200 kr inkl frakt. Nypris: 3700 kr. Ingen retur.
churchs-brown-ely-chelsea-boots-product-1-22192001-0-397421187-normal.jpg

Lånad bild.
---

Skjorta från Hilditch & Key. Storlek 39 slim fit. Tycker den i alla avseenden är som en strl 38. Använd, men i perfekt skick.
Pris: 450 kr (nypris ca 2100 kr). Ingen retur.
DSC_0296.jpg DSC_0297.jpg
500 kr för Ralph Lauren jackan.
1900 för skorna.
350 kr för skjortan.

Säljer en plånbok. Slimmad och smidigt format som inte tar för mycket plats i fickan. Jag skulle nog säga att lädret är någon typ av "fuskkläder". Använd kanske 10 gånger så den är i gott skick. 150 kr inklusive frakt.

IMG_1411.JPG
IMG_1412.JPG
IMG_1413.JPG

Svarta lackskor i storlek 43 säljes med märket Cavaliere. Skorna är oanvända och endast provade på inomhus, kan finnas ngn "hairline" från hantering annars i ett mycket bra skick. Skulle ha använts till ett bröllop men paret gick skilda vägar innan. Har tyvärr slängt lådan. Finns i Stockholm för f2f.
Nypris: 1695 kr
Pris nu: 900 kr eller bud

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Bumpar Lackisarna

• Like
Reactions: mps
För de som håller på Tottenham har jag två tröjor till salu, den vita är i storlek small och den blå är i storleken större gissar jag då den är lite större. Kan inte ha dem själv och knoddar i denna storleken är cirkus 15-20 år bort ;)

Köpte tröjorna under mina strapatser till storstan London och de är både "the real deal". Den vita har varit med om någon träning medan den blå var så dyr i mina ögon att den knappt använts.
Skulle gissa på att den blå kommer från säsongen 03/04 och den vita 99/00(eftersom de köptes då).

Paketpris på 235 svenska enkronor fraktat och klart!
IMAG0363.jpg
Det finns tydligen inga Tottenham-fans med ungar här ;)

Bumpar och sänker till 135 kronor fraktat.

Hade flyt och fick tag på Bruce Springsteen biljetter och har 2st över då vi bara blev några som skulle gå sen till slut, folk kan ju inte bestämma sig. :) , ståplatser till 25 Juni, Ullevi, Göteborg, Midsommardagen, Oförglömligt :) 1600kr
Skicka PM

179220.jpg

Jävla ockerpriser!

VAB ger tillfälle till reflektion och till rensning. Därav dundrar jag in följande objekt till försäljning.

Mulberry six ring agenda. Inköpt i London för ca 20 år sen. Mycket lite använd (gilla kaoz). Bra skick, lite lite slitage i kanterna och en liten scuff på baksidan, se bilder.
1300 nu 1000 kronor.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

RayBan piloter. Sent 90-tal och big size. Skalmar med krok, sitter skönt men kan behöva en rengöring och en del kärlek.
250 kronor sålda
image.jpeg
image.jpeg

American optics. Köpta för ca fem år sen. Rätt små, 140 mm.
250 kronor sålda
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Davidoff cigarretui. Spontaninköpt på Kastrup för några år sen. Använt max fem gånger då jag tyckte det var ballt med cigarrer men mår enormt illa av att röka.
600 kronor Nu 450
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Savinelli snoppare i ädelträ. Använd en gång, samma tema som ovan.
250 kronor Nu 150
image.jpeg

image.jpeg

Mont Blanc rollerball refills, sex stycken blå. Har ingen rollerball kvar så dessa är överflödiga.
100 kronor Nu 50
image.jpeg
image.jpeg

Ni får ursäkta bilderna!

Alla priser är exklusive frakt. Vad för sorts frakt du vill ha är upp till dig. Vettiga bud tas gärna emot men please, inga skamligt och fånigt låga :)

Alla grejer finns i västra Stockholm så det går även bra att komma förbi och hämta :)

/Kristofer

Bumpar igen och kapar ytterligare på priserna.

Skicka PM

179220.jpg

Biljetterna säljes för 1200kr/st, så är det prutat och klart...

Har ett par helt oanvända Adidas Zx 700 i storlek 42 som aldrig kommer till användning. Snor en bild från nätet och kan ta egna bilder om nån är intresserad.
image.png

450:- skickat

Skicka PM

179220.jpg

Grispris!
Kör ditt race på blocket istället

Levi's jeans. Storlek 29x32. Använda en gång. Modell 511 slim. Gråare i verkligheten än på bild.
Pris: 250 kr skickat.
DSC_0301.jpg

image.jpeg

Byrå från IKEA

Lite smånagg, löstagbar vitfrostad glasskiva ovanpå (damm på bilden). En lucka där botten behöver fixas lite, bör gå att fixa.

Pris: Gratis
mot att du hämtar den.
Lokalisering: Västra Göteborg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp