Stockholm?Långskott.
Min kollega och hans sambo letar bostad att hyra i minst 6 mån, gärna längre inom tullarna. Stabilt jobb och goda referenser.
Letar 2a eller större 1a.
PM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stockholm?Långskott.
Min kollega och hans sambo letar bostad att hyra i minst 6 mån, gärna längre inom tullarna. Stabilt jobb och goda referenser.
Letar 2a eller större 1a.
PM
Stockholm?
Stockholm?
Inom tullarna i exvis GBG borde väl vara nere i hamnen.. höhö. DAGENS GÖTEBORGARE!!
Bumpar dessa till 1100kr exkl. frakt.Säljer ett par jeans från Dondup köpta på Zgander i Helsingborg för ett halvår sedan ungefär. Säljer då de inte används och är tänkte att finansiera ett par andra jeans Storleken är 32, modellen heter Ramones. Använda ett fåtal gånger och ej tvättade. Nypris var runt 2500-3000 så sätter därför priset till 1250kr exkl. frakt. Referenser finnes: https://klocksnack.se/threads/bikinigubben.42346/
Fortsätter min städning av garderoben som går väldigt långsamt, haha.
Jacka Emporio Armani, känns som mocka typ men är lite osäker på material. Vågar inte säga exakt hur gammal den är men skulle tippa på 5 år, sparsamt använd. Dock har en knapp lossnat (har den kvar) och tråden har fransat sig på en av knapparna, se bild för båda. Annars är den i mycket bra skick. Nypris vill jag minnas var runt 9000. Storlek 54. Jag tänkte mig runt 500 + frakt.
Här ovan är knappen som är loss och tråden som fransat sig. Lätt fixat hos skräddare eller för den händige.
Skärp Emporio Armani. Lite osäker på hur man mäter längden på skärp men från där spännet fäster till yttersta spetsen är det ca 108 cm. Använts en hel del men är fortfarande i bra skick. Nypris runt 1500-2000 kr, jag tänkte mig runt 300 + frakt.
Ett par Emporio Armani skor i storlek 43. De har stått i garderoben i typ 4 år. Har använt dem 5-6 gånger totalt så de är i mycket bra skick.
300 kr + frakt så är de dina.
PMa om fler bilder önskas. Vill bli av med grejerna så kom med bud så kan vi säkert komma överens.
Tack för annonsplatsen!
Sthlm såklart, vart annars?!@Janne om du inte planerar att skicka den är det stort plus att du skriver ut var du bor/var den ska hämtas!
Skulle kunna bo utanför tull och då blir det riktigt läskigtSthlm såklart, vart annars?!
1350 kr för skorna.Loake Badminton 7,5G. Väldigt fint skick. Observera att jag satt in tunna hälkappor, men som jag inte tycker påverkar storleksmässigt.
Kommer i dust bags. Skickar med Schenker. Ingen retur. Pris: 1600 kr.
Märket frampå vänster sko är inget permanent utan går att få bort med skokräm och puts. Uppkommit efter senaste genomgång.
--
Vit button down skjorta från Gants Yale-serie. Storlek: medium. Passform: fitted.
Bilden är föga förvånande snodd. Kan ta bild på skjortan vid intresse, men den är i fint skick. Pris: 350 kr med frakt.
Sorry att jag missat svara dig på sms! Polarn är svinnöjd med sina handskar men jag kom fram till att jag är en tumvante-kille, tack ändå!Handskarna sålda.
Haha lugnt! Kul att han är nöjd!Sorry att jag missat svara dig på sms! Polarn är svinnöjd med sina handskar men jag kom fram till att jag är en tumvante-kille, tack ändå!
Japp, och byxorna ska vi inte snacka om.. Vilka håll-käften-brallor! Fick inte vara ifred en minut i adterskin..Haha lugnt! Kul att han är nöjd!
Loake Badminton 7,5G. Väldigt fint skick. Observera att jag satt in tunna hälkappor, men som jag inte tycker påverkar storleksmässigt.
Kommer i dust bags. Skickar med Schenker. Ingen retur. Pris: 1600 kr.
Märket frampå vänster sko är inget permanent utan går att få bort med skokräm och puts. Uppkommit efter senaste genomgång.
--
Vit button down skjorta från Gants Yale-serie. Storlek: medium. Passform: fitted.
Bilden är föga förvånande snodd. Kan ta bild på skjortan vid intresse, men den är i fint skick. Pris: 350 kr med frakt.
BumpelibumpMin älskade Sony Z3 compact kommer bli inaktiv nästa tisdag då jag fått en bra deal på samsung S7 via jobbet. så jag tänkte se om det finns intresse för telefonen här.
Telefonen är köpt typ 15 mars förra året, så inte ens ett år gammal. Alltid legat i min ficka, både i jobbet som Soldat och som lagerslav. bytt både skärm och baksida två eller tre gånger. Vart på service fyra. allt via AD (Delta tror jag). 3.5mm pluggen är lite trött, ett problem som är vanligt på sonys telefonen som jag förtstått det hela, men den fungerar. Ingår gör telefonen, lådan (om jag hittar den), svart gummiskal samt en sån där magnetladdare, så man slipper öppna upp luckorna för att ladda aset. Helst f2f i sthlm, men den går självklart att skicka på din bekostnad också=)
Tråd om telefonen i fråga finns här https://klocksnack.se/threads/ot-sonys-telefoner.42894/
Pris? Två rödingar? En bra whisky? fem kameler? Din grannes snygga syster? Jag är flexibel. Don't be a stranger!
Någon speciell startgrupp eller hur funkar det?Det visar sig att jag inte kommer att kunna springa Göteborgsvarvet i år och därför säljer jag nu mitt startbevis. Alla platser till årets lopp är slutsålda.
Ordinarie pris är 795:- men jag säljer min startplats för 500:-. Dock tillkommer en överlåtelseavgift på 250:- som köparen också betalar.
Jag har egentligen startgrupp 3 men den som köper seedas enligt reglerna. Så har man inte sprungit innan är man oseedad, antar jag. Sugen?Någon speciell startgrupp eller hur funkar det?
Nu är den såld..Brompton 3vxl i ok skick. Har några år på nacken men funkar bra.
Nya sulor som bara rullat några mil.
4000kr skickas ej.
Grillen kan följa med som stöd men då blir priset högre.
om ni inte vet vad brompton är för cyklar så går det att vika ihop dom till
fickstorlek(nästan) och när man fäller ut den blir det en cykel som är helt ok att cykla på.