• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Xbox 360 slim 250 GB med två handkontroller. Medföljer även några spel såsom CoD, Halo, fable etc.
PM för mer info. Pris: 1350:)
 

ScubaKing

Audemars
Manchester City Retro Jacket.
WCT Jacka av grym kvalitet.
Stl L.
Helt ny.
Finns i Sthlm men kan postas.
Nypris 899 kr
Pris: 250 kr.
2r3y0yq.jpg


2i9tgcx.jpg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Hej alla Klocksnackare!

Har ett antal laptop fodral i 100% äkta premium skinn att sälja till inköpspris! Slänger upp dessa här då jag tror de kan falla många medlemmar i smaken!

Fodralen kommer från mitt och min fars gamla bolag BagFactory som vi stängde ner för snart två år sedan. (Företaget hette tidigare Väskfabriken och var ett av Sveriges största väskföretag under 90-talet, men bytte namn till BagFactory för några år sedan då vi tänkt att ta märket utanför Sverige, blev aldrig så dock.) Har haft dessa fodralen i min farmors källare de senaste året och det är dags att tömma det nu.

Fodralen är gjorda för MacBook 13" men passar även andra datorer upp till 13".
Det går också mycket bra att förvara annat i väskan, som t.ex. A4 papper/skrivblock mm.

Alla väskor/fodral är gjorda utav svenskt skinn som vi köpt från Scan. Detta har sedan garvats och färgats i Italien för att sedan sys i Asien där min far bor. Medans företaget fortfarande var igång så erbjöd vi livslång garanti på dessa väskor & fodral, detta kan jag tyvärr inte erbjuda längre då jag säljer dessa privat men kvalitén är helt klart i toppklass! Alla fodralen är helt nya och oanvända.

Det finns två olika modeller till MacBook, en väska med handtag och axelrem samt en "sleeve" utan handtag och axelrem.

Finns även iPad fodral till de första generationerna av iPad. (Ej iPad Air, får dock plats men finns lite utrymme kvar i fodralet då.) Alla fodralen är vadderade för att ge lite skydd till datorn och har ett snyggt rött innerfoder med logotyp, samt två fack för cd-skivor/laddare eller vad man nu kan tänkas vilja ha där i. (Finns inga fack på iPad fodralen samt att loggan där sitter på utsidan.)

Väskan med handtag & axelrem finns endast kvar i svart.
Sleeven utan handtag samt iPad finns i både brun och svart.

Pris:
Väska med handtag/axelrem: 600kr (ord. Butikspris: 1749kr)
Sleeve utan handtag/axelrem: 450kr (ord. Butikspris: 1499kr)
iPad: 120kr (ord. Butikspris 449kr)
Frakt med posten är inkluderat i priserna.
Vill man ha det skickat som REK blir det tillägg på 50kr. Köper man fler på samma gång blir det självklart ett bättre pris.
Swish är att föredra men banköverföring kan också fungera. Returpolicy enl ök.

Skicka PM vid intresse, alternativt skicka ett mail på [email protected]
(Går nog lite snabbare att få svar via mail då min app för KS verkar ha brutit ihop.)


image3.JPG

image1.JPG

image2.JPG

image5.JPG image4.JPG image6.JPG image7.JPG

Har varit bra respons här på KS men det finns fortf några fodral och väskor kvar, passa på att fynda premium fodral till budget pris!
 

Anti

Cartier
Tjena, har två oanvända Gantkavajer med prislappar kvar som inte används. Båda i strl 48 (M). En vanlig kavaj och en skepparkavaj. :)
Prisidé - 700 kr/st

IMG_7765.JPG


Anton
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
GOYARD
Var i Paris nyligen och köpte med mig lite för mycket från Goyard butiken.
Säljer nu lite överskott jag inte kommer att använda, en korthållare och en plånbok.
Alla papper, påsar, kvitton, kartonger osv, finns.

Korthållare, svart, plats för fyra kort och ett sedelfack. 1900 kr SÅLD
Burgundy plånbok, Brun burgundy färg, ser ganska röd ut på bilderna. plats för fyra kort. 3500 kr SÅLD

Ni som vet vad Goyard e, vet vad de e

Säljes för samma pris jag gav
https://en.wikipedia.org/wiki/Goyard
Finns på PM

Kan även byta mot något kul

:)
20150628_215439.jpg
20150628_215142.jpg 20150628_215236.jpg
 
Senast ändrad:

Calfen

Panerai
Köpte ett par Prada sneakers för 5000kr för ca ett år sedan slumpas nu ut för 1500kr! De är använda ca 5 gånger. Box hänger med, storlek 42 !

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Linkan

Rolex
Säljer ett oanvänt newport bestick sett, nypris 1000:-, kan tänkte mig 400-500:-.
Returpolicy: om inte som beskrivet så skickas det tillbaka inom 24 timmar, f2f ingen retur.

/Johan
image.jpg
 

Kakob

Cartier
SÅLDA

Dags för förnyelse i skobeståndet, så dessa behöver nya ägare:

image.jpg


Överst: Church's Chetwynd i mörkbrunt. Fick nya daniteklackar för två veckor sedan, och innan dess har slitsulor lagts på. Storlek UK8. 1700:-

Underst: Morris Hadlow double monk i brun mocka, aldrig bytt sula eller klack på dessa, men det finns liv kvar. Storlek 42, upplever de dock som något större.
800:-

Bägge paren har alltid stått med skoblock, använts främst i skolan eller på kontor och vårdats ordentligt.

Tog bilden snabbt imorse så släng iväg ett PM för mer detaljerade bilder om du är intresserad av något par, så ordnar jag det ikväll!

Edit: till Morrisskorna finns låda och dustbags, inga tillbehör till Church's:en
 
Senast ändrad:
D

Deleted member 1154

Guest
Säljer för en kompis räkning en Ipad Air 2 16Gb Wifi Svart/rymdgrå, alltså senaste Ipad
Originalkartong finns
Kvitto finns
Laddare så klart

Pris 3200kr + porto



image.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

kabro

Cartier
Har du testat Eton sedan tidigare? Jag har fått sy upp alla ärmar och på grund av att upplevs långa av av de flesta. :)

Yes har en sedan tidigare, men mina långa aparmar kräver tyvärr lång ärm.
Kusinen blev dock lite intresserade när han sneglade på min tele, hör av mig om det skulle bli aktuellt :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Lite rensning vid flytt:

Tröja från A&F
Bomull/ull/polyester/akryl-blandning. Känns som ett stickat ullplagg. U-ringad i halsen. Mkt trevligt skick förutom lite noppor som man lätt kan ta bort. Storlek large. Ligger väl på ca $100. Pris 300.



Cardigan från GANT
100 % lammull. Storlek large. Fin kvalitet och knappt använd. Ligger väl på runt 1500. Pris 500.



Skjorta TM Lewin
Dubbel manschett. Storlek: Slim fit i 15 1/2 och 34 1/2 i "Finest Two-Fold Cotton". Kostar ca £30, tror att jag har använt den en gång, annars oanvänd. Pris 150.


Galoscher Springyard
Använda typ 50m. Storlek 44-45. Inklusive påse. Kostar väl runt 400-500. Pris: 150.


Finns i sthlm men kan gvs skickas mot porto.

Sista chansen! Priserna är inte skrivna i sten!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp