• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Yes har en sedan tidigare, men mina långa aparmar kräver tyvärr lång ärm.
Kusinen blev dock lite intresserade när han sneglade på min tele, hör av mig om det skulle bli aktuellt :)
Ja vad fan! Det här är en skjorta från Red Ribbon serien, Green Ribbon har idag betydligt kortare ärmar (som jag inte behöver sy upp:)). 400:- är som hittat för den där jäkla skjortan. Dessutom ingår frakt.o_O
 

Chuck

Patek
2-Faktor
En helt ny kavaj som Förtjänar kroppsledstid, aldrig använd bytes gärna mot en likadan ny i strl 50
1700kr plus frakt
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Ännu en ny och oöppnad pryl jag köpt på kreditkortets bonus :bored: strl 4 medium

450 spänn skickat

image.jpg
image.jpg


PM och möjlighet att prova eller byta finns inte så mät din kropp noga!

Bumpar denna tråd då kavajen fortfarande saknar kroppsledstid. Som sagt flångans ny slumpas bort för 800 kr fraktat o klart. Rosa piken e väck.
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Har ett par Alfred Sargent Pimlico i Dark Oak på lästen 109, storlek 8 uk till salu. Använda kanske max fem gånger.
P1010611.JPG
P1010614.JPG
P1010615.JPG
Inga skopåsar, skolåda eller skoblock följer med dessvärre.
Tänkte mig 2500kr, frakt tillkommer,kan även med fördel provas söder om Sthlm
 
Senast ändrad:

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Spyke skinnställ, dvs. helställ eller racingställ i fint skick med "puckel" på ryggen. Storlek 52. Inga skador eller dylikt.
Säljes pga. kör inte hoj nu längre..
Pris: 2000:-
Betalning via swish. Finns i Stockholm.

image.jpg

image.jpg
 

snajgel

Panerai
Kör en chansning.. :)
Är det någon som har ett Hultafors MST 180 liggande i Stockholmstrakten och vill göra sig av med det?
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Är det någon som sitter på en Macbook Air (ej äldre än 2013) och vill göra sig av med den? :)
 

Calfen

Panerai
Ca 9 månader gammalt PS4 med fyra st kontroller allt i nyskick. Kvitto på
konsol samt ett par kontroller finns, garanti kvar på över ett år.

Spel (Samtliga i PS4 format):

GTA 5
Rayman Legends
Destiny
Watch Dogs
Killzone

Hämtas vid Zinkensdam och betalning sker genom Swish.

Pris: Såld
 
Senast ändrad:

figaro

Cartier
2-Faktor
Älskar trådstarten och att sälja till en mindre grupp. Var ju för att man skulle få sälja OT saker...

Iaf. Riktigt snygga mocka loafers i storlek 41 som Jag var dum nog till att köpa när jag har 42 2/3...("de kanske töjer sig") Köpta för fyra år sen, därför har lådan fått ryka i flyttar.

Canali, made in italy.

Finns i centrala Sthlm. Kan skickas:)

1200kr (kostade omkring 3000)

Edit, glömde skriva att jag gärna byter mot något då pengarna lär gå till en Skx007 eller nya loafers.
image.jpg

Aldrig använda
image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Linkan

Rolex
image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Säljer en iPad 2 wi-fi 16gb, skydd och laddare medföljs. Inga repor på glaset några repor på baksidan.
Pris:1500kr
Säljs pga köp av ny iPad
PM mig vid intresse

/Johan
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
image.jpg

Sparsamt använd och i gott skick. Google nexus 7 32GB 2nd Generation. 1200:- rekat och klart! Kul klockbyte kan vara aktuellt oxå såklart :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
En nära vän vill bli av med sitt DJ-kit från pioneer.
2x CDJ-850
1x DJM-900 nexus
1x flightcase
Originalkartonger.
Kvitto saknas.
Affär görs upp f2f. Kan eventuellt skickas mot förskottsbetalning.
Riktpris: 25000kr
PM för mer info och övriga frågor. :)
image.jpg
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Har ett par Alfred Sargent Exlusive Pimlico i Dark Oak på lästen 109, storlek 8 uk till salu. Använda kanske max fem gånger.
P1010611.JPG
P1010614.JPG
P1010615.JPG
Inga skopåsar, skolåda eller skoblock följer med dessvärre.
Tänkte mig 2500kr, frakt tillkommer,kan även med fördel provas söder om Sthlm
Kom igen då, drar till med 2000kr, exklusive frakt. Nypriset ligger på 430£, jag citerar Shoegazing; "Alfred Sargent Exclusive är en intressant serie med eleganta skor som närmast konkurrerar med Crockett & Jones Handgrade och Cheaney Imperial". C&J Hand grade kostar just nu 6700kr på Grafford.se
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Fel strl. Hade det varit 7.5 hade jag klippt dom direkt. (Alla som vill bli av med liknande skor i uk 7.5 kan skicka PM:)
 

Chagall

Cartier
Oxfordskjorta från Polo Ralph Lauren, Slimfit, Storlek: S

Från mina preppy-dagar. Använd två till tre gånger högst. Vette fan vad den borde kosta, men säg 300-350+ eventuell frakt. Finns I Örebro/Karlstad annars!

Och @snoozarn, notiserna går faktiskt att stänga av ;)

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp