• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
image.jpg
Fin mullberry portfölj 1 år gammal använd en handfull gånger för 4000kr! Säljes helst F2F i centrala Sthlm.

Retur inom en 48 tim- om objektet ej motsvarar beskrivning - mot full återbetalning.
Betalning helst via Swish.
Faan den i brunt och jag hade huggt den direkt :)
 

Isac85

Cartier
Säljer ett par Sperry topsider for J.Crew.

Skorna är liite för små och har därmed använts väldigt lite och är därmed i fint skick.

Strl us 9..
Pris 600kr

Har efter avhopp även en st. Ståplats till ac/dc i sthlm över, har scannat blocket och tycks mig inte hitta någon billigare än 1200kr så jag kör 1000kr jämnt för en klocksnackare
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    158.2 KB · Visningar: 149

Wemb

Cartier
En oanvänd Samsung Gear Fit i nyskick säljes.
Kommer i kartong (med tuschmärkning på sidan), samtliga tillbehör, dock ej kvitto.
20141218_205210.jpg

500sek.
Finns i Stockholm.
 

Calfen

Panerai
Slumpar ut den för 3
image.jpg
Fin mullberry portfölj 1 år gammal använd en handfull gånger för 4000kr! Säljes helst F2F i centrala Sthlm.

Retur inom en 48 tim- om objektet ej motsvarar beskrivning - mot full återbetalning.
Betalning helst via Swish.
000 kr men då kräv affär innan midsommar!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Haha måste tyvärr svara ja på denna fråga så HJÄLP mig!!!!

Haha, fy tusan. Jag har själv kört en nykter period nu i ungefär en månad och satan vad mycket utgifter på onödigt skit jag sparar in har jag tänkt för att sedan handla kläder för runt 10.000 på bara några veckor.:banghead:

Nu har jag lagt undan en slant till nästa klocka som ska växa till sig och jag har bestämt mig att om något nytt i klädesväg ska in, då ska något i garderoben ut, typ. Vi får se hur det går!

Kom och köp:pirate:
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Har det här också, tänkte omvandla det till en keps och det känns onödigt att lägga upp en annons.

Obris Morgan 150:- skickat, använd någon gång bara.

NBR0122BLU02.jpg
IMG_3873.PNG
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
20 mm är det, glömde skriva det ser jag... Polaren köpte ett i orange, rätt sjyst tyckte jag till en början - meeen det går inte hem hos brudarna. Han är guldmunk numera.:rolleyes:
 
Någon som behöver en soffa till sommarstugan, hobbyrummet eller vart som helst ? :)
Köpt på mio för ca 5 år sen. Svart imitationsskinn. Ca 320cm lång och divanen sticker ut ca 180cm. Exakta mått kan fås vid intresse.

Ks pris 3000kr
20150613_123146.jpg
20150613_123155.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Crafted in Japan-strata från -96. Ombandad av välrenommerade Peter Westerberg för ca ett år sedan. Väldigt bra skick!

Prisidé 5000SEK inklusive tweedcase från thomann och softcase ifrån Fender.

image1.PNG

Snygg Strata!
Lyckas du sälja den här så har jag massor av gitarrer jag borde kränga av... Tror tyvärr att potentiella köpare lyser med sin frånvaro på detta forumet.

Sök efter @Nexus (???) Elbas säljes-tråd - en legendarisk sådan! Borde finnas i Legendariska Trådar-tråden...

Lycka till!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp