• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
image.jpeg
Manschettknappar från swarovski
Köptes runt 08 så har inge kvitto eller låda kvar så ni får helt enkelt lita på mig att de stämmer
Perfekt för partyt!
400kr skickat
Jävla meck att ta bilder men kan fixa fler om det önskas

300 då? Mer bling förlänger livet

Bygg snabbare..:) Skämt åsido. Har den stått i källaren så länge som den har så kan den stå ett tag till:) Köpte en sån där stående säck som ser ut som en gubbe idag. Därför jag kom på att jag skulle slänga ut denna på KS. Gör nog inga större försök än så.
Du kan alltid fråga när garaget är klart.

Haha :) jag får inte bygglovet för garage godkänt :(. Har dock lite varianter jag klurar på

Vad är det för säck du köpt sa du (uppblåsbar!?!?) :D

Senast ändrad:
Haha :) jag får inte bygglovet för garage godkänt :(. Har dock lite varianter jag klurar på

Vad är det för säck du köpt sa du (uppblåsbar!?!?) :D
Typ en sån här..
image.jpeg

Detta är överdelen. Sen står den på ett stativ som är tungt som fan.
Han ser lite farlig ut..... Kanske gjort ngt dumt..
Förresten så bidde min gamla säck såld så du behöver inte skynda med garaget ..:)

Typ en sån här..
image.jpeg

Detta är överdelen. Sen står den på ett stativ som är tungt som fan.
Han ser lite farlig ut..... Kanske gjort ngt dumt..
Förresten så bidde min gamla säck såld så du behöver inte skynda med garaget ..:)

Grym! Ja han ser väldigt arg ut :D
Är den i massiv gummi eller är den som cyberdynes system model 101, a cybernetic organism constituted of living tissue over a robotic endoskeleton!? :D

Såg att den blev såld! Garage lär det inte bli förrens nästa år :(

Uppdaterar, mina värdelösa mobilbilderna gjorde inte byxorna tillrätta.
Ett par Hugo boss giro 1 gråa, inköpta på Thernlunds för 1800 kronor, användes vid två tillfällen som jag kan komma ihåg,
Helt felfria, kan möjligtvis piffas upp med en noggrann strykning. Har hängt på galge annars.
Passar pga drastisk viktuppgång av medicinering inte längre, likt alla andra kläder jag sålt.

https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/boss-black-giro-1-100-wool-trousers-charcoal.html

byxor.jpg Stl 52, 500:- inkl frakt.

Väldigt fina irl i mitt tycke.

Någon som är taggad på en gitarr och bas pre-amp från 90-talet? Alla effekter du kan tänka dig och över 100 presets inlagda. När det begav sig kostade den över 20.000 i staterna, amerikansk sladd, så har kopplat transformator till. Tänker mig 700SEK, skickas inte då den väger multum.

PREAMP.JPG

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 11160. Montblanc's refnr 167.
Blyertspenna. 0,9mm. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 11402. Montblanc's refnr 162.
Rollerballpenna. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

IMG_8873.JPG

Pris i butik för båda 8.850 kr. Mitt pris 4.400 kr inkl REK-frakt.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 7572. Montblanc's refnr P167.
Blyertspenna. Pennan är i svart resin med platinapläterade detaljer.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 7571. Montblanc's refnr P162.
Rollerballpenna. Pennan är i svart resin med platinapläterade detaljer.

IMG_8875.JPG

Pris i butik för båda 9.400 kr. Mitt pris 4.700 kr inkl REK-frakt.

Montblanc Meisterstück Classique. Refnr 164. Fint skick. Pennan är snart i behov av en ny refiller (kostar ca 100-lapp hos återförsäljare).
Kulspetspenna. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

Montblanc Meisterstück Classique. Refnr 165. Fint skick.
Blyertspenna. 0,5mm. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

IMG_8883.JPG

Pris i butik för båda 7.600 kr. Mitt pris 2.500 kr inkl REK-frakt.

Referenser: https://klocksnack.se/threads/feskarn.10296/

Självklart retur om ni inte skulle vara nöjda. Pennorna ska då vara i samma skick när de kommer tillbaka som när de skickades.

Säljer ett par helt nya och oanvända jeans från Hugo. Modellen heter Hugo 734. Köpte dessa men var i fel storlek och jag glömde returnera i tid. Snygg smal modell med lite stretch. Kostade 1900kr.

Storlek: W 34, L 32
Pris: 1.000kr ink frakt.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpg

På grund av datorhaveri så behöver jag köpa ett grafikkort i klass med GTX 660 eller uppåt. Kan hämta i centrala stockholm.

Red Wing Iron Rangers i mocka! Riktigt snygga och udda då de oftast är av vanligt läder.
Storlek US9, EE, eller EU 42. Lästen är alltså bredare. Stor i storleken så skulle säga att den passar minst 43. Jag har 42 och de är något för stora för mig, passar dock med sula.
Gott skick! Se bilder.
1300kr inkl. frakt med schenker.
IMG_20160330_172333.jpg
IMG_20160330_172344.jpg
IMG_20160330_172353.jpg

Någon som är taggad på en gitarr och bas pre-amp från 90-talet? Alla effekter du kan tänka dig och över 100 presets inlagda. När det begav sig kostade den över 20.000 i staterna, amerikansk sladd, så har kopplat transformator till. Tänker mig 700SEK, skickas inte då den väger multum.

PREAMP.JPG

Coolast i stan 1993... ;)

Jag har en nästan likadan nånstans nerpackad i källaren. Den 1-rackiga varianten - tror den heter SGT/SGX eller liknande. Med den "enkla" footboarden; utan expressionspedalen. Vilket var mycket svårt att komma över back in the days...

Min är oxå köpt i Staterna, faktiskt!

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 11160. Montblanc's refnr 167.
Blyertspenna. 0,9mm. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 11402. Montblanc's refnr 162.
Rollerballpenna. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

IMG_8873.JPG

Pris i butik för båda 8.850 kr. Mitt pris 4.400 kr inkl REK-frakt.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 7572. Montblanc's refnr P167.
Blyertspenna. Pennan är i svart resin med platinapläterade detaljer.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 7571. Montblanc's refnr P162.
Rollerballpenna. Pennan är i svart resin med platinapläterade detaljer.

IMG_8875.JPG

Pris i butik för båda 9.400 kr. Mitt pris 4.700 kr inkl REK-frakt.

Montblanc Meisterstück Classique. Refnr 164. Fint skick. Pennan är snart i behov av en ny refiller (kostar ca 100-lapp hos återförsäljare).
Kulspetspenna. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

Montblanc Meisterstück Classique. Refnr 165. Fint skick.
Blyertspenna. 0,5mm. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

IMG_8883.JPG

Pris i butik för båda 7.600 kr. Mitt pris 2.500 kr inkl REK-frakt. SÅLD!

Referenser: https://klocksnack.se/threads/feskarn.10296/

Självklart retur om ni inte skulle vara nöjda. Pennorna ska då vara i samma skick när de kommer tillbaka som när de skickades.

Hoco länk till Apple Watch 42mm eller motsvarande sökes, färg Space grey.

Hör av er med önskat pris och gärna en bild.

/N

Nån som vill ha den här högen med klock-"broschyrer"? Fick dille på att samla på mig sånt här när jag var pappaledig. Känns sådär att bara kasta allt i återvinningen. Finns på Södermalm i Stockholm.

Erbjuder några parfymer som inte kommer till användning (då jag har andra favoriter i samlingen) till dig som behöver något nytt till sommaren.
Flaskor med en asterisk efter sig kommer i tillhörande kartong/förpackning. Alla priser är inklusive frakt, skickar med PostNords blåa vadderade påsar.
För funderingar, bilder eller annat, skicka mig ett PM. :)

Armani - Acqua di Giò Essenza (EdP) 38/40ml 300:-
Chanel - Platinum Égoïste 98/100ml 500:- *
Costume National - 21 98/100ml 350:- *
Costume National - Costume National Homme 99/100ml 350:- *
Dsquared² - Potion (EdP) 49/50ml 250:-
Hermès - Un Jardin Sur Le Nil 80/100ml 500:- *
Lacoste - Essential 73/75ml 200:-
L'Occitane - Eau de L'Occitan 99/100ml 200:- *
L'Occitane - Eau de Vétyver 99/100ml 200:- *

Säljer mina klipsch m40 hörlurar med aktiv brusreducering. Lurarna är i princip nyskick med original förpackning och med bruksanvisningen fortfarande inplastad. Komplett med två sladdar, en med handsfreemic och knappar för iphone. En helt utan..plus flygplansadapter. Väldigt sparsamt använda, bara inomhus hemma.

500:- plus frakt el f2f i Göteborg.
Skicka pm vid intresse..

Väl mött! / Daniel
DSC00418.JPG
DSC00419.JPG
DSC00421.JPG
DSC00415.JPG

Har insett att jag verkligen inte behöver ett par skidor till så gör ett försök här.
Ett par sprillans nya (fortfarande inplastade) DPS Wailer 112 RP Pure 3 skidor i 190 cm. 100% kolfiber och i särklass något av det bästa du kan åka på. De väger i princip ingenting och är vridstyva som as. De har riktigt bra prestanda i pisten samtidigt som du flyter som en kork i lössnö. Modellen rullar över till nästa år vilket innebär att det är exakt samma skida som kommer finnas i butikerna nästa år.
Nypris i butik är strax över 12 000 kr.
Mitt pris: 10 000 kr.
Länk till produktsida
wailer-112-rp2-p3-logo.png

(bild stulen från nätet, de står på vinden och jag är inte hemma. Kan givetvis fixa bilder på dem om så önskas.)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp