Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, har använts väldigt sparsamt
nixGlömde helt bort att jag frågade om dessa. Finns trackpaden och tangentbordet kvar?
Allt sålt!Bumpar denna tråd då kavajen fortfarande saknar kroppsledstid. Som sagt flångans ny slumpas bort för 800 kr fraktat o klart. Rosa piken e väck.
Skulle vilja köpa en T28 world i bra skick, min gick sönder när jag laddade den tyvärr! PM mig om ni sitter på något och vill sälja...
Denna färgen är det jag söker!
Osäker på färger, men voilà!
http://www.stilmobil.se/butik/ericsson/ericsson-t28/
Hur funkar det med fukthalt när de är plastade sådär? Har de rätt % tills du öppnar plasten?Har ett par sampler med vintage cigarrer. Partagas Super Partagas från 1998, lagrade 17 år alltså. 4-pack ink frakt med a-post 360 kr, OBS jag tar inget ansvar för postens hantering av paketet.
Dom har ju självklart förvarats i en humidor och det ska man själv även göra efter ankomst. Dom håller sig fina ett tag (1v kanske) hemma utan humidor, se till att ha dom i en tätförslutande påse eller dyliktHur funkar det med fukthalt när de är plastade sådär? Har de rätt % tills du öppnar plasten?
Ja det var så jag tänkte, dvs hur länge förpackningen "funkar". Hade hoppats på ett par månader så man kan ha över sommaren.Dom har ju självklart förvarats i en humidor och det ska man själv även göra efter ankomst. Dom håller sig fina ett tag (1v kanske) hemma utan humidor, se till att ha dom i en tätförslutande påse eller dylikt
@BOTL får svara själv då han är ciggar-guru.Ja det var så jag tänkte, dvs hur länge förpackningen "funkar". Hade hoppats på ett par månader så man kan ha över sommaren.
Det är ej plast, cellophan som andas.Hur funkar det med fukthalt när de är plastade sådär? Har de rätt % tills du öppnar plasten?
Är ju klocklös just nu ge mig 1,5 månad baraVarför inget wristshot i annonsen?
Är ju klocklös just nu ge mig 1,5 månad bara
• Ray-Ban, Outdoorsman Green Classic G-15
• Frame Material: Metal
• Frame Color: Gold
• Shape: Pilot
• Size Lens-Bridge: 58 14
• Temple Length: 160
www.ray-ban.com/sweden/mobile/sunglasses/0RB3030-outdoorsman-gold/805289602163
"Ray-Ban Outdoorsman sunglasses add even more character to a shape as iconic as the Original Aviator Sunglasses . The Ray-Ban Outdoorsman RB3030 features an enhanced brow bar, crystal lenses, and cable temples for a more secure fit. Outdoorsman sunglasses are a bold take on a timeless style and great for the outdoors."
• Använda en gång
• Putsduken fattas, kan skicka med en från Synoptik om det önskas
Pris: 750 kr
Nytt pris: 650 kr
Fri frakt, postens gröna
Önskas REK står köparen för det