• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har en J Lindeberg Bailey jacka i fint skick till salu.
image.jpg
Svart strl m

Nypris 2500 så jag tänkte mig 900 pix
Kolla exempelvis careofcarl för mer info om jackan
 
Förmodar det finns en hel del här som kör massa armbands i kombination till sin dinka?!
Köpte dessa från Zanzi Studios förra sommaren för jag tyckte dem var snygga men kom ganska snabbt fram till att jag inte är typen som passar i armband, använda vid max 5 tillfällen! har ca 16,5-17cm omkrets på handlederna men armbanden är ju töjbara så skulle tro de passar de flesta armar såvida man inte har några jäkla guns!
thumb_IMG_1859_1024.jpg

Tror jag gav 299:-/st så tänker mig 300kr för båda skickat och klart!
 
SÅLDA

• Ray-Ban, Outdoorsman Green Classic G-15
• Frame Material: Metal
• Frame Color: Gold
• Shape: Pilot
• Size Lens-Bridge: 58 14
• Temple Length: 160

www.ray-ban.com/sweden/mobile/sunglasses/0RB3030-outdoorsman-gold/805289602163

image.jpg
image.jpg
image.jpg


"Ray-Ban Outdoorsman sunglasses add even more character to a shape as iconic as the Original Aviator Sunglasses . The Ray-Ban Outdoorsman RB3030 features an enhanced brow bar, crystal lenses, and cable temples for a more secure fit. Outdoorsman sunglasses are a bold take on a timeless style and great for the outdoors."

• Använda en gång
• Putsduken fattas, kan skicka med en från Synoptik om det önskas

Pris: 750 kr
Nytt pris: 650 kr
Fri frakt, postens gröna
Önskas REK står köparen för det
 
Senast ändrad:
Säljer svärfars Airport Extreme, då hans datakille ej vill pyssla med Apple.
Kartong är självklart slängd och kvittot finns någonstans i bokföringen (tveksamt att han kan få fram detta om jag känner honom rätt)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1985885
Skulle tippa på att den är ca 8 månader gammal.
Pris 1000:-
Mvh

IMG_3577.JPG
 
image.jpg
Har ett par sampler med vintage cigarrer. Partagas Super Partagas från 1998, lagrade 17 år alltså. 4-pack ink frakt med a-post 360 kr, OBS jag tar inget ansvar för postens hantering av paketet.
 
Senast ändrad:
Bilbarnstol som funkar till treåring, knappt en meter hög och väger ca 15kg köpes gärna i Sthlm el dess närhet !
 
image.jpg
Har ett par sampler med vintage cigarrer. Partagas Super Partagas från 1998, lagrade 17 år alltså. 4-pack ink frakt med a-post 360 kr, OBS jag tar inget ansvar för postens hantering av paketet.
Hur funkar det med fukthalt när de är plastade sådär? Har de rätt % tills du öppnar plasten?
 
Hur funkar det med fukthalt när de är plastade sådär? Har de rätt % tills du öppnar plasten?
Dom har ju självklart förvarats i en humidor och det ska man själv även göra efter ankomst. Dom håller sig fina ett tag (1v kanske) hemma utan humidor, se till att ha dom i en tätförslutande påse eller dylikt
 
Dom har ju självklart förvarats i en humidor och det ska man själv även göra efter ankomst. Dom håller sig fina ett tag (1v kanske) hemma utan humidor, se till att ha dom i en tätförslutande påse eller dylikt
Ja det var så jag tänkte, dvs hur länge förpackningen "funkar". Hade hoppats på ett par månader så man kan ha över sommaren.
 
Har ett par Ray-Ban Wayfarer till salu. Köpta på Zoovillage för några år sedan. Använda ett tiotal gånger sen dess vill jag tro, och är således i gott skick. Har nog tappat bort original-duken, men kan slänga med en ersättare. Märkta RB 2140 901 50-22 3N på insidan.

ZUbUUMa.jpg
YRzr6eo.jpg


Prisidé: 550 kr.

SÅLDA
 
Senast ändrad:
SÅLD

Alpha Industries MA-1 VF 59, den något mer slimmade varianten av Alphas klassiska bomber. Sparsamt använd under en säsong, mörkblå, storlek S men passar mig fint som normalt kör M/48.

photo1(1).jpg


Pris: 400 riksdaler!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Rdm
• Ray-Ban, Outdoorsman Green Classic G-15
• Frame Material: Metal
• Frame Color: Gold
• Shape: Pilot
• Size Lens-Bridge: 58 14
• Temple Length: 160

www.ray-ban.com/sweden/mobile/sunglasses/0RB3030-outdoorsman-gold/805289602163

image.jpg
image.jpg
image.jpg


"Ray-Ban Outdoorsman sunglasses add even more character to a shape as iconic as the Original Aviator Sunglasses . The Ray-Ban Outdoorsman RB3030 features an enhanced brow bar, crystal lenses, and cable temples for a more secure fit. Outdoorsman sunglasses are a bold take on a timeless style and great for the outdoors."

• Använda en gång
• Putsduken fattas, kan skicka med en från Synoptik om det önskas

Pris: 750 kr
Nytt pris: 650 kr
Fri frakt, postens gröna
Önskas REK står köparen för det

Lön idag? Vi sänker priset lite ändå!

Edit: lönebump funkade - SÅLDA
 
Senast ändrad:
Dags att rensa i skogarderoben. Till priserna tillkommer fraktkostnad. Frakt med Schenker ingår!
1. Loake Trapper Brown Oiled Suede. Strl. 10G Caligula last. Lädersula. Använda runt 5-10 ggr. Längd/bredd på sulan: 327mm/115mm. 700 600kr SUPERPRIS: 400kr inkl. frakt
2. Berwick Superbuck Snuff Suede. Strl 10. Dainitesula. Använda 1 gång. Köpta här men då de var mörkare än i annonsen så är de för lika mina Church's för att användas. Kolla här och här för mer info om Berwick. Längd/bredd på sulan: 320mm/107mm. 900kr 800kr SÅLDA
3. Frank Wright. Strl. 11. Gummisula. Använda 1 gång. Längd/bredd på sulan: 325mm/115mm.300kr SÅLDA

1. Loake
Loake Trapper.jpg
Loake  Trapper.jpg


2. Berwick
Berwick.jpg


3. Frank Wright
FrankWright.jpg
 
Senast ändrad:
Sålda

Ray-Ban Folding Wayfarer,
Som nya kanske använda vid 2-3 tillfällen, köpa i USA av mig i April.
Går att vika ihop, perfekt att ha med sig i fickan. Listar väl runt 1500kr i butik och några kronor billigare på nätet.

Mer info:
http://www.lensstore.se/solglasogon/ray-ban_folding_wayfarer_rb_4105_710_51_medium-1863

Har inget fodral till dem, ingick inte i köpet(nytt fodral kostar 100kr på Synsam senast jag köpte till mina vanliga Wayfarer).

Pris: Femhunka inkl. frakt.

IMG_6107.JPG


IMG_6109.JPG


IMG_6110.JPG
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp