• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MaziK

Rolex
2-Faktor
Prisbump och rättelse

Det är 99.25 MKll men de har samma spec som 99.26MKll, sjäva kabinen ser annorlunda ut.

Pris: 3000kr


Säljer ett par XTZ 99.26 MKll i svart pianolack.

image.jpeg


I fint skick, använda som bakhögtalare.
Finns i Stockholm, kan köra ut om det skulle behövas. Fullset :) kartong och kvitto finnes (dock ingen garanti kvar). Säljer för att de tyvärr inte får plats längre.

Har likadana som frontar och center och de är riktigt jä... bra.

3200kr
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Har fyra helt ok sommardäck liggandes. 205/60/R16 av märket Bridgestone.
Har suttit på en 4wd-bil och är således jämnt slitna, 5,7mm kvar. Har legat i kanske två år men förvarats torrt och svalt.
Säg 1200 för alla fyra. Borde väl vara rimligt?
Finns i Lerum och Borås. Kan skickas men frågan är om det är lönt?
DSC_0739.JPG

DSC_0738.JPG
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Säljer en MacBook 12" (guld) 512gb hårddisk 1,2ghz processor och 8gb ram. Oöppnad, vinst från jobbet. Kommer med ett års garanti såklart.
La ut den för 14k på blocket men släpper den till KS för 12k eftersom jag hatar blocket. Finns i Sthlm.
Frågor? PM! Kommer också få en iPad Air 2 64gb med 4g i guld nästa veckasom jag vill sälja för 4000 kr, om någon redan nu skulle vara intresserad så är det bara att höra av sig.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
****SÅLD****

iPhone 6 64gb spacegrey. I kartong med laddare och allt förutom lurarna. Strax över året. I ett fantastiskt skick, då den alltid förvarats i skal och med skärmskydd. 4000:- kan slänga med ett plånboksfodral.

image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:

Anthraxabuz

Panerai
Min 7 årige son vill ha ett Nintendo DS. Dåligt insatt i de olika modeller som finns. Men en lite nyare modell är väl att föredra. Gärna med några spel också...
Något som har ett att avvara??
 

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Edit: oj, man kanske inte får sälja skräp som en gammal telefon i den här tråden. I så fall får en forumpolis alternativt en rättshaverist göra sig hörd.

Iphone 6 16GB silver, olåst, säljes. Box som synes och laddare. Ej hörlurar. Spricka i glaset och en liten smäll har den fått på sidan. Dock helt funktionell och är i övrigt i bra skick. Att laga glaset kostar väl under tusenlappen. Säljes till det hyfsat facila priset 2000 kr + eventuell frakt.
20160420_230032.jpg
20160420_230038.jpg

såld.
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Kosta Boda Chateau, 6 stora och 5 mindre. Ett par av de mindre är tyvärr "mjölkiga" efter någon maskintvätt för mycket.
Glasen kostar ca 300-400kr st i dagsläget.
Mitt pris: 400kr för rasket. Skickas ej. Finns i centrala Stockholm.
image.jpg
 

Amme

Cartier
Ett par vita Ray Ban ur Wayfarer serien. Använda max 5ggr, inte en repa. Kommer med fodral och putsduk

500:- med postens gröna eller F2F i Sthlm city




 

agraw

Cartier
2-Faktor
Skjorta från Barba, en av Neapels mest kända skjorttillverkare. Storlek på denna är 37 (en slimmad small).
Rejäl cutaway-krage och enkel manschett. Använd, men i fint skick. Nypris runt 2000 kr.
Bilderna är inte smickrande för skjortan, men de bästa jag orkade ta :)
_DSC0457.jpg
_DSC0458.jpg
Pris: 400 kr skickad.
 

Jimpa

Panerai
Säljer nu (gamla bettan) min glock .
Screenshot_20160423-182835.png

mkt gott skick. Härlig kontroll Medans man tömmer ett magasin i något.. Kommer med vissa tillbehör. Bifogar lite bilder på dessa. Kan ses ikväll/natt på parkering i närheten för provskjutning och allmän kvalitetskontroll och check utav vapenlicensen ^^ bara skicka PM . hade tänkt mig 4500kr då jag måste bli av med den fort..

Lite prylar som kommer med vid svinsnabb affär! :
Screenshot_20160423-182726.png
 

WBergdahl

Panerai
Säljer nu (gamla bettan) min glock .
Screenshot_20160423-182835.png

mkt gott skick. Härlig kontroll Medans man tömmer ett magasin i något.. Kommer med vissa tillbehör. Bifogar lite bilder på dessa. Kan ses ikväll/natt på parkering i närheten för provskjutning och allmän kvalitetskontroll och check utav vapenlicensen ^^ bara skicka PM . hade tänkt mig 4500kr då jag måste bli av med den fort..

Lite prylar som kommer med vid svinsnabb affär! :
Screenshot_20160423-182726.png
Du får 7k om vi skippar vapenlicensen!
 

Rearden

Cartier
Säljer nu (gamla bettan) min glock .
Screenshot_20160423-182835.png

mkt gott skick. Härlig kontroll Medans man tömmer ett magasin i något.. Kommer med vissa tillbehör. Bifogar lite bilder på dessa. Kan ses ikväll/natt på parkering i närheten för provskjutning och allmän kvalitetskontroll och check utav vapenlicensen ^^ bara skicka PM . hade tänkt mig 4500kr då jag måste bli av med den fort..

Lite prylar som kommer med vid svinsnabb affär! :
Screenshot_20160423-182726.png

Jag bjuder över, men ingen licenskoll och snabbt samt bara klocksnacksnick i affären. Inget golande och inga kvitton. Frågar nån skulle jag även uppskatta om du kunde säga att vi drack öl ihop hela kvällen... :cool:
 

kabro

Cartier
Säljer nu (gamla bettan) min glock .
Screenshot_20160423-182835.png

mkt gott skick. Härlig kontroll Medans man tömmer ett magasin i något.. Kommer med vissa tillbehör. Bifogar lite bilder på dessa. Kan ses ikväll/natt på parkering i närheten för provskjutning och allmän kvalitetskontroll och check utav vapenlicensen ^^ bara skicka PM . hade tänkt mig 4500kr då jag måste bli av med den fort..

Lite prylar som kommer med vid svinsnabb affär! :
Screenshot_20160423-182726.png

Är den ren?
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Säljer en MacBook 12" (guld) 512gb hårddisk 1,2ghz processor och 8gb ram. Oöppnad, vinst från jobbet. Kommer med ett års garanti såklart.
La ut den för 14k på blocket men släpper den till KS för 12k eftersom jag hatar blocket. Finns i Sthlm.
Frågor? PM! Kommer också få en iPad Air 2 64gb med 4g i guld nästa veckasom jag vill sälja för 4000 kr, om någon redan nu skulle vara intresserad så är det bara att höra av sig.

Datorn såld, tack KS.
iPad Air 2 finns fortfarande kvar om intresset finns, snälla rädda mig från blocketträsket. Ipaden kommer finnas i min ägo under nästa vecka. 4000kr som sagt. Frågor? PM :)
 
Säljer två iprincip nya xperia aqua m4 svart, fick de igenom ett kampanj då jag tecknade abonnemang hos tre. Telefonerna endast uppackade och därmed ej använda och i nyskick. Båda är låsta till tre och telefonerna finns i STHLM. Prisidé 1100 kronor, hör av om ni är intresserade!

/ D
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Kompaktkamera Niko P5000. Kompakt entusiastkamera med några år på nacken, använd men ändå i fint fungerande skick (se bilder för skick). Den har antiskak som surrar och jobbar när kameran är igång. Den tar 10mpix-bilder. Hölje i magnesium.
Medföljer en lowepro-väska, två minneskort, 1gb + 2gb och laddare.

Pris: Allt detta för 550kr inkl frakt
Skickas med: Postens skicka lätt
Betalning: med swish
Retur: nej
k2.jpg
k3.jpg
k1.jpg
Bump 400kr inkl frakt!
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Skjorta från Barba, en av Neapels mest kända skjorttillverkare. Storlek på denna är 37 (en slimmad small).
Rejäl cutaway-krage och enkel manschett. Använd, men i fint skick. Nypris runt 2000 kr.
Bilderna är inte smickrande för skjortan, men de bästa jag orkade ta :)
_DSC0457.jpg
_DSC0458.jpg
Pris: 400 kr skickad.
Barba-Skjorta -- 300 kr.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp