• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Moffan

Rolex
2-Faktor
Du blir upprörd över att jag prutar 25% på någon annans bil, sen kallar du min bil skrot, prutar mer än 50%, och försöker vara en kul kille genom att hävda att jag kanske kört likdelar i den. Men BRA, då vet jag.
På riktigt nu. Vart står bilen och vad kan du gå ner till?
55k finns inte på kartan så klart. men frugan vill ha en ny bil och denna kan vara något för henne faktiskt.
 

Sjobedan

Rolex
På riktigt nu. Vart står bilen och vad kan du gå ner till?
55k finns inte på kartan så klart. men frugan vill ha en ny bil och denna kan vara något för henne faktiskt.
Ta det via pm...

Har fått ett par sådana frågor nu när bilen ligger ute. Varför ställa frågan om vad han kan gå ner till innan du ens har sett bilen?

Säger han ett pris så kontrar du, och skulle du mot all förmodan åka och kolla på den så nog förbannat ska det prutas lite till...

Kolla först, pruta sen.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Har ett par Diemme marostica low i färgen scuba blue till salu, har för många par skor som inte kommer till användning. Helt oanvända i box med dust-bag m.m. som medföljde vid köp. Storlek EU41/UK7.
Helt oanvända, endast provade hemma och satt riktigt bra. Men har för många par skor helt enkelt. Säljs inte längre utan motsvarande kostar 2,8k, fulare blå färg dock. Släpper mina för 2k, är inte omöjlig. PMa..
25-08-2015_diemme_marosticalow_darkbluescuba_1_bm.jpg
1800kr? Köp för fan så slipper vi jiddret om bilar.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Okej;

Fyrhjulsdriven bil köpes. Diesel, kombi och inget franskt skit tack!

Wii-U till yngsta dottern som bara dööööör om hon inte får spela Super Mario 3D ;)
 

Moffan

Rolex
2-Faktor
Ta det via pm...

Har fått ett par sådana frågor nu när bilen ligger ute. Varför ställa frågan om vad han kan gå ner till innan du ens har sett bilen?

Säger han ett pris så kontrar du, och skulle du mot all förmodan åka och kolla på den så nog förbannat ska det prutas lite till...

Kolla först, pruta sen.
Vill gärna ha en baseline på priset innan jag ens går vidare i ärendet så jag vet bättre än att ödsla tid på något som kanske bara kapas några futtiga lakan i pris. Men men, säljaren vet vart jag finns och vart min PM-låda bor.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
2 st MacBook 12" Retina 1,1 GHz, 256 GB i silver till salu för 7 500 kr styck. Inköpta april 2015 och båda är i mycket bra skick och endast använda i hemmet. Laddare och kartong ingår.

Läs här under "specifications" vilken det är om du är osäker: https://en.wikipedia.org/wiki/MacBook_(Retina)

Skicka bara PM om du är beredd att verkligen köpa. Hade jag satt ut datorerna på Blocket hade jag begärt 8 500 kr. Således ett erbjudande från en KS-nörd till en annan KS-nörd.

Sålda. Tack KS!
 

Vincent

Cartier
Får helt enkelt inse att dessa är för små för mig.
Uk 7,5 sparsamt använda då jag bara kan gå 500m innan jag får skoskav.
Alltid stått med skoträn men högerskon har alltid visat större gångveck av någon anledning, antar att man får vad man betalar för när det gäller Meermin.
Skopåse ingår ska se om jag kan leta fram lådan.
900kr köparen står för frakt.
image.jpeg

image.jpeg
Vafan 800 då
 

Vincent

Cartier
Får helt enkelt inse att dessa är för små för mig.
Uk 7,5 sparsamt använda då jag bara kan gå 500m innan jag får skoskav.
Alltid stått med skoträn men högerskon har alltid visat större gångveck av någon anledning, antar att man får vad man betalar för när det gäller Meermin.
Skopåse ingår ska se om jag kan leta fram lådan.
900kr köparen står för frakt.
image.jpeg

image.jpeg
Hoppsan dubbel!
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Nudie Jeans Lean Dean, storlek w30 / l32. Måste tyvärr acceptera att de är för små. Tight modell!
Lite använda, några dagar på sin maximum.
Pris: 400 inkl frakt
betalning med swish
retur: nej
Skärmavbild 2016-04-21 kl. 18.51.21.png
Skärmavbild 2016-04-21 kl. 18.51.35.png
Skärmavbild 2016-04-21 kl. 18.51.44.png
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Har ett större antal vintagemanschettknappar med monogramgravyr. Massa olika srilar och prisklassen, nänns inte skrota dem. Om någon är intresserad, PM:a initialer så kan jag leta i gömmorna!
 

DrKlocka

Audemars
Barbour International "Washed Twill". Fint skick, men använd och inte ny. Storlek M men är mer som en L tycker jag. Stor i storleken alltså. Snygg och inte supervanlig modell. Observera att det här är en ovaxad modell. Finns tillhörande midjerem.
1000kr inkl. frakt med Schenker.
IMG_20160417_123418.jpg
IMG_20160417_123432.jpg
Sista priset, 700kr inkl. frakt. Mer prisvärd jacka är svår att hitta.
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Kavaj av märket CK Calvin Klein inköpt på Bloomingdales för sekelskiftet. Ingen aning varför jag köpte en för stor kavaj, storlek ca 46 eller möjligtvis en liten 48 tror jag. Polyester och ull. Använd näst intill aldrig.
500kr
image.jpg


Tudor weekend bag. Ca 60 cm. Aldrig använd, bara fylld för att hålla formen.
700kr

image.jpg


Finns i Stockholm.
PM för info.

Resväska i tyg, använd en flygning. Låses med nycklar. Uppskattningsvis 80-90 liter. 300kr. Finns i Stockholm.
image.jpg

Tudor såld, resväska 250 kr, kavaj 400 kr.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Säljer ett par Nudie jeans jag köpte på Nudie butiken i Göteborg i vintras, model Steady Eddie. Storlek 29/32. Helsvarta. Använda två gånger, sen gick jag upp i vikt så nu passar dom inte längre :-/

Nypris 1200kr, säljer dem för 450kr

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
400kr (annonsen försvann i allt tjat om begagnade bilar så här kommer en liten prisbump.)
 

chgeorg

Omega
Jag funderar på att skaffa mig en Apple Watch, så lägger ut en skamlig förfrågan, Någon som är villig att släppa en bättre beggad för 2 loppor?
 

Henryandy

Cartier
Ett par Lundhags Ranger High.

Använda en gång, nära nyskick.

Pris: 1000kr, kan skickas mot att köparen betalar frakten.
Storlek: 42

 

Ebbot

Cartier
Tjena!

Har en i princip oanvänd, i nyskick, bärbar dator till salu- Toshiba Satellite L50D-B-172

inköpt juli förra året till min mamma men hon fastnade aldrig för det här med "internät".
Spec:
  • AMD A8-6410 fyrkärnig accelererad processor
  • 15,6 tum , Toshiba TruBrite® HD TFT High Brightness-skärm med 16:9-format och LED-bakgrundsbelysning
  • SSD-hårddisk 256 GB
  • Blankt svart hölje med linjemönster och svart tangentbord
  • 8 192 (1x) MB, DDR3L RAM (1 600 MHz)
  • AMD A8-6410 accelererad processor med AMD Radeon™ R5-grafik
  • vikt : upp till 2,2 kg
  • B x D x H : 380,0 × 259,9 × 23,5 mm
  • kommer med Windows 10
För fullständig spec se: http://www.toshiba.se/laptops/satellite/l50-b/satellite-l50d-b-172/tab/where-to-buy/

Nypris vid köp var ca 6000kr om jag inte missminner mig.
Säljes för 3500kr och då kan en trådlös Logitech M510 mus ingå om du är snäll.

Finns i gbg kan skickas mot fraktkostnad.

/Ebbot


Bump!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp