• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Tänkte kolla intresset för en gopro hero3 black med en sjuhelvetes massa tillbehör, kan lösa bild på tillbehören om det finns någon intresserad.
3000kr :)
image.jpeg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Säljer ett par Nudie jeans jag köpte på Nudie butiken i Göteborg i vintras, model Steady Eddie. Storlek 29/32. Helsvarta. Använda två gånger, sen gick jag upp i vikt så nu passar dom inte längre :-/

Nypris 1200kr, säljer dem för 450kr

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Sjobedan

Rolex
Nu ska bilen säljas då den nya kommer imorgon.

Peugeot 407sw 2,2 2005.
Har rullat 18900 mil, byte lager, spindel, abs sensor ifjol höger fram.

Har ingen ork eller lust att besiktiga bilen, då jag vet att den inte kommer att gå igenom då en abs sensor är dålig igen. En klassisk fransk bil med allt vad det innebär.

Skön som tusan att köra och har gett mig 4000 i bekymmerslösa mil.

KS-pris med nästan nya sommardäck på Alu-fälg 22000:- inkl vinterdäck på alufälg enligt bild.
Säljes som den står, obesiktigad.

Väl mött
image.jpeg
 
Senast ändrad:

MrPlow

Rolex
Nu ska bilen säljas då den nya kommer imorgon.

Peugeot 407sw 2,2 2005.
Har rullat 18900 mil, byte lager, spindel, abs sensor ifjol höger fram.

Har ingen ork eller lust att besiktiga bilen, då jag vet att den inte kommer att gå igenom då en abs sensor är dålig igen. En klassisk fransk bil med allt vad det innebär.

Skön som tusan att köra och har gett mig 4000 i bekymmerslösa mil.

KS-pris med nästan nya sommardäck på Alu-fälg 22000:- inkl vinterdäck på alufälg enligt bild.
Säljes som den står, obesiktigad.

Väl mött
image.jpeg
image.jpeg

Oh snart kommer det igång! Klocksnacks bilvärderare!
 

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Edit: oj, man kanske inte får sälja skräp som en gammal telefon i den här tråden. I så fall får en forumpolis alternativt en rättshaverist göra sig hörd.

Iphone 6 16GB silver, olåst, säljes. Box som synes och laddare. Ej hörlurar. Spricka i glaset och en liten smäll har den fått på sidan. Dock helt funktionell och är i övrigt i bra skick. Att laga glaset kostar väl under tusenlappen. Säljes till det hyfsat facila priset 2000 kr + eventuell frakt.
20160420_230032.jpg
20160420_230038.jpg
 

Mattias71

Omega
MacBook köpes.
Helst 11 tum.
Göteborg är att föredra.
Max 3500:-
Plus om det går att köra Windows på den med.
Mvh Mattias
 
Slänger in ännu en bilannons och förväntar mig en rejäl prutning ifrån @Ricrob

Volvo C30 1.8 Flexifuel 125hk från 2008 med paket kinetic. Rullat 12.180 mil (med nyligen gjord 12.000 milservice) helrekondad inklusive motortvätt för några dagar sedan. Sommar och vinterdäck (dubb) på alu-fälg ingår i priset som sätts till 55.000.

IMG_7091.JPG


IMG_7078.JPG


IMG_7081.JPG
 

Ricrob

Patek
Slänger in ännu en bilannons och förväntar mig en rejäl prutning ifrån @Ricrob

Volvo C30 1.8 Flexifuel 125hk från 2008 med paket kinetic. Rullat 12.180 mil (med nyligen gjord 12.000 milservice) helrekondad inklusive motortvätt för några dagar sedan. Sommar och vinterdäck (dubb) på alu-fälg ingår i priset som sätts till 55.000.

IMG_7091.JPG


IMG_7078.JPG


IMG_7081.JPG
Är du allvarlig..!? En gammal plutt-Volvo som gått över 12k mil för 55 tuss... Sänk priset med 30-40k så kan jag vara intresserad.
 
Tror inte du vill det, jag blajar bara lite och är inte ens uppvärmd. Lycka till med försäljningen och jag står alltid för mitt ord, så hör av dig om du släpper den för 20k, då lovar jag att jag köper den, fast jag inte ens vill ha skrotet. Häppåre!

Du blir upprörd över att jag prutar 25% på någon annans bil, sen kallar du min bil skrot, prutar mer än 50%, och försöker vara en kul kille genom att hävda att jag kanske kört likdelar i den. Men BRA, då vet jag.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
2 st MacBook 12" Retina 1,1 GHz, 256 GB i silver till salu för 7 500 kr styck. Inköpta april 2015 och båda är i mycket bra skick och endast använda i hemmet. Laddare och kartong ingår.

Läs här under "specifications" vilken det är om du är osäker: https://en.wikipedia.org/wiki/MacBook_(Retina)

Skicka bara PM om du är beredd att verkligen köpa. Hade jag satt ut datorerna på Blocket hade jag begärt 8 500 kr. Således ett erbjudande från en KS-nörd till en annan KS-nörd.
 
Senast ändrad:

McFly

Cartier
2-Faktor
2 st MacBook 12" Retina 1,1 GHz i silver till salu för 7 500 kr styck. Inköpta april 2015 och båda är i mycket bra skick och endast använda i hemmet. Laddare och kartong ingår.

Skicka bara PM om du är beredd att verkligen köpa. Hade jag satt ut datorerna på Blocket hade jag begärt 8 500 kr. Således ett erbjudande från en KS-nörd till en annan KS-nörd.
Har du gått på rövarjakt eller? ;) Bra pris dock.
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Du blir upprörd över att jag prutar 25% på någon annans bil, sen kallar du min bil skrot, prutar mer än 50%, och försöker vara en kul kille genom att hävda att jag kanske kört likdelar i den. Men BRA, då vet jag.
Fast 55tussar för den där är nästan ocker. Farsgubben min sålde sin V50 1,8F fullutrustad men alufälgar vinter/sommar från 2006 för under 20 till en Volvohandlare i och med ett nyköp. Man ber ju nästan om att folk ska hata på en här om man lägger ut något till överpris :D Blocket är ju ett fullgott alternativ annars.
 
D

Deleted member 5780

Guest
Fast 55tussar för den där är nästan ocker. Farsgubben min sålde sin V50 1,8F fullutrustad men alufälgar vinter/sommar från 2006 för under 20 till en Volvohandlare i och med ett nyköp. Man ber ju nästan om att folk ska hata på en här om man lägger ut något till överpris :D Blocket är ju ett fullgott alternativ annars.
Leta upp en likvärdig från 2008 med samma mil för under 50' på blocket. Eller ge fan i att köpa om inte priset passar. Trött.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
2 st MacBook 12" Retina 1,1 GHz, 256 GB i silver till salu för 7 500 kr styck. Inköpta april 2015 och båda är i mycket bra skick och endast använda i hemmet. Laddare och kartong ingår.

Läs här under "specifications" vilken det är om du är osäker: https://en.wikipedia.org/wiki/MacBook_(Retina)

Skicka bara PM om du är beredd att verkligen köpa. Hade jag satt ut datorerna på Blocket hade jag begärt 8 500 kr. Således ett erbjudande från en KS-nörd till en annan KS-nörd.

En kvar. Skynda skynda! :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp