• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Och jag får inte ens köpa en chokladbit för "mina" intjänade EB-poäng. Inte så frikostig resepolicy direkt. Fan.

Porsche Design Driver's Selection - fyra set med espresso koppar, helt nya/oanvända. 1000 kr. Kan bjussa på frakten med Schenker vid snabb och smidig affär.
Kan även hämtas i Nacka 10 min från Stockholm city.
DSC_7467.jpg
DSC_7469.jpg
Bump :)

Eftersom jag nästan uteslutande flyger i tjänsten så innebär det att de intjänade poängen tillhör min arbetsgivare trots att de registreras på mitt EB-kort. Strikt resepolicy.

Känns ju regelrätt men samtidigt helt tvärt om mot allt vad man fått höra/uppleva. Åkte tex till Nya Zeeland med familjen som liten genom pappas EB poäng. Om du inte skulle haft ett EB kort skulle det ju inte blivit några poäng...

Känns ju regelrätt men samtidigt helt tvärt om mot allt vad man fått höra/uppleva. Åkte tex till Nya Zeeland med familjen som liten genom pappas EB poäng. Om du inte skulle haft ett EB kort skulle det ju inte blivit några poäng...
Det är helt klart märkligt och jag tror att det är få inom bolaget som följer den. Mest poäng när man dör vinner?

Sorry för OT. Det upphör nu!

Converse Chuck Taylor storlek 8 / 41.5 / 26.5 cm
Använda en gång.
350:- inklusive frakt. SÅLDA

DSC_0321.JPG

Converse Jack Purcell storlek 8 / 42 / 26.5 cm
300:- inklusive frakt

DSC_0332.JPG

Loake Burford storlek 7.5 (UK) / 41.5
Använda en gång. Nyskick.
Nypris 3299:-, mitt pris 1900:- inklusive frakt & skopåsar.

DSC_0324.JPG
DSC_0326.JPG

Alla skor har stått med skoblock.

Senast ändrad:
Eftersom jag nästan uteslutande flyger i tjänsten så innebär det att de intjänade poängen tillhör min arbetsgivare trots att de registreras på mitt EB-kort. Strikt resepolicy.
Även jag reser i tjänsten för det mesta. Än har vi inte fått några sådana direktiv. Även Scandics frinätter gör jag vad jag vill med.
Det finns ju numera ett SAS företagsbonussystem.. Se till att firman ansluter sig till det då kan du göra vad du vill med de personliga Eurobonuspoängen. De reggas precis som vanligt blev jag upplyst om härom veckan.
Hur utnyttjar du nu poängen i tjänsten om jag får fråga?

Edit: Ooops!!! Såg inte uppmaningen att OT stoppar nu.. Svara på PM om du vill!!:)

iPhone 5s space grey 16gb
Utplockad november 2015. Funkar perfekt skärmen är felfri (använt skärmskydd sedan dag 1) men någon mindre skråma på sidan. Levereras med box. PM vid intresse!
1700kr
image.jpeg

Rensar ut garderoben inför flytt.

IMG_4846.JPG

I princip helt ny skinnjacka från Jofama x King, storlek 48. Köpt december 2015, endast använd en gång, väldigt mjuk och fin lammnappa. Säljes för 2200 kr ink frakt (nypris 5 000).

IMG_4851.JPG

Skinnjacka med kontrasterande mockapartier från V Avenue Shoe Repair, storlek medium, nypris 6000 kr, lagt upp ärmarna (axel till ärmslut 61 cm), endast använd ett fåtal gånger. 2 500 kr skickat.

IMG_4847.JPG

Belstaffjacka i olivgrönt i storlek 48. Från tiden då de tillverkades i Italien. I min mening bättre kvalitet än de nya Belstaffjackorna (jämfört med min andra belstaffjacka). 3200 kr skickat.

IMG_4850.JPG

Kort skinnjacka 4-ficksmodell från Massimo dutti, strlk medium (vanlig medium). Nypris 3 200 kr, 1200 kr skickat.

IMG_4852.JPG

Överskjorta från Filippa-K i tekniskt tyg. Nypris 1800 kr, säljes för 650 kr skickat.

IMG_4854.JPG

Översta skorna: Chelsea boots från Paraboots, storlek 43, köptes för 4200 kr, säljes för 2200 kr ink frakt. Använt dem några gånger senaste vintern.
Vänstra: Kängor från J lindeberg, storlek 44, nypris 3200, säljes för 700 kr ink frakt. Använt dem en vinter.
Mitten: Derbys från Meermin, storlek 43, säljes för 1000 kr ink frakt. Använda ca 5 ggr.
Högra: Oxfords från Human scales, storlek 43, säljes för 600 ink frakt (nypris 1800). Använt dem en gång, tror de är durksydda.

Kom gärna med motbud om ni tycker att prissättningen är fucked up.
Kan träffas F2F i Uppsala.

Prisbump!
King skinnjacka = 2000 kr skickat
V avenue shoe repair skinnjacka = 1800 kr skickat
Belstaff = 2800 kr skickat
Massimo dutti skinnjacka = 900 kr
Filippa K = 550 kr
Paraboots = 2000 kr
J lindeberg-kängor = 600 kr
Human-scales skor = 400 kr

Suzuki Intruder Volusia VL 800
2004
Ca 1000 mil
En ägare

Bilder och frågor vid seriöst intresse via PM.

Pris: 42.000 kr

Kompaktkamera Niko P5000. Kompakt entusiastkamera med några år på nacken, använd men ändå i fint fungerande skick (se bilder för skick). Den har antiskak som surrar och jobbar när kameran är igång. Den tar 10mpix-bilder. Hölje i magnesium.
Medföljer en lowepro-väska, två minneskort, 1gb + 2gb och laddare.

Pris: Allt detta för 550kr inkl frakt
Skickas med: Postens skicka lätt
Betalning: med swish
Retur: nej
k2.jpg
k3.jpg
k1.jpg
k2-jpg.300868

Nu 350kr inkl frakt

Jag behöver inte fler longboards så tänkte sälja av en. Det är ett custombygge från Soda Factory i USA, dropthrough och dropdown med hampa i mitten för att minska vibrationerna. Den är oerhört låg och lätt att kicka utan att för den delen fastna på saker. Väger en del och är stabil som fan, passar utmärkt att glida runt på stan med, slajda eller om du vill bomba ner för backar. Det sitter Surf Rodz 200 mm truckar, bara dessa kostade strax över 2000 kr. Löjligt sköna att åka på. Det finns i princip inte en skråma på brädan, har bara använt den ett 10-tal gånger då jag haft en del andra brädor att åka på. Nypris för brädan + truckar och hjul var runt 4400 vill jag minnas.
Pris: 2500, finns i Göteborg.
IMG-20151217-WA0001.jpg

IMG-20151217-WA0003.jpg

IMG-20151217-WA0004.jpg

NN07 Sommarskjorta i oxfordtyg. Grå med vita ränder. Storlek M.
Betalning med swish, ingen retur.
Pris: 350 kr inkl frakt
DSC_0201.JPG
DSC_0202.JPG DSC_0203.JPG

2016-05-10-10-50-21--864124478.jpeg

2016-05-10-10-50-21--864124478.jpeg

Nu är det dags att sälja sonens trumset som är mycket sparsamt använt.
Pris 2000kr
Ingen retur.
Skickas ej. Endast avhämtning i byn utanför Malmö där vi bor.
Bilden lånad från butikens hemsida där trumsetet är köpt.

Ha det Blått !

Converse Chuck Taylor storlek 8 / 41.5 / 26.5 cm
Använda en gång.
350:- inklusive frakt. SÅLDA

DSC_0321.JPG

Converse Jack Purcell storlek 8 / 42 / 26.5 cm
300:- inklusive frakt

DSC_0332.JPG

Loake Burford storlek 7.5 (UK) / 41.5
Använda en gång. Nyskick.
Nypris 3299:-, mitt pris 1900:- inklusive frakt & skopåsar.

DSC_0324.JPG
DSC_0326.JPG

Alla skor har stått med skoblock.

Allt är borta.:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp