Ska vara det isf, men rätt begränsad skara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska vara det isf, men rätt begränsad skara.
Herrn är dessutom inte lika snål som andra!!! ;-)Finns det någon annan nivå?
BumpPorsche Design Driver's Selection - fyra set med espresso koppar, helt nya/oanvända. 1000 kr. Kan bjussa på frakten med Schenker vid snabb och smidig affär.
Kan även hämtas i Nacka 10 min från Stockholm city.
? Hur menar du nu?Och jag får inte ens köpa en chokladbit för "mina" intjänade EB-poäng. Inte så frikostig resepolicy direkt. Fan.
Eftersom jag nästan uteslutande flyger i tjänsten så innebär det att de intjänade poängen tillhör min arbetsgivare trots att de registreras på mitt EB-kort. Strikt resepolicy.? Hur menar du nu?
Eftersom jag nästan uteslutande flyger i tjänsten så innebär det att de intjänade poängen tillhör min arbetsgivare trots att de registreras på mitt EB-kort. Strikt resepolicy.
Det är helt klart märkligt och jag tror att det är få inom bolaget som följer den. Mest poäng när man dör vinner?Känns ju regelrätt men samtidigt helt tvärt om mot allt vad man fått höra/uppleva. Åkte tex till Nya Zeeland med familjen som liten genom pappas EB poäng. Om du inte skulle haft ett EB kort skulle det ju inte blivit några poäng...
Även jag reser i tjänsten för det mesta. Än har vi inte fått några sådana direktiv. Även Scandics frinätter gör jag vad jag vill med.Eftersom jag nästan uteslutande flyger i tjänsten så innebär det att de intjänade poängen tillhör min arbetsgivare trots att de registreras på mitt EB-kort. Strikt resepolicy.
Numera använd 2 gånger, säljes för 900 kr + frakt.
Sänker priset på skorna till 1000 kr.
Rensar ut garderoben inför flytt.
I princip helt ny skinnjacka från Jofama x King, storlek 48. Köpt december 2015, endast använd en gång, väldigt mjuk och fin lammnappa. Säljes för 2200 kr ink frakt (nypris 5 000).
Skinnjacka med kontrasterande mockapartier från V Avenue Shoe Repair, storlek medium, nypris 6000 kr, lagt upp ärmarna (axel till ärmslut 61 cm), endast använd ett fåtal gånger. 2 500 kr skickat.
Belstaffjacka i olivgrönt i storlek 48. Från tiden då de tillverkades i Italien. I min mening bättre kvalitet än de nya Belstaffjackorna (jämfört med min andra belstaffjacka). 3200 kr skickat.
Kort skinnjacka 4-ficksmodell från Massimo dutti, strlk medium (vanlig medium). Nypris 3 200 kr, 1200 kr skickat.
Överskjorta från Filippa-K i tekniskt tyg. Nypris 1800 kr, säljes för 650 kr skickat.
Översta skorna: Chelsea boots från Paraboots, storlek 43, köptes för 4200 kr, säljes för 2200 kr ink frakt. Använt dem några gånger senaste vintern.
Vänstra: Kängor från J lindeberg, storlek 44, nypris 3200, säljes för 700 kr ink frakt. Använt dem en vinter.
Mitten: Derbys från Meermin, storlek 43, säljes för 1000 kr ink frakt. Använda ca 5 ggr.
Högra: Oxfords från Human scales, storlek 43, säljes för 600 ink frakt (nypris 1800). Använt dem en gång, tror de är durksydda.
Kom gärna med motbud om ni tycker att prissättningen är fucked up.
Kan träffas F2F i Uppsala.
Kompaktkamera Niko P5000. Kompakt entusiastkamera med några år på nacken, använd men ändå i fint fungerande skick (se bilder för skick). Den har antiskak som surrar och jobbar när kameran är igång. Den tar 10mpix-bilder. Hölje i magnesium.
Medföljer en lowepro-väska, två minneskort, 1gb + 2gb och laddare.
Pris: Allt detta för 550kr inkl frakt
Skickas med: Postens skicka lätt
Betalning: med swish
Retur: nej
Inte allt för svårt att få... Hade det för något år sedan, sen slutade jag att flyga så mycketSka vara det isf, men rätt begränsad skara.
Bump 1100 skickatPersol PO3072S Gangster FILM NOIR EDITION 95/58 endast testade en gång.
Nypris 1869:-
Pris 1500:- skickat
Med tanke på att det finns över 4 miljoner EB-medlemmar och enbart cirka 2500 EBP så tycker jag nog att det är ganska svårt...Inte allt för svårt att få... Hade det för något år sedan, sen slutade jag att flyga så mycket
Shit, det hade jag inte koll på! Trodde att det var bra många flerMed tanke på att det finns över 4 miljoner EB-medlemmar och enbart cirka 2500 EBP så tycker jag nog att det är ganska svårt...
Inte allt för svårt att få... Hade det för något år sedan, sen slutade jag att flyga så mycket
Nix.
Tack. Trevlig dag.Absolut, sorry mannen.
Converse Chuck Taylor storlek 8 / 41.5 / 26.5 cm
Använda en gång.
350:- inklusive frakt. SÅLDA
Converse Jack Purcell storlek 8 / 42 / 26.5 cm
300:- inklusive frakt
Loake Burford storlek 7.5 (UK) / 41.5
Använda en gång. Nyskick.
Nypris 3299:-, mitt pris 1900:- inklusive frakt & skopåsar.
Alla skor har stått med skoblock.