RM Williams Lachlan boot, strl 8. Tyvärr för stora för mig.
Kanonfint skick, ser i det närmaste oanvända ut.
2000kr + frakt
Betalning via swisch
Tyvärr för små för mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RM Williams Lachlan boot, strl 8. Tyvärr för stora för mig.
Kanonfint skick, ser i det närmaste oanvända ut.
2000kr + frakt
Betalning via swisch
Helvete... Byt plats på siffrorna xx/xx så kan vi snacka...Sista partiet oanvända Acne jeans med tags, prislappar osv kvar. Googla för bilder/mått/beskrivning. 400kr/st vid smidig affär, ord pris ~1,2k/st.
Paketpris vid köp av fler går att lösa. Finns i Sthlm.
Eller hur? Fan han säljer tjejbyxorHelvete... Byt plats på siffrorna xx/xx så kan vi snacka...
Lugn nu! Perfekta storlekar ju!Eller hur? Fan han säljer tjejbyxor
Jag behöver inte fler longboards så tänkte sälja av en. Det är ett custombygge från Soda Factory i USA, dropthrough och dropdown med hampa i mitten för att minska vibrationerna. Den är oerhört låg och lätt att kicka utan att för den delen fastna på saker. Väger en del och är stabil som fan, passar utmärkt att glida runt på stan med, slajda eller om du vill bomba ner för backar. Det sitter Surf Rodz 200 mm truckar, bara dessa kostade strax över 2000 kr. Löjligt sköna att åka på. Det finns i princip inte en skråma på brädan, har bara använt den ett 10-tal gånger då jag haft en del andra brädor att åka på. Nypris för brädan + truckar och hjul var runt 4400 vill jag minnas.
Pris: 2500, finns i Göteborg.
Jag får väl ta på mig "tjejkroppen" som grabbarna ovan syftar på.. Lång och smal..Sista partiet oanvända Acne jeans med tags, prislappar osv kvar. Googla för bilder/mått/beskrivning. 400kr/st vid smidig affär, ord pris ~1,2k/st.
Paketpris vid köp av fler går att lösa. Finns i Sthlm.
Jag köpte dom igår tyvärr...Jag får väl ta på mig "tjejkroppen" som grabbarna ovan syftar på.. Lång och smal..
Acne max LT vintage, du har inte lust att knäppa en irl bild?
Undrar även var i Stockholm du befinner dig?
Ajdå! Hoppas dom sitter braJag köpte dom igår tyvärr...
Sitter dom inte bra så hör jag av mig!Ajdå! Hoppas dom sitter bra
Köpes: tändkasett till en Saab 95 från 2001. Dryyyygt.
Ingen tändkasset men har 16" BBS alu fälgarKöpes: tändkasett till en Saab 95 från 2001. Dryyyygt.
Ny tjålade i orten.Ingen tändkasset men har 16" BBS alu fälgar
500kr för samtliga.
Du sa att dem var ärliga när du sålde dem till mig va fan!Ny tjålade i orten.
Att du gör affär med mig är ditt problem.Du sa att dem var ärliga när du sålde dem till mig va fan!
Tydligen...Att du gör affär med mig är ditt problem.
Köpes: vakuummaskin!
För stora! Vad tusan!Någon snacka om större byxor..
Har ett par gråa g-star chinos, knappt använda. Storlek 36x32, återkommer med bild. 200kr?
Köpes: vakuummaskin!
Jag gillar denna idé ännu mer, en sån tack
Det är inget att skämta om. Hur trodde ni att de plastade in gurkorna som säljs i affärer?Jag gillar denna idé ännu mer, en sån tack
Ställ från Lindstrands i strl M. Jacka Jericko. Nypris 2995:- Byxa (skinn) Lindstrands Cuda Nypris 3495:-. Paketpris nu: 2000:-
Jag lider med dig. Bytte tändkassetten två ggr på min 95a jag ägde i två år. Större skrotbil får man leta efter... Testa skrotenKöpes: tändkasett till en Saab 95 från 2001. Dryyyygt.