Tja!
Säljer 3 par skor som bara blir ståendes. Köpte tvärfeta Air Max 90 Ultra Moire i midnight navy för ett tag sedan, men istället för att prova dem efter leverans hamnade lådan i garderoben tills det blev fint väder...
Fint väder kom och skorna åkte på.. För tighta! - borde provat vid leverans men istället lät jag lådan stå tills jag inte kunde lämna tillbaka/byta dem... Doh!
Har försökt använda dom ca 3 gånger i solsken, men fått avbryta och ta på mig andra skor. Så pga detta är det bättre att sälja dem än att dom ska stå i garderoben. Tror inte att mina fötter tänkt bli mindre någon gång snart.
Skorna är storlek US10/44.
Köptes för 1500kr säljer dem för 1000kr + frakt. Finns i Göteborg eller skickas.
Har även två par Adidas Superstars "Pharrell Williams", ett par helt mörkblå och ett par mörk/olivgröna. Båda i storlek us10/44, dessa Adidas bärs något rymligare än storlek 44 hos Nike dock. Säljes då min halvtrasiga rygg inte blir kompis med den platta sulan.
Har inte använt något av adidas paren mer än 5 gånger, märkte rätt fort att min kropp inte kom överens med dem så dom får också hitta en ny brukare. 500kr paret eller 800kr för båda.
Första bilden på air Max skorna är snodd från nätet.
Skorna finns i Göteborg men kan skickas utan problem efter mottagen swish.
Väl mött
/O