Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förmodar det finns en hel del här som kör massa armbands i kombination till sin dinka?!
Köpte dessa från Zanzi Studios förra sommaren för jag tyckte dem var snygga men kom ganska snabbt fram till att jag inte är typen som passar i armband, använda vid max 5 tillfällen! har ca 16,5-17cm omkrets på handlederna men armbanden är ju töjbara så skulle tro de passar de flesta armar såvida man inte har några jäkla guns!
![]()
Tror jag gav 299:-/st så tänker mig 300kr för båda skickat och klart!
Har även två Henri Lloyd vårjackor Strl M och en Alton Zip strl S om någon är intresserad?
![]()
Prisidé 250kr
![]()
Prisidé 900kr
![]()
Prisidé 450kr
Tommy Hilfiger Höst/mild vinterjacka strl M
![]()
Prisidé 900kr
Har ett par av dessa skor hemma, som jag köpte i fel storlek... Jag var helt enkelt för snabb när jag köpte dom att jag glömde bort vilken storlek jag har
Ett par Asics Gel-Lyte III i storlek EU 40,5. Man bör gå ner ett halvnummer i dessa, eller det behöver jag iaf
Säljer dom för samma pris som jag köpte dom.
600kr, dom finns i Stockholm för F2F, men kan skickas om det önskas
Självklart helt oanvända, bara testade på högra foten
![]()
42 i mina AF1Intressant!
Vad kör du för storlek i Nike?
Bumpar denna och ändrar fraktvillkoren. Jag bjuder på frakten med Schenker. Kanonskor till kanonpris. KÖP! KÖP! KÖP! KÖP! KÖP!1. Loake
![]()
![]()
2. Berwick
![]()
Bättre bilder på conversen?Har några orörda sneakers i storlek 41. PM vid intresse.![]()
![]()
Ingen? Nått ball att byta mot?Köpte denna för ett projekt som inte blev av, använd en gång. Pma för gott snack (ej låst).
![]()
Shit, det är dom!
Shit, det är dom!
Vilken färg är det under det vita? Vad har du tänkt dig för pris?
Louis Vuitton plånbok med sex kortfack och plats för sedlar. Lite nött i hörnen där plånboken viks ihop, annars riktigt bra skick. Utsida i canvas insida är i skinn. Kvitto från nyköp och en liten box ingår i köpet.
Finns i sthlm men kan skickas. 800:-
Ta kontakt via PM![]()
Vill ni få lite soltid denna tråkiga sommar?
Jag och tjejen har gjort slut. Har inte lust att åka själv eller med någon annan på en resa jag skulle gjort med henne så har två flygbiljetter till Palma liggandes 16/8-22/8 (sön v33 - lör v34). Inget hotell bokat då hon hade lägenhet där nere.
Flyget är norwegian direktflyg från Stockholm ditresan är kl.7 på morgonen och hemresan 20:10 så man tjänar två dagar som annars kunde gått förlorade i resa.
I skrivande stund listar biljetterna totalt 10418kr men släpper mina för 4500 totalt för båda och då ingår namnbyte av plåtarna självklart.
Win-win ni får billiga biljetter och jag slipper förlora allt för mycket pengar av vad jag lagt ut.
Gott om referenser finns i goodguytråden.
![]()
500:- totalt!I och med flytt inser jag att dessa skjortor aldrig används, därav en liten uppdatering här.
![]()
1. Charles Tyrwhitt - strl 40. Slim fit (något stor i strl). Aldrig använd.
![]()
2. Charles Tyrwhitt - strl 40. Slim fit (något stor i strl). Aldrig använd.
![]()
3. Bruun & Stengade strl 40. Intagen, passform som Eton red line slim fit. Aldrig använd.
![]()
4. Boomerang trim fit strl medium. Aldrig använd.
![]()
5. John Henric slim fit strl 40. Obetydligt använd.
Pris 200 kr / skjorta inklusive frakt. Paketpris 750 kr.
Trevlig helg.
Hittade just denna tråd, och har på lager en limited edition, Stone Island Tela Stella anorak.
Schysst skick, använd 10-15 gånger Max. FicK sy fast en knapp dock, men det syns eller märks ej.
![]()
Lagt ut den på diverse sidor för 3500:- MEN här på KS dyker jag ner till 2700:- annars behåller jag den nog. Men bud är välkommet! Delbetalning i läderband/klocklådor etc kan vara välkommet. Tack!
Mörkblå Burberry Brit trench i bomull, storlek S. Inköpt c 3,5 år sedan, använd till/från jobbet några gånger under det första året, sedan har den hängt hemma i hallen oanvänd. Pris: 900,-
Fitbit Flex aktivitetsarmband. Oanvänd och obruten förpackning. Pris: 300,-
Finns i Stockholm.
![]()
![]()
![]()
![]()