• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
3-pack Partagas Habanero från 1996, 300kr/ 3-pack. Finns några samplers, säger till när det är slut, det går bra att köpa flera samplers om man så vill. Betalning helst via swish.
11796374_819429911508117_2978862937591175342_n.jpg

WINTER IS COMING!
Säljer nu av en mycket fin Ralph Lauren täckjacka i storleken M. Med avtagbar huva, garanterat varm.
Endast 950:- inkl frakt.

IMG_4289.JPG

IMG_4287.JPG

IMG_4286.JPG

IMG_4288.JPG

Dags att rensa i skogarderoben. Till priserna tillkommer fraktkostnad. Frakt med Schenker ingår!
1. Loake Trapper Brown Oiled Suede. Strl. 10G Caligula last. Lädersula. Använda runt 5-10 ggr. Längd/bredd på sulan: 327mm/115mm. 700 600kr SUPERPRIS: 400kr inkl. frakt
2. Berwick Superbuck Snuff Suede. Strl 10. Dainitesula. Använda 1 gång. Köpta här men då de var mörkare än i annonsen så är de för lika mina Church's för att användas. Kolla här och här för mer info om Berwick. Längd/bredd på sulan: 320mm/107mm. 900kr 800kr SÅLDA
3. Frank Wright. Strl. 11. Gummisula. Använda 1 gång. Längd/bredd på sulan: 325mm/115mm.300kr
SÅLDA

1. Loake
loake-trapper-jpg.164501

loake-trapper-jpg.164502
Bara Loakeskorna kvar! Sänkt pris och frakt ingår!

Senast ändrad:
Fått ett armband "from solider to solider" som är mkt nice! Sen har jag beställt Naimakka som kommer idag så kanske kan återkomma med bild senare :)

Finns endast ett fåtal fodral kvar nu.
Kör lite rea på resterande.

Pris:
Väska med handtag/axelrem: nu 450kr, tidigare 600kr. (ord. Butikspris: 1749kr)
Sleeve utan handtag/axelrem: nu 325kr, tidigare 450kr. (ord. Butikspris: 1499kr)
iPad: 95kr, tidigare 120kr. (ord. Butikspris 449kr)
Finns forfarande kvar några fodral om någon känner sig sugen på ett grymt fint fodral till löjligt lite pengar, 350kr för fodral med handtag och axelrem samt 220kr för sleeven. Frakt ingår i priserna, går att sänka priset något vid köp av flera.

Förtydligande: Fodralen är gjorda i äkta skinn för 13" laptops (tex. MacBook Pro) men går även bra till annat. Går mkt bra att använda utan laptop också, tex A4 block osv.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    111.6 KB · Visningar: 163
  • image.jpg
    image.jpg
    148.9 KB · Visningar: 167
  • image.jpg
    image.jpg
    32.4 KB · Visningar: 161
  • image.jpg
    image.jpg
    24.1 KB · Visningar: 157
  • image.jpg
    image.jpg
    40.3 KB · Visningar: 158
  • image.jpg
    image.jpg
    104.1 KB · Visningar: 161
Senast ändrad:
Finns forfarande kvar några fodral om någon känner sig sugen på ett grymt fint fodral till löjligt lite pengar, 350kr för fodral med handtag och axelrem samt 220kr för sleeven. Frakt ingår i priserna, går att sänka priset något vid köp av flera.

Förtydligande: Fodralen är gjorda i äkta skinn för 13" laptops (tex. MacBook Pro) men går även bra till annat. Går mkt bra att använda utan laptop också, tex A4 block osv.
För den osäkre lägger vi till en returpolicy.
Skulle man inte vara nöjd så har man efter mottaget paket 24h på sig att meddela mig att man vill göra en retur så löser vi det!

Senast ändrad:
Ett par lite udda men balla converse i nyskick. Använda en enstaka gång, inte min stil helt enkelt. Köpta i Kanada.

Storlek: 41.5 (se bild). Fick ett par gröna skosnören att komplettera med vid köp, de tillkommer.

Mitt pris: 300 SEK avhämtning på söder, 350 SEK vid frakt. Kostade 70$ i affär

IMG_0808.JPG

Bilagor

• IMG_0807.JPG
    IMG_0807.JPG
    190 KB · Visningar: 37
  • IMG_0809.JPG
    IMG_0809.JPG
    164.5 KB · Visningar: 37
Ett par lite udda men balla converse i nyskick. Använda en enstaka gång, inte min stil helt enkelt. Köpta i Kanada.

Storlek: 41.5 (se bild). Fick ett par gröna skosnören att komplettera med vid köp, de tillkommer.

Mitt pris: 300 SEK avhämtning på söder, 350 SEK vid frakt. Kostade 70$ i affär

IMG_0808.JPG

Gillar mattan i bakgrunden, semi-antik Kazak?

BeoLab 3or kompletta med golv,vägg & puckar.
Kopplas till valfri Powerlink B&O stereo, har du ingen kan jag skicka med en BeoSound 2500 & en BeoRemote 1000.
10m vita PowerLink finns till varje högtalare och även en Powerlink - Aux 3,5mm
Nypris på högtalarna är 32.500kr
Mer info här : http://m.bang-olufsen.com/en/Sound/Loudspeakers/BeoLab3

Pris 11k
Som B&O-älskare borde jag VERKLIGEN klippa dessa men budgeten är ju låst till klockor var det tänkt...gaaaah!

Perfekt present till släkting inför hösten! En J. Lindeberg jacka i väldigt bra skick. Fick den i present men är på tok för liten.
Tyvärr dåligt ljus i min lägenhet så färgen på jackan blir mer krämig på bild än irl. Den är mer matt ljus-beige när man har den utomhus.

Material: Ull och nylon
Storlek: XS

Pris: 350 SEK avhämtning på söder eller 400 SEK frakt

Mvh

IMG_0234.JPG IMG_0232.JPG IMG_0231.JPG
IMG_0230.JPG

Perfekt present till släkting inför hösten! En J. Lindeberg jacka i väldigt bra skick. Fick den i present men är på tok för liten.
Tyvärr dåligt ljus i min lägenhet så färgen på jackan blir mer krämig på bild än irl. Den är mer matt ljus-beige när man har den utomhus.

Material: Ull och nylon
Storlek: XS

Pris: 350 SEK avhämtning på söder eller 400 SEK frakt

Mvh

IMG_0234.JPG IMG_0232.JPG IMG_0231.JPG
IMG_0230.JPG
Ursäkta, men tack för dagens bästa! "Perfekt present till en släkting..." Jag tror jag dör av skratt :)

Någon som är sugen på högtalare? Svarta Dynaudio DM 2/6 med tillhörande center och stativ. nypris 12ish dina för 5.

Någon som sitter på en schysst datorväska, gärna 13", likt den Gucci eller Mulberry som gått tidigare?

Har någon en Mont Blanc Meisterstück rollerball eller blyerts så PM:a gärna! Behöver något roligare att skriva med lagom till att studierna börjar igen! :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp