Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3-pack Partagas Habanero från 1996, 300kr/ 3-pack. Finns några samplers, säger till när det är slut, det går bra att köpa flera samplers om man så vill. Betalning helst via swish.
Alla borta?
Bara Loakeskorna kvar! Sänkt pris och frakt ingår!Dags att rensa i skogarderoben.Till priserna tillkommer fraktkostnad.Frakt med Schenker ingår!
1. Loake Trapper Brown Oiled Suede. Strl. 10G Caligula last. Lädersula. Använda runt 5-10 ggr. Längd/bredd på sulan: 327mm/115mm.700 600krSUPERPRIS: 400kr inkl. frakt
2. Berwick Superbuck Snuff Suede. Strl 10. Dainitesula. Använda 1 gång. Köpta här men då de var mörkare än i annonsen så är de för lika mina Church's för att användas. Kolla här och här för mer info om Berwick. Längd/bredd på sulan: 320mm/107mm.SÅLDA900kr800kr SÅLDA
3. Frank Wright. Strl. 11. Gummisula. Använda 1 gång. Längd/bredd på sulan: 325mm/115mm.300kr
1. Loake
Alla borta?
Sorry, den var redan såld.Har du mått på rocken?
Finns forfarande kvar några fodral om någon känner sig sugen på ett grymt fint fodral till löjligt lite pengar, 350kr för fodral med handtag och axelrem samt 220kr för sleeven. Frakt ingår i priserna, går att sänka priset något vid köp av flera.Finns endast ett fåtal fodral kvar nu.
Kör lite rea på resterande.
Pris:
Väska med handtag/axelrem: nu 450kr, tidigare 600kr. (ord. Butikspris: 1749kr)
Sleeve utan handtag/axelrem: nu 325kr, tidigare 450kr. (ord. Butikspris: 1499kr)
iPad: 95kr, tidigare 120kr. (ord. Butikspris 449kr)
För den osäkre lägger vi till en returpolicy.Finns forfarande kvar några fodral om någon känner sig sugen på ett grymt fint fodral till löjligt lite pengar, 350kr för fodral med handtag och axelrem samt 220kr för sleeven. Frakt ingår i priserna, går att sänka priset något vid köp av flera.
Förtydligande: Fodralen är gjorda i äkta skinn för 13" laptops (tex. MacBook Pro) men går även bra till annat. Går mkt bra att använda utan laptop också, tex A4 block osv.
WINTER IS COMING!
Säljer nu av en mycket fin Ralph Lauren täckjacka i storleken M. Med avtagbar huva, garanterat varm.
Endast 950:- inkl frakt.
Ett par lite udda men balla converse i nyskick. Använda en enstaka gång, inte min stil helt enkelt. Köpta i Kanada.
Storlek: 41.5 (se bild). Fick ett par gröna skosnören att komplettera med vid köp, de tillkommer.
Mitt pris: 300 SEK avhämtning på söder, 350 SEK vid frakt. Kostade 70$ i affär
Gillar mattan i bakgrunden, semi-antik Kazak?
Can't help you there.. mattan är inte min. Högen med kalsonger och annat skit bakom mattan är däremot det
Som B&O-älskare borde jag VERKLIGEN klippa dessa men budgeten är ju låst till klockor var det tänkt...gaaaah!BeoLab 3or kompletta med golv,vägg & puckar.
Kopplas till valfri Powerlink B&O stereo, har du ingen kan jag skicka med en BeoSound 2500 & en BeoRemote 1000.
10m vita PowerLink finns till varje högtalare och även en Powerlink - Aux 3,5mm
Nypris på högtalarna är 32.500kr
Mer info här : http://m.bang-olufsen.com/en/Sound/Loudspeakers/BeoLab3
Pris 11k
Ursäkta, men tack för dagens bästa! "Perfekt present till en släkting..." Jag tror jag dör av skrattPerfekt present till släkting inför hösten! En J. Lindeberg jacka i väldigt bra skick. Fick den i present men är på tok för liten.
Tyvärr dåligt ljus i min lägenhet så färgen på jackan blir mer krämig på bild än irl. Den är mer matt ljus-beige när man har den utomhus.
Material: Ull och nylon
Storlek: XS
Pris: 350 SEK avhämtning på söder eller 400 SEK frakt
Mvh
Som B&O-älskare borde jag VERKLIGEN klippa dessa men budgeten är ju låst till klockor var det tänkt...gaaaah!
Sjukt bra saker för lite pengar!
Bara alla stativen är värda 5k..
Sjukt bra saker för lite pengar!
Bara alla stativen är värda 5k..
Kan leverans ingå till Thailand??? Exakt detta behöver jag här just nu...BeoLab 3or kompletta med golv,vägg & puckar.
Kopplas till valfri Powerlink B&O stereo, har du ingen kan jag skicka med en BeoSound 2500 & en BeoRemote 1000.
10m vita PowerLink finns till varje högtalare och även en Powerlink - Aux 3,5mm
Nypris på högtalarna är 32.500kr
Mer info här : http://m.bang-olufsen.com/en/Sound/Loudspeakers/BeoLab3
Pris 11k
Ja? Kolla lite längre upp i tråden... Dock inte från italienskt modehus men såldes ändå på NK så det kanske duger.Någon som sitter på en schysst datorväska, gärna 13", likt den Gucci eller Mulberry som gått tidigare?
Kan leverans ingå till Thailand??? Exakt detta behöver jag här just nu...