• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lägger in en KÖPES här,
KÖPES: Goyard cardholder/ korthållare. Inte den man viker. Helst grön, svart eller grå, men blå kan gå.

PS, PM funktionen fungerar ypperligt för att inte kladda ned tråden.

I och med flytt inser jag att dessa skjortor aldrig används, därav en liten uppdatering här.

image.jpg

1. Charles Tyrwhitt - strl 40. Slim fit (något stor i strl). Aldrig använd.
image.jpg

2. Charles Tyrwhitt - strl 40. Slim fit (något stor i strl). Aldrig använd.
image.jpg

3. Bruun & Stengade strl 40. Intagen, passform som Eton red line slim fit. Aldrig använd.
image.jpg

4. Boomerang trim fit strl medium. Aldrig använd.
image.jpg

5. John Henric slim fit strl 40. Obetydligt använd.

Pris 200 kr / skjorta inklusive frakt. Paketpris 750 kr.

Trevlig helg.
300:- inklusive frakt. Helt galet billigt.

• Like
Reactions: Rdm
Finns forfarande kvar några fodral om någon känner sig sugen på ett grymt fint fodral till löjligt lite pengar, 350kr för fodral med handtag och axelrem (OBS slutsåld.) samt sleeve i brunt och svart 220kr st. Frakt ingår i priserna, går att sänka priset något vid köp av flera.

Förtydligande: Fodralen är gjorda i äkta skinn för 13" laptops (tex. MacBook Pro) men går även bra till annat. Går mkt bra att använda utan laptop också, tex A4 block osv.

OBS! Alla väskor med rem och handtag är nu slutsålda!
Finns endast kvar några svarta och bruna sleeves samt iPad fodral som vi sänker priset på ytterligare.
200kr skickat för en sleeve och 85kr för ett ipad fodral.

Först till kvarn!

Har ett par Monitor Audio RS6 + LCR till salu.
Färg Rosenut.
Har även en uppsättning Linn K400 plus svarta interconnects liggandes.
Bilder och sånt. Pm:a
Pris 5,5 k avhämtning (högtalarna) (stockholm/kungsholmen)

Säljes: Harley Davidson skinnjacka. Jag köpte den via Bukten för något år sedan i samband med en maskerad, och har således bara använt den en gång. Har ingen aning om hur gammal den är men modellen var ganska vanlig när jag jagade efter den typen av jacka. Storlek Medium. Passar mig helt OK, 183cm lång. Något långa ärmar för mig men så är det ganska ofta för mig med t.ex. kavajer. Fint skick, fodret är helt, alla dragkedjor funkar bra. Liten repa i skinnet som syns på en av bilderna men annars fin. Jag vill minnas att jag betalade drygt 2.000:- så jag testar med 1.400:- inklusive frakt inom Sverige. Full retur om den inte stämmer med beskrivning eller bilder.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

SÅLD. Mörkblå Ralph Lauren piké storlek "L". Felköp av mig för någon månad sedan efter att ha tappat i vikt. Använd en gång, sedan tvättad och tumlad, alltså nyskick.
400:- inklusive frakt. Full retur om den inte stämmer med bild/beskrivning.
image.jpg

Lyle & Scott Piké storlek "S". Panikköptes till ett event där jag var tvungen att ha vit piké. För liten för mig så använd 1 gång och därefter tvättad och tumlad. Nyskick men skrynklig...
Pris: 300 inklusive frakt.
image.jpg

SÅLD. Vita shorts i bomull, Filippa K, storlek 50. Samma som för Lacoste-tröjan ovan. Nyskick och använda 1 gång.
Pris: 200:- inklusive frakt.
image.jpg

Senast ändrad:
Mörkblå Ralph Lauren piké storlek "L". Felköp av mig för någon månad sedan efter att ha tappat i vikt. Använd en gång, sedan tvättad och tumlad, alltså nyskick.
400:- inklusive frakt. Full retur om den inte stämmer med bild/beskrivning.
image.jpg

Lacoste Piké storlek "S". Panikköptes till ett event där jag var tvungen att ha vit piké. För liten för mig så använd 1 gång och därefter tvättad och tumlad. Nyskick men skrynklig...
Pris: 300 inklusive frakt.
image.jpg

Vita shorts i bomull, Filippa K, storlek 50. Samma som för Lacoste-tröjan ovan. Nyskick och använda 1 gång.
Pris: 200:- inklusive frakt.
image.jpg

Skulle nog säga det är en Lyle & Scott Piké ;) hehe. Sorry för PK

Dags att rensa i skogarderoben. Till priserna tillkommer fraktkostnad. Frakt med Schenker ingår!
1. Loake Trapper Brown Oiled Suede. Strl. 10G Caligula last. Lädersula. Använda runt 5-10 ggr. Längd/bredd på sulan: 327mm/115mm. 700 600kr SUPERPRIS: 400kr inkl. frakt
loake-trapper-jpg.164501

loake-trapper-jpg.164502
Äh, nu får ni ju ta och skärpa er! Jag behöver plats i skogarderoben för nya par. Hur tusan kan ni förvägra mig detta?:D Dags att någon hugger dessa nu!
Fynda ett par Loake för fyra hundralappar (och då ingår frakt).

Japanska tishor bortskänkes, randiga soph. colorist, nån gammal gdeh, lite bra bape från '95 o lite annat random skit, allt stl m, hämtas vid skogskyrkogården eller pröjsas frakt

Ett par Edwin jeans säljes. Knappt använda. Köptes förra sommaren men blivit liggandes i garderoben sen dess. Står att det är storlek 31x32 men är lite stora i midjan så jag skulle nog säga närmre 32x32. Ljus tvätt.

Nypris ca 1200kr, vill ha 350kr skickat.
image.jpg

Någon som är intresserad av en grön RL Polo slips för att vässa preppy looken? Bilderna är kassa så slipsen är snyggare i verkligheten. Den gröna färgen är ljusare i verkligheten. För bättre foto PM:a.
Väldigt välbehållen, 8,5 cm.
250 kr inkl. frakt. PM vid intresse.

211457858_78cbc658-4520-4fc2-b43e-ec0b617d3c57.jpg 211457858_1a7bf7d5-ddc1-4ba5-b624-2c666dfa49b1.jpg

Säljer två helt nya Ralph Lauren-shorts som på bilderna nedan. Hangtags och allt sitter kvar.

Grå paret är storlek 33 och beiga paret är storlek 34. Säljes för 430kr/st inkl. frakt.

Slänger in en slips jag aldrig använt också. Den har bara hängt där i garderoben i flera år nu. Märke La Chemise. Navy/Rosa. Inte den blekaste vad den kostar ny men säg 250kr skickat?
image.jpg

SÅLD
SÅLD

SÅLD
Någon som behöver ett grymt löpband?
Testar att fråga mina KS bröder.
Kostade 8 890 kr För 3 år sedan. Är en bra större modell av bättre kvalité.
Jag har sprungit på det max 10ggr. Funkar såklart perfekt.
Nästan ny dvs! Står i ett Shurgard förråd.
Kan hämtas där på bottenplan eller så kan jag leverera hem till dig i stockholm för 800kr.
Går att fälla ihop.

PRIS 1000 KR !! Kan väl få 2000-3000 kr på blocket men det står ju bara och dammar. Först till kvarn!

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=418961
20150727_102114.jpg

Senast ändrad:
GOYARD SÅLD
Köpte 2 plånböcker och 3 korthållare. Har en korthållare kvar som jag inte använder, den till höger på bilden. Köpte 2 svarta.
Har asken och kanske kvitto och tag någonstans. Dessa verkar vara populära, så då kan jag lika gärna sälja en till.
Pris: bud över 1900kr

20150628_215439-jpg.154390

Senast ändrad:
Säljer en Plånbok från anrika tillverkaren Coach. Plånkan är använd 3 dagar dvs nästintill helt nyskick! Alla tags, papperskort och care instructions medföljer enligt bild. Plånboken är i texturerat läder och helt handsydd. Nypriset ligger på omkring 200 USD. Jag vill ha 650kr skickad! Frågor och liknande tas i PM.
Mvh Mosse
IMG_1160.jpg

IMG_1161.jpg

IMG_1165.jpg

IMG_1162.jpg

IMG_1163.jpg

Senast ändrad:
Skjortor och jacka från Levis sålda.

J.Lindeberg feather burgundy, perfekt höstjacka. Använd hela två gånger, i nyskick med andra ord. 600:- inklusive frakt.
50026349_DkBurgundy_004449_001_ProductLarge.jpg

Ett par lite udda men balla converse i nyskick. Använda en enstaka gång, inte min stil helt enkelt. Köpta i Kanada.

Storlek: 41.5 (se bild). Fick ett par gröna skosnören att komplettera med vid köp, de tillkommer.

Mitt pris: 300 SEK avhämtning på söder, 350 SEK vid frakt. Kostade 70$ i affär

IMG_0808.JPG

200 kr avhämtning, 250 skickat

Någon?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp