Måste instämma - det där är fan ett bra pris... ursäkta språket.Sjukt bra saker för lite pengar!
Bara alla stativen är värda 5k..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste instämma - det där är fan ett bra pris... ursäkta språket.Sjukt bra saker för lite pengar!
Bara alla stativen är värda 5k..
Är det okej att skylla på semesterölen...?Ja? Kolla lite längre upp i tråden... Dock inte från italienskt modehus men såldes ändå på NK så det kanske duger.
300:- inklusive frakt. Helt galet billigt.I och med flytt inser jag att dessa skjortor aldrig används, därav en liten uppdatering här.
![]()
1. Charles Tyrwhitt - strl 40. Slim fit (något stor i strl). Aldrig använd.
![]()
2. Charles Tyrwhitt - strl 40. Slim fit (något stor i strl). Aldrig använd.
![]()
3. Bruun & Stengade strl 40. Intagen, passform som Eton red line slim fit. Aldrig använd.
![]()
4. Boomerang trim fit strl medium. Aldrig använd.
![]()
5. John Henric slim fit strl 40. Obetydligt använd.
Pris 200 kr / skjorta inklusive frakt. Paketpris 750 kr.
Trevlig helg.
150:- inklusive frakt.Hittade mer. Levis strl medium regular.
300 kr inklusive frakt. Jag har använt den en gång...![]()
Finns forfarande kvar några fodral om någon känner sig sugen på ett grymt fint fodral till löjligt lite pengar, 350kr för fodral med handtag och axelrem (OBS slutsåld.) samt sleeve i brunt och svart 220kr st. Frakt ingår i priserna, går att sänka priset något vid köp av flera.
Förtydligande: Fodralen är gjorda i äkta skinn för 13" laptops (tex. MacBook Pro) men går även bra till annat. Går mkt bra att använda utan laptop också, tex A4 block osv.
Mörkblå Ralph Lauren piké storlek "L". Felköp av mig för någon månad sedan efter att ha tappat i vikt. Använd en gång, sedan tvättad och tumlad, alltså nyskick.
400:- inklusive frakt. Full retur om den inte stämmer med bild/beskrivning.
![]()
Lacoste Piké storlek "S". Panikköptes till ett event där jag var tvungen att ha vit piké. För liten för mig så använd 1 gång och därefter tvättad och tumlad. Nyskick men skrynklig...
Pris: 300 inklusive frakt.
![]()
Vita shorts i bomull, Filippa K, storlek 50. Samma som för Lacoste-tröjan ovan. Nyskick och använda 1 gång.
Pris: 200:- inklusive frakt.![]()
Äh, nu får ni ju ta och skärpa er! Jag behöver plats i skogarderoben för nya par. Hur tusan kan ni förvägra mig detta?Dags att rensa i skogarderoben.Till priserna tillkommer fraktkostnad.Frakt med Schenker ingår!
1. Loake Trapper Brown Oiled Suede. Strl. 10G Caligula last. Lädersula. Använda runt 5-10 ggr. Längd/bredd på sulan: 327mm/115mm.700 600krSUPERPRIS: 400kr inkl. frakt
![]()
![]()
Men vafan...jag är ordblind i vissa sammanhangSkulle nog säga det är en Lyle & Scott Pikéhehe. Sorry för PK
Mmmm, man kan aldrig ha för många vita bomullsshorts, det är mitt härliga valspråk!Vita shorts i bomull, Filippa K, storlek 50. Samma som för Lacoste-tröjan ovan. Nyskick och använda 1 gång.
Pris: 200:- inklusive frakt.![]()
Ojoj, den skulle man kunna busa loss iSäljes: Harley Davidson skinnjacka. Jag köpte den via Bukten för något år sedan i samband med en maskerad, och har således bara använt den en gång.
helvete att de inte var L, för de är väl rätt små i strlk?Japanska tishor bortskänkes, randiga soph. colorist, nån gammal gdeh, lite bra bape från '95 o lite annat random skit, allt stl m, hämtas vid skogskyrkogården eller pröjsas frakt
Storlek?Skjortor och jacka från Levis sålda.
J.Lindeberg feather burgundy, perfekt höstjacka. Använd hela två gånger, i nyskick med andra ord. 600:- inklusive frakt.
![]()
Jag ser inte riktigt hur det är relevenat, men OK alfgren...Storlek?
Ett par lite udda men balla converse i nyskick. Använda en enstaka gång, inte min stil helt enkelt. Köpta i Kanada.
Storlek: 41.5 (se bild). Fick ett par gröna skosnören att komplettera med vid köp, de tillkommer.
Mitt pris: 300 SEK avhämtning på söder, 350 SEK vid frakt. Kostade 70$ i affär
![]()