Elbas köpes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Elbas köpes.
Ser dåligt på mobilen, vad är det för färg?Här kommer de perfekta kostym/casual/sommar byxorna. HELT NYA OANVÄNDA. Detta är modellen Kieran i storlek 48. Ser helt underbara ut, tyvärr är de lite för små för mig, det blir lite tight om låren men jag får på mig byxan och det känns bra. Men det SER lite tight ut.
Nu är det så att denna byxa är fållad samt att man dragit in benen 1cm ca då de är alldeles för breda annars, i mitt tycke. Brukar du bära storlek 48 så ska dessa sitta perfekt. Jag bär själv 48 men just Kieran är lite tightare än vanligt.
Byxan gick på 1699:- samt skräddaren 890:-. Köp byxan för 850:- fraktat.
Mått:
Fotvidd 31cm
Midja: 86
Längd: 100cm
Inside leg (från tigers hemsida): 79,5 CM
Färgen är blå/navy/inkSer dåligt på mobilen, vad är det för färg?
Eftersom det tydligen är jävligt dyrt att gifta sig måste jag kränga av lite grejer. Segt men sant.
Först ut är ett par klassiska Gucci -sneakers i skinn inköpta i butiken på Birger Jarlsgatan. Tyvärr för små för mig och jag är för lat för att byta så de har bara blivit liggande i 2 år. Storlek: 42.5
Pris: 1000 SEK. Äger du en Panerai - 900.
Ysl skor storlek 38. Använda 2 ggr sen vägra tjejen ha dom på fler ggr då hon tydligen hade 39.
Skorna finns i malmö.
Pris: 1000 plus frakt
Retur ingen då vi vill få iväg dem
Sista bumpen här 600krSäljer en vintage Mulberry agenda, mycket bra skick och har patinerats fint! 1000kr skickat eller rimligt bud. Något billigare vid ftf i Sthlm med tillhörande kaffe och klockkläm
Då det kommit en del frågor förtydligar jag att inga tyska naturfilmer ingick. De behåller jag tillsvidare.Fullt fungerande dvd skänkes. Finns i Bjärred för avhämtning. Kan levereras i västra skåne.
Scart-anslutning.
Passa på att skaffa en spelare för tyska naturfilmer i garderoben!
BUMPHär kommer de perfekta kostym/casual/sommar byxorna. HELT NYA OANVÄNDA. Detta är modellen Kieran i storlek 48. Ser helt underbara ut, tyvärr är de lite för små för mig, det blir lite tight om låren men jag får på mig byxan och det känns bra. Men det SER lite tight ut.
Nu är det så att denna byxa är fållad samt att man dragit in benen 1cm ca då de är alldeles för breda annars, i mitt tycke. Brukar du bära storlek 48 så ska dessa sitta perfekt. Jag bär själv 48 men just Kieran är lite tightare än vanligt.
Byxan gick på 1699:- samt skräddaren 890:-. Köp byxan för 850:- fraktat.
Mått:
Fotvidd 31cm
Midja: 86
Längd: 100cm
Inside leg (från tigers hemsida): 79,5 CM
SÅLDHemmabiopaket säljes, Onkyo receiver TX-NR509 och 5.1 högtalarsystem från Canton med tillhörande subbas. Inkluderar även ca 30 m högtalarkabel, så det är bara att rigga och köra igång. Mycket ljud för pengarna! Finns i Nacka utanför Stockholm.
Pris: 1500 kr eller bytes mot något som inte tar lika mycket plats
Rolls Royce silver shadow -72 säljes.
Ovanlig modell med en stor taklucka och vinyltak.
Går som en rolls ska, mjukt och fint.
Besiktigad ua.
Svärfar begär runt 200'
Bättre bilder kan tas vid seriöst intresse.
Rolls Royce silver shadow -72 säljes.
Ovanlig modell med en stor taklucka och vinyltak.
Går som en rolls ska, mjukt och fint.
Besiktigad ua.
Svärfar begär runt 200'
Bättre bilder kan tas vid seriöst intresse.