• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Som sagt, detta är en OT-försäljningstråd. Finner medlemmarna det mer intressant att kritisera varandras annonser än annonsera så ser vi ingen mening med tråden. Fortsätter detta så kommer inlägg raderas och TRÅD LÅSAS.

Säljer följande:
Armani Jeans Hoodie i storlek L. Använd en del men fortfarande i mycket gott skick. - 300 kr.
Vit Eton skjorta i storlek 40, mycket sparsamt använd. - 300 kr.
500 om du köper båda. Finns att hämta i GBG annars kan jag skicka det.
2016-05-26 18.03.06.jpg

2016-05-26 18.03.30.jpg

Här kommer de perfekta kostym/casual/sommar byxorna. HELT NYA OANVÄNDA. Detta är modellen Kieran i storlek 48. Ser helt underbara ut, tyvärr är de lite för små för mig, det blir lite tight om låren men jag får på mig byxan och det känns bra. Men det SER lite tight ut.

Nu är det så att denna byxa är fållad samt att man dragit in benen 1cm ca då de är alldeles för breda annars, i mitt tycke. Brukar du bära storlek 48 så ska dessa sitta perfekt. Jag bär själv 48 men just Kieran är lite tightare än vanligt.

Byxan gick på 1699:- samt skräddaren 890:-. Köp byxan för 850:- fraktat.

Mått:

Fotvidd 31cm
Midja: 86
Längd: 100cm
Inside leg (från tigers hemsida): 79,5 CM

T32145041S_284_main.jpg

Här kommer de perfekta kostym/casual/sommar byxorna. HELT NYA OANVÄNDA. Detta är modellen Kieran i storlek 48. Ser helt underbara ut, tyvärr är de lite för små för mig, det blir lite tight om låren men jag får på mig byxan och det känns bra. Men det SER lite tight ut.

Nu är det så att denna byxa är fållad samt att man dragit in benen 1cm ca då de är alldeles för breda annars, i mitt tycke. Brukar du bära storlek 48 så ska dessa sitta perfekt. Jag bär själv 48 men just Kieran är lite tightare än vanligt.

Mått:

Fotvidd 31cm

T32145041S_284_main.jpg
Ser dåligt på mobilen, vad är det för färg?

Eftersom det tydligen är jävligt dyrt att gifta sig måste jag kränga av lite grejer. Segt men sant.
Först ut är ett par klassiska Gucci -sneakers i skinn inköpta i butiken på Birger Jarlsgatan. Tyvärr för små för mig och jag är för lat för att byta så de har bara blivit liggande i 2 år. Storlek: 42.5

Pris: 1000 SEK. Äger du en Panerai - 900. :D

sfFomL9.jpg

7JMArLn.jpg

8U37D8P.jpg

Sista bumpen! (Den förra blev dränkt i OT)
Open to offers! Ett par av Guccis mest klassiska sneakers!

Mått:

Fotvidd 31cm

T32145041S_284_main.jpg
BUMP :)

Har även en iPhone 6S PLUS 128 GB helt ny i plomberad förpackning. Alltså helt oöppnad. Köptes förra veckan men köpte en 6S istället då storleken föll mig bättre i smaken. 12 månaders garanti. 7500:- + frakt :)

Hemmabiopaket säljes, Onkyo receiver TX-NR509 och 5.1 högtalarsystem från Canton med tillhörande subbas. Inkluderar även ca 30 m högtalarkabel, så det är bara att rigga och köra igång. Mycket ljud för pengarna! Finns i Nacka utanför Stockholm.
Pris: 1500 kr eller bytes mot något som inte tar lika mycket plats

20160522_163950.jpg
20160522_163818.jpg
20160522_163847.jpg
SÅLD

image.jpeg
Säljer mina helt nya skor. Edward Green Chelsea Oxfords.
Jag har endast använt skorna för att hämta posten vid brevlådan. Säljes pga oväntade utgifter. Nypris var 9400 + 1300 för Lästade EG skoblock. Storlek uk8 eller 42. Vill ha 9400 då skickar jag med skoblocken.

Skickas eller hämtas hos mig. Betalning sker via swish. PM vid intresse.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp