• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Cymbal, 16" crash. Pearl. Rätt gammal och ganska så använd men inga sprickor och i OK skick. 200kr plus ev frakt.
image.jpg

image.jpeg
Säljer mina helt nya skor. Edward Green Chelsea Oxfords.
Jag har endast använt skorna för att hämta posten vid brevlådan. Säljes pga oväntade utgifter. Nypris var 9400 + 1300 för Lästade EG skoblock. Storlek uk8 eller 42. Vill ha 9400 då skickar jag med skoblocken.

Skickas eller hämtas hos mig. Betalning sker via swish. PM vid intresse.

Tillbakadragen.

Har en navyblå jacka i storlek L från Encore som blivit för stor. Ytterst lite använd. 400kr?
image.jpeg

(Officiell produktbild från webben)

Köpes:
Fungerande Nintendo 8bit med 2 handkontroller och smb 1 eller 2 eller 3

Max 500kr

Har ett men scartsladd är trasig (måste fixas) med alla mario spel. Gav 500kr för fem-sex år sedan, fast det får du inte köpa :rolleyes:

Går de hitta bra för den pengen var mer min undran? Känns som de fått sitt förtjänta kultvärde och bra ex trippar upp mot 1-2 lax (dvs du inte måste blåsa hundra ggr innan det går :D) fast inte kollat marknaden på några år iof så kan ha fel :)

iPhone 4s. Fullset i fint skick. Telefonen är brukad av min mor och enligt uppgift från henne funkar inte wi-fi (vem vet, hon kanske bara har stängt av det?). Jag orkar inte ta reda på vad felet är, så det är något köparen bör ha med i kalkylen.

Pris: 1000:-, rimliga bud beaktas. Telefonen finns i Örebro men kan skickas.

600?

iPhone 6 köpes. 16GB räcker, viktigare att batteriet är bra. Max 3k
(Eventuellt kan en 5s för en billig peng vara intressant.)

SKOR, PRADA, svart läder, skaft med resår, stl 7, skopåse, kartong. OBS, GIGANTISKA I STORLEK, GISSAR PÅ 43-43,5.
Cordovan, använt skick, behöver sulas om. Köpta på Kaplans aficionado 5 november, ej använda sedan dess pga storlek.
590kr, ingen retur tack.
111.jpg
222.jpg
IMG_0534.JPG IMG_0533.JPG IMG_0532.JPG IMG_0531.JPG IMG_0530.JPG IMG_0529.JPG

Köpes: Knivslida till Mora 2000, någon av er gamla lumpare måste ha en liggandes. Behöver inte vara original, kanske någon läderarbetare därute?

Har en iPhone 6s 16GB i guld över.
Köptes i lördags till sambon. Men hon landande nytt jobb idag och kommer få telefon genom dem. Så lika bra att sälja.

Boxen är öppnad och telefonen är avplastad. Men aldrig använd. Allt följer med. Även kassakvitto från butik följer med.

image.jpeg

5500kr vill jag ha.

Finns i Stockholm för F2F.
Kom igen nu. Sänker till 5000kr!

Playstation 4 1TB - en handkontroll (inkl HDMI & headset). Plasten kvar på handkontroll, i princip oanvänt.

IMG_1350.jpg
IMG_1351.jpg

Tre spel:
Call Of Duty Black Ops III
FIFA 2016
Battlefront

Pris: 3000:- swishat. Skickas med Posten samma dag som betalning inkommer.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp