Jag och sambon säljer lite möbler på grund av flytt. Slänger ut annons här innan vi kör blocket! Ni hämtar
Retrosoffa Yesterday från Mio i mycket gott skick. Nypris 5990:-
Bud!
Soffbord från EM. 120x70. Ovalt med stålben. Har förlorat lite av glansen som det hade när det var nytt (opolerat
) . Lite chipp i kanterna finns. Bordet går utan tvekan att få att bli riktigt fint om man lägger ner lite tid på det. Nypris 2000. Bud!
Två stycken bokhyllor från IKEA. Överdelen är vitrinskåp med glashylla och spotlight, mittendelen bokhylla och nederdelen skåp med trähyllor. Bilder kan fås vid intresse. Dessa är i använt skick men ser fortfarande bra ut. Ingen aning om vad de kostade men ge mig ett bra bud.
Två stycken Sultan sturefors 90 sängar med en 180 bäddmadrass från IKEA, med ben. Sängarna är i gott skick, med några märken från transport, men inget man tänker på. Bäddmadrassen är typ ett halvår gammal, utan fläckar och annat äckligt, men går självklart att tvätta enkelt i maskin också. Två madrasskydd ingår också. Ingen aning om vad de kostade heller men ge mig ett bra bud.