• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bump!
Säljer följande:
Armani Jeans Hoodie i storlek L. Använd en del men fortfarande i gott skick. - 300 kr.
Finns att hämta i GBG annars kan jag skicka det.
2016-05-26 18.03.06.jpg

Sänker till 2500 + frakt för SI jacka i nyskick

Stone island 3L performance cotton with primaloft insulation technology
Färg: Marinblå
Producerad/kollektion: 2015
Storlek: XL (Motsvarar L + / sann XL)
Pris: 3000 + frakt

Säljer en Stone island vår/vinter/höst jacka. Inköpt på sweet and tender i julas för 6500 spänn. Nyskick, luktar inget, inga hål, skavanker eller liknande. Jag har vuxit ur den och måste därför sälja den.

Priset är fast på 3000 + frakt, retur om ej som beskriven på din bekostnad.
SI4.jpg

si2.png

SI5.jpg
Si1.jpg
SI3.jpg

Jag och sambon säljer lite möbler på grund av flytt. Slänger ut annons här innan vi kör blocket! Ni hämtar :D

Retrosoffa Yesterday från Mio i mycket gott skick. Nypris 5990:-
Bud!

b9a5e7e8b0abcf73ca4b32c311f5cb6a.jpg

Soffbord från EM. 120x70. Ovalt med stålben. Har förlorat lite av glansen som det hade när det var nytt (opolerat :D) . Lite chipp i kanterna finns. Bordet går utan tvekan att få att bli riktigt fint om man lägger ner lite tid på det. Nypris 2000. Bud!
w_tb-104newwhite_159355268.jpg

Två stycken bokhyllor från IKEA. Överdelen är vitrinskåp med glashylla och spotlight, mittendelen bokhylla och nederdelen skåp med trähyllor. Bilder kan fås vid intresse. Dessa är i använt skick men ser fortfarande bra ut. Ingen aning om vad de kostade men ge mig ett bra bud.

Två stycken Sultan sturefors 90 sängar med en 180 bäddmadrass från IKEA, med ben. Sängarna är i gott skick, med några märken från transport, men inget man tänker på. Bäddmadrassen är typ ett halvår gammal, utan fläckar och annat äckligt, men går självklart att tvätta enkelt i maskin också. Två madrasskydd ingår också. Ingen aning om vad de kostade heller men ge mig ett bra bud.

Jag och sambon säljer lite möbler på grund av flytt. Slänger ut annons här innan vi kör blocket! Ni hämtar :D

Bud!

Soffbord från EM. 120x70. Ovalt med stålben. Har förlorat lite av glansen som det hade när det var nytt (opolerat :D) . Lite chipp i kanterna finns. Bordet går utan tvekan att få att bli riktigt fint om man lägger ner lite tid på det. Nypris 2000. Bud!

Två stycken bokhyllor från IKEA. Överdelen är vitrinskåp med glashylla och spotlight, mittendelen bokhylla och nederdelen skåp med trähyllor. Bilder kan fås vid intresse. Dessa är i använt skick men ser fortfarande bra ut. Ingen aning om vad de kostade men ge mig ett bra bud.

Två stycken Sultan sturefors 90 sängar med en 180 bäddmadrass från IKEA, med ben. Sängarna är i gott skick, med några märken från transport, men inget man tänker på. Bäddmadrassen är typ ett halvår gammal, utan fläckar och annat äckligt, men går självklart att tvätta enkelt i maskin också. Två madrasskydd ingår också. Ingen aning om vad de kostade heller men ge mig ett bra bud.
En stad/by/kommun för upphämtningen hjälper säkert presumtiva spekulanter att bestämma sig för om priset är rätt i förhållande till fraktkostnaden. "Norrland" är ganska stort - i alla fall för oss icke-Norrlandsbor :D;)

En stad/by/kommun för upphämtningen hjälper säkert presumtiva spekulanter att bestämma sig för om priset är rätt i förhållande till fraktkostnaden. "Norrland" är ganska stort - i alla fall för oss icke-Norrlandsbor :D;)
Haha, du har helt rätt. Tack för rättelsen! Jag bor inte ens i Norrland, lite skämtsamt sådär mest då jag bor i Uppsala ;)

Bud!

Det är alltså Uppsala som gäller :D

Förstår inte syftet med att han annonserar här när han ändå inte svarar på PM. Och nej jag försökte inte pruta :D

Söker M/87 befälströja enligt bild.
Någon som har liggandes?
image.jpeg

Var också ute efter denna tröjan. Frågade runt i kompaniet och de alla sa att de går att köpa direkt av försvaret då de inte ingår i någon befattnings inventarielista.
Kostar 400;-, finns på alla baser i hela Sverige så det borde inte vara några problem :) Själv hittade jag den på marinbasen Karlskrona.

Davida Jet standard i storlek L. Bärs lite mindre då jag normalt har M 58-59. Matt svart med glossy rand. Litet märke på ovansidan. Använd max 10 ggr.

Pris: 2500:- finns i närheten av västerås. Alternativt kan den även testas i Järfälla.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Singel Speed Cresenct Världsmästarcykeln.
Storlek 56 från 2015 som rullat 10mil.
I nyskick.

image.jpeg

4k finns i Karlstad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp