• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Inte för att vara en party-pooper men jag tror inte att det är helt kosher att förmedla sprit via ett öppet forum...

Kollar om någon vill ha en typ ny Ogio bärbag för golfen den är använd kanske 5 rundor. Köpte den för drygt 1500 kr kan bli din för 900 kr eller bud. Detta är modellen

Den finns i Stockholm och vissa dagar i Uppsala!

Bilagor

• IMG_0288.JPG
    IMG_0288.JPG
    120.2 KB · Visningar: 77
  • IMG_0289.JPG
    IMG_0289.JPG
    124.8 KB · Visningar: 80
  • IMG_0290.JPG
    IMG_0290.JPG
    121.1 KB · Visningar: 81
Kör du en gammal kärra utan Bluetooth? Tycker du det är svårt att köra, glo på klockan och prata i telefon samtidigt? Worry not! Köp denna fantastiska Bluetooth högtalare och prata utan headset som trasslar och telefoner som skall hållas vid örat. Grymt bra ljud, kläms fast smidigt på solskyddet, laddas med ciggladdare, startar automatiskt när du sätter dig i bilen. What's more to want??

För fullständig specifikation, surfa in på:
http://www.jabra.se/in-car/jabra-freeway

Medföljer ingen box, inget kvitto men du får antingen frakt på köpet eller ett fast handslag med tillhörande klocksnack om du hämtar upp den i Nacka utanför Stockholm.
Pris: 200 kr - ingen retur

20160528_121857.jpg
20160528_121908.jpg

Jag kör Volvo och saknar vettig hållare/fack för solglasögonen. Jäkla påfund att ha ett fack "bakom" radiopanelen, hur fan tänkte man där? Undrar därför om någon vet var man kan köpa någon sorts old-school hållare? Typ sådan som man fäster i solvisiret? Som gamla gubbar och taxichaufförer har? Ni vet?

Jag kör Volvo och saknar vettig hållare/fack för solglasögonen. Jäkla påfund att ha ett fack "bakom" radiopanelen, hur fan tänkte man där? Undrar därför om någon vet var man kan köpa någon sorts old-school hållare? Typ sådan som man fäster i solvisiret? Som gamla gubbar och taxichaufförer har? Ni vet?
Blev utskrattad av frun när jag köpte detta till förra pendlarbilen (numera har vi ett separat fack i bilen för det). Så uppenbart är detta inte sexigaste rådet men fungerade riktigt bra funktionellt för inga pengar typ.
Kolla nedan på Biltema är alltså mitt råd.
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Interior-tillbehor/Glasogonhallare-2000028597/

Tror denna finns till dom flesta Volvo. Kostar runt femhundringen
http://accessories.volvocars.com/sv-se/V60/Accessories/Document/VCC-491610/2017

Kör du en gammal kärra utan Bluetooth? Tycker du det är svårt att köra, glo på klockan och prata i telefon samtidigt? Worry not! Köp denna fantastiska Bluetooth högtalare och prata utan headset som trasslar och telefoner som skall hållas vid örat. Grymt bra ljud, kläms fast smidigt på solskyddet, laddas med ciggladdare, startar automatiskt när du sätter dig i bilen. What's more to want??

För fullständig specifikation, surfa in på:
http://www.jabra.se/in-car/jabra-freeway

Medföljer ingen box, inget kvitto men du får antingen frakt på köpet eller ett fast handslag med tillhörande klocksnack om du hämtar upp den i Nacka utanför Stockholm.
Pris: 200 kr - ingen retur

20160528_121857.jpg
20160528_121908.jpg
S Å L D

Fattar inte att den där prylen inte ingår som original till Volvo. Vet iofs inte hur det är med nya 90-serien. Men ska Volvo utge sig för att vara premium får dom nog se till att ha med sådana detaljer.

EDIT:

Det där facket ser dessutom ganska litet ut. Någon som provat? Jag har förbaskat stort huvud och köper solglasögon därefter.

Fattar inte att den där prylen inte ingår som original till Volvo. Vet iofs inte hur det är med nya 90-serien. Men ska Volvo utge sig för att vara premium får dom nog se till att ha med sådana detaljer.

EDIT:

Det där facket ser dessutom ganska litet ut. Någon som provat? Jag har förbaskat stort huvud och köper solglasögon därefter.
Jag har haft det i två bilar. Inte haft några problem fast jag har använt väldigt välvda stora sportbågar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp