• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!
Systemkamera; för stort och klumpigt, kompaktkamera; för dålig kvalité....kompakt systemkamera= perfekt!

Säljer en Canon G1X (ej mark II) med massor av tillbehör! Skicket är mycket fint och bildkvalitén är väldigt bra med tanke på den för kompaktkamera ovanligt stora sensorn :) Roterbar skärm som möjliggör foton i de svåraste vinklarna! Smidig utfällbar blixt m.m. Pris 3500 kr inkl. frakt

Utöver kameran medföljer:
Väska
Två extra batterier (ej original)
Ultra SDHC 32 Gb

Info från nätet:
Full model name: Canon PowerShot G1 X
Resolution: 14.30 Megapixels
Sensor size: 1.5 inch
(18.7mm x 14.0mm)
Kit Lens: 4.00x zoom
(28-112mm eq.)
Viewfinder: Optical / LCD
Native ISO: 100 - 12,800
Extended ISO: 100 - 12,800
Shutter: 1/4000 - 60 seconds
Max Aperture: 2.8
Dimensions: 4.6 x 3.2 x 2.5 in.
(117 x 81 x 65 mm)
Weight: 19.2 oz (543 g)

CANON+FOR+BLOG6.jpg

SÄLJES!
Finns att köpa F2F i Stockholm, möts i området Stureplan - Hötorget

- Ett par Canali Loafers, aldrig använda. Lite tajta för mig med 42,5 (de är i storlek 41) 750kr

- Två sittplatsbiljetter till Coldplay sektion 108
1 800kr (200kr till BCF)

image (1).jpg
image.jpg

Baracuta G9 McQueen's stone
UK40/EU50/Medium (smal siluett)
Made in England

I princip oanvänd & ett otroligt mångsidigt plagg. Klä upp eller ned.

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Nypris 2999:-, mitt pris 1700:- inklusive frakt med Posten - skickas samma dag som betalning.

Inköpt på CareOfCarl.

https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/baracuta-harrington-jacket-mcqueens-stone.html
Har också en Barracuta, hittade den på auktion för länge sedan :) Så jäkla snygg alltså.

Har också en Barracuta, hittade den på auktion för länge sedan :) Så jäkla snygg alltså.
Väldigt bra!

Jag hann inte redigera... Det ska även tilläggas att färgen på min är något ovanligare & att den inte ska förväxlas med plagg från Baracuta som är tillverkade utanför UK (stor skillnad). Som tur är ordnade Baracuta upp den biten & lade åter produktionen i England.

Här hittade jag en rolig länk.

http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20070509/evigt-ung-baracuta-g9

Väldigt bra!

Jag hann inte redigera... Det ska även tilläggas att färgen på min är något ovanligare & att den inte ska förväxlas med plagg från Baracuta som är tillverkade utanför UK (stor skillnad). Som tur är ordnade Baracuta upp den biten & lade åter produktionen i England.

Här hittade jag en rolig länk.

http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20070509/evigt-ung-baracuta-g9
Hmm, undrar vilken jag har. Min är rätt gammal och sådär härlig komfortabel i storleken.

Vance & Hines Big Shots använda en säsong, svarta. Suttit på Streetbob 2013. Liten skavskada där klacken på kängan var. Nypris 8500 nu 3900 kr

image.jpeg

Ingen som nappade på denna fina vintageracer så jag sätter priset till 2000 med lite prutmån vid snabb affär. Columbusstål importerad från Italien och handbyggd av bröderna Foglum. Några Campagnolodelar sitter på hojen och ramstorleken är ca 54. Hojen är grym men jag behöver all plats jag kan få i garaget så därför måste den tyvärr lämna.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Säljes
Förrådsrensning och jag kommer inte göra en ny satsning de närmaste 6-7 åren så dessa får gå i en ren platsbesparingsåtgärd.
Mycket sparsamt använt.

Halvset Nike Slingshot R stålskaft 4-P
Golf Challenge 5-7-9-S
Hybrid Four D U35
Putter Odyssey White Hot XG #5
Bag Nike
30-40 bollar i varierande skick och kvalitet

Pris: 1 000 kr

Skor Nike strl. 42,5
Använda 3-4 gånger

Pris: 300 kr

Paketpris: 1 200 kr

Hämtas på Kungsholmen, Stockholm.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Någon som har en billig cykeldator som ligger och skräpar och inte används så skulle jag kunna vara intresserad :)

SÄLJES!
Finns att köpa F2F i Stockholm, möts i området Stureplan - Hötorget

- Ett par Canali Loafers, aldrig använda. Lite tajta för mig med 42,5 (de är i storlek 41) 750kr

- Två sittplatsbiljetter till Coldplay sektion 108
1 800kr (200kr till BCF)

image (1).jpg
image.jpg
Skorna sålda men biljetterna är kvar till inköpspris + 200 till BCF!:)

Söker några schyssta solbrillor. Inte intresserad av dom som är till salu här juwt nu.

Tänker mig club masters eller några persol tortoise eller något

Inga wayfarer

Någon som åker ramp eller liknande med inlines? Ett mindre lyckat impulsköp..
230144605_f56d7f16-8b8f-4092-ad70-b9bbaeb37d52.jpg

K2 Skate Fatty Pro
Strl 42.5

Använda max 5ggr, aldrig i ramp utan endast för "vanlig" åkning rakt fram!
Har heller aldrig trillat med dem dvs som nya!

Har tyvärr inte kvar kartong eller kvitto, har för mig de gick på ca 1800? så prisidé på 1k skickat och klart?

Säljer en Bury system 9 active cradle XL. Fungerar med android, kanske iphones om man har en annan sladd..?
Den är för ny för min bil som tydligen hade system 8. Sladden som laddar är en micro-usb.

Hållare finns ofta i volkswagnar och andra "tyska" bilar.
Den fungerar med system 8 också, men bara laddningen, dvs inte någon bluetoothljud mm. Den tredje bilden visar hur den sitter i en system 8-basplatta, dvs inte helt optimalt.

Det är alltså bara hållaren som säljs
Pris: 500 kr inkl frakt
retur: nej
Betalning: med swish
20160628_193012.jpg
20160628_193034.jpg 20160628_193008.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp