• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Eftersom det första paret jag la upp såldes försöker jag ännu en gång;
Den här gången är det ett par Alfred Sargent Bexhill, i mörkbrun mocka i storleken 8uk. Använda kanske max 5-10 gånger, aldrig på vått underlag.
Mockan är väldigt mjuk och följsam och har inga som helst skavanker såvitt jag kan se.
2015-08-16 21.47.05.jpg 2015-08-16 21.47.47.jpg 2015-08-16 21.48.23.jpg

Självklart ingår skosnören, dock inte skoblock eller skopåsar.
Tänkte mig 1000kr inkl frakt.
Affär påbörjad och avslutad inom 20 min, är det rekord?

Skorna är sålda!

Andra paret som jag säljer. Jag föddes på den dagen Gud delade ut dåliga fötter helt enkelt.

Meermin string loafer strl 7 - motsvarar 41/41,5 enligt mig. Jag själv brukar använda storlek 41,5/42 på mina andra skor.

Använda två gånger väldigt sparsamt, skick därefter.

Jag får helt enkelt acceptera att min högerfot är en storlek större... Sneakers, nu kommer jag.

Pris 1000:- inklusive frakt. Jag köpte de för 1800:- med frakt.
image.jpg

Skjuter från höften här och ser ifall någon är sugen på lite bilstereo prylar.
Jag vill ha nya fälgar och bromsar till hobby bilen!

Behöver bli av med mina saker som legat uppe på vinden i över 1 år.

Det är ett stycke DLS A6, en A3 och ett TA2.

A6 köptes begagnad av mig, men ny i kartong. Drev en JL 12w7 (tror jag dom hette? Minns inte längre
tongue.gif
) i cirka 1 år och sedan dess legat eftersom jag gillade det för mycket och ville inte sälja men nu får den åka. Mycket fint skick, utan några report med original kartong såklart.
3500:-

A3 köptes begagnad av mig, och använd innan. Mycket fint skick den med och med original kartong.
3000:-

TA2 köptes begagnad av mig och använd innan i en Opel tror jag? Minns inte namnet på han jag köpte den av dock. Repa på ovansidan finns men i övrigt fint skick. Original kartong följer med.
5000:-

DLS Nordica 5.2 kit också! Minns att locken till delningsfiltrerna saknas samt så är diskanterna målade svarta. Kartong finnes men ska ni köpa detta så får ni kanske vänta eftersom jag måste komma hem till Sverige i September och kolla exakt vart det ligger.
Vad kan man säga? 2000:- låter rimligt anser jag.

Bilder från idag eller senaste året kan jag inte fixa eftersom jag inte bor i Sverige längre, ett köp samordnas med min fader.
Men bilder finns i denna tråd: http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=30496

Sedan har jag en Canon EOS 6D med 24-105/F4L, 50/1.8, väska, extra batteri, väska osv till salu.
Köpt i Hong Kong November 2013 (tror jag), av mig såklart. Tyvärr så var jag dum nog och kastade kvittot för 2 veckor sedan, men inköpt på stora fotobutiken i Mongkok som jag inte alls minns namnet på för tillfället.

Fungerar bra såklart, ser ut som ny. Inte en enda repa eller skada, cirka 5000 exponeringar.
15000:-

Armand från w-watches säljes. Bara armbandet, då det levererades så. Aldrig använt det, försökte en gång men upptäckte till min stora förskräckelse att jag inte hade tittat på storleken när jag beställde. Magnetlås, klämmer därför huden när jag ska "låsa" det därav försäljning!

Länk till produkt; http://w-watches.com/bracelets/8-red-signature-bracelet.html. Jag har alltså råkat beställa 18.5 när jag egentligen hade behövt 20.5! Nypris 20 euro vilket betyder 189 kr. Står du för frakten så är det ditt! :)
IMG_0398.jpg
IMG_0399.jpg
IMG_0400.jpg
IMG_0401.jpg

MVH Roffe

EDIT: KLOCKAN MEDFÖLJER EJ ;)

Armand från w-watches säljes. Bara armbandet, då det levererades så. Aldrig använt det, försökte en gång men upptäckte till min stora förskräckelse att jag inte hade tittat på storleken när jag beställde. Magnetlås, klämmer därför huden när jag ska "låsa" det därav försäljning!

Länk till produkt; http://w-watches.com/bracelets/8-red-signature-bracelet.html. Jag har alltså råkat beställa 18.5 när jag egentligen hade behövt 20.5! Nypris 20 euro vilket betyder 189 kr. Står du för frakten så är det ditt! :)
IMG_0398.jpg
IMG_0399.jpg
IMG_0400.jpg
IMG_0401.jpg

MVH Roffe

SÅLT.

Bärbar dator från märket Acer, modell Aspire E1 - 571 som är använd snart 2 år, dock bara via strömkabel så batteriet är nästintill oanvänt.
Intel Core i5 3230M 2.6GHz with Turbo Boost up to 3.2 GHz.
Intel HD Graphics 4000 up to 1760 MB Dynamic Video Memory.
15.6" HD LED LCD.
750 GB HDD.
DVD-Super Multi DL drive.
Acer Nplify 802.11b/g/n
6-cell Li-ion battery (som är använts MAX 4 timmar).
8GB ram.
Windows 8 64-bit.

Perfekt filmdator, surfdator och det går även spela vissa krävande spel på. 4990 kr nypris, 2000 kr eller ett rimligt bud så är den din. Kvitto finns.

Har även ett par Logitech högtalare med tillhörande sub, nypris 1490, priset är satt till 500kr. Kvitto finns ej, men buda på även här.
Swishbetalning föredras.

MVH
5522079291.jpg
Bumpar denna om det är tillåtet?

Bumpar denna om det är tillåtet?
Har en nästan likadan, de byggdes väl i otaliga sorters upplagor, men jag slängde i ett stort batteri köpt från ebay.de och en ssd disk. Den fungerar som en helt ny dator. Processorn är också väldigt bra, enda nackdelen med den är att den drar mer ström än nyare processorer. Hur som en bra dator som lätt kan pimpas upp för att bli som ny :)

IMG_0398.jpg
IMG_0399.jpg
IMG_0400.jpg
IMG_0401.jpg

MVH Roffe

Får man fråga vad du har för omkrets på handleden? :) Är själv väldigt sugen på att köpa ett sånt armband men trodde att 18.5cm skulle sitta perfekt på mina 17-17.5cm handleder :eek:

Har en äldre dator som fungerar bra, välanvänd och lite naggad i kanten.
HP Elitebook 8540w
15.6" 1920x1080
Core i7 M 620 @2.67GHz
8gb DDR3
180GB Intel SSD
NVIDIA Quadro FX 1800M 1gb
Windows 7 (kan uppdateras till 10).
Inbyggt 3g modem, Blu-ray läsare
2000:- ?

MONTBLANC PENNOR

Montblanc Meisterstuck reservoar 149
14K Medium
Strax intill nyskick!
Endast använd vid skrivbordet hemma!
Med läderetui!
2 200:- inkl rek frakt
1dygns retur efter mottagande om det inte stämmer med beskrivningen!
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Montblanc Meisterstuck set om 3 pennor med läderetui och anteckningsblock i skinn.
Kulspets, Roller och blyerts.
Stort sett nyskick på allt!
2 nya block.
2 700:- för detta, inkl rek frakt
1dygns retur om det inte motsvarar beskrivningen!
image.jpg
image.jpg

Mvh Lars

Skall snart flytta till ett nytt hus och då kommer denna inte längre behövas. Sonos Connect: Amp (ZonePlayer 120). Hel perfekt skick. Har stått på en och samma plats sedan den packades upp. Har tyvärr inte kvar originalförpackningen men tror den skall gå att skicka än då om det skulle behövas. Annars finns den i Göteborg.

Prisidé: 3.800kr

image1.JPG

image2.JPG

/Chattas

Andra paret som jag säljer. Jag föddes på den dagen Gud delade ut dåliga fötter helt enkelt.

Meermin string loafer strl 7 - motsvarar 41/41,5 enligt mig. Jag själv brukar använda storlek 41,5/42 på mina andra skor.

Använda två gånger väldigt sparsamt, skick därefter.

Jag får helt enkelt acceptera att min högerfot är en storlek större... Sneakers, nu kommer jag.

Pris 1000:- inklusive frakt. Jag köpte de för 1800:- med frakt.
image.jpg

Dessa skor säljs nu av mig. Provade de hemma precis och lästen passar inte.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Samma pris - 1000 kr
Fri frakt vid oprutad affär
Ingen retur

Säljer ett par Edward Green Newbury i färgen Night Shade på läst 888 i storleken 8 uk.
Sitter perfekt på mig men dom används inte alls i den utsträckningen som dom förtjänar.
Använda kanske max 10 gånger, inga större turer.
2015-08-17 17.42.28.jpg
2015-08-17 17.43.10.jpg 2015-08-17 17.43.42.jpg

3000kr inklusive skopåsar, skoblock och frakt, dock ingen skolåda.

Skor verkar ju populärt så här kommer ett par som aldrig kommer till användning. Ett par Church´s Custom Grade. Modellen heter Sahara. Storleken skulle jag säga är mellan 43-44. Bra skick, väldigt sparsamt använda. Se information om storlek, läst mm på sista bilden. Kommer i kartong men utan skopåsar.

Pris: 1.300:-, kan skickas om så önskas.
IMG_2072.JPG
IMG_2073.JPG
IMG_2074.JPG
IMG_2075.JPG
IMG_2076.JPG

Säljer nu min Bose acoustic waves musik system
CD 3000, är inköpt 2004 dock inget kvitto. Det som medföljer är enheten, fjärrkontroll, auxsladd.
Ljudet är verkligen helt fantastiskt.
Hämtas i Stockholm och skickas inte, har tittat på nätet vad den ligger ute för och har hittat en liknande på amazon för 350$. Så priset är då bud, pma mig för intresse och mer information.

Lånadlänk:http://worldwide.bose.com/productsupport/en_us/web/cd3000/page.html

Ha det gött

/Johan
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Carrera 57.
Nyskick.
Färgen är mörkblå (inte som bilden blev svart).
Fodral följer givetvis med i original.
Tänkte mig lite under halva priset jag själv fick betala.
Pris: 700 kr.
001.jpg
002.jpg

Säljer ett par Edward Green Newbury i färgen Night Shade på läst 888 i storleken 8 uk.
Sitter perfekt på mig men dom används inte alls i den utsträckningen som dom förtjänar.
Använda kanske max 10 gånger, inga större turer.
2015-08-17 17.42.28.jpg
2015-08-17 17.43.10.jpg 2015-08-17 17.43.42.jpg

3000kr inklusive skopåsar, skoblock och frakt, dock ingen skolåda.
Nu är även dessa sålda, tack KS för annonsmöjligheten!

Morsan ska sälja sin bil. En Peugeot 207 från 07, har gått 8.8k mil. 3-dörrars i grått. Bilen har alltid stått i varm-garage och servats ute hos Peugeot Sätra. Finns säkert upp mot 5-6 parkeringsskador, i övrigt är bilen bra. Sjukt bensinsnål!

På blocket går liknande bilar för ca 40-45k men vi vill bli av med bilen snabbt. vi kan säga 30k och då ingår 8st vinterdäck! 4 st till Peugeot och sen kan jag slänga med 4 st tillhörande min pappas gamla Alfa Romeo 75.

Har ingen bild på bilen men den ser ut som denna. Bilen finns i Stockholms innerstad.

$_86.jpg

Bump

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp