Skjuter från höften här och ser ifall någon är sugen på lite bilstereo prylar.
Jag vill ha nya fälgar och bromsar till hobby bilen!
Behöver bli av med mina saker som legat uppe på vinden i över 1 år.
Det är ett stycke DLS A6, en A3 och ett TA2.
A6 köptes begagnad av mig, men ny i kartong. Drev en JL 12w7 (tror jag dom hette? Minns inte längre
) i cirka 1 år och sedan dess legat eftersom jag gillade det för mycket och ville inte sälja men nu får den åka. Mycket fint skick, utan några report med original kartong såklart.
3500:-
A3 köptes begagnad av mig, och använd innan. Mycket fint skick den med och med original kartong.
3000:-
TA2 köptes begagnad av mig och använd innan i en Opel tror jag? Minns inte namnet på han jag köpte den av dock. Repa på ovansidan finns men i övrigt fint skick. Original kartong följer med.
5000:-
DLS Nordica 5.2 kit också! Minns att locken till delningsfiltrerna saknas samt så är diskanterna målade svarta. Kartong finnes men ska ni köpa detta så får ni kanske vänta eftersom jag måste komma hem till Sverige i September och kolla exakt vart det ligger.
Vad kan man säga? 2000:- låter rimligt anser jag.
Bilder från idag eller senaste året kan jag inte fixa eftersom jag inte bor i Sverige längre, ett köp samordnas med min fader.
Men bilder finns i denna tråd:
http://www.bilstereoforum.se/showthread.php?t=30496
Sedan har jag en Canon EOS 6D med 24-105/F4L, 50/1.8, väska, extra batteri, väska osv till salu.
Köpt i Hong Kong November 2013 (tror jag), av mig såklart. Tyvärr så var jag dum nog och kastade kvittot för 2 veckor sedan, men inköpt på stora fotobutiken i Mongkok som jag inte alls minns namnet på för tillfället.
Fungerar bra såklart, ser ut som ny. Inte en enda repa eller skada, cirka 5000 exponeringar.
15000:-