• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
SÅLD
Säljer en Scalextric bilbana, version "pole position" som är använd max 3 gånger, säljer pga brist på intresse och plats. Man kan köpa till olika bilar och delar så perfekt för KS-are som tycker om att samla på saker;) Köpt för 2500 ett par år sedan, nypris är ca 1300kr i nuläget. Alla delar finns självklart kvar och allting är i toppskick. Din för 700kr och då ingår frakt, annars avhämtning i Helsingborg.
SÅLD
IMG_7643.JPG

IMG_7644.JPG
IMG_7642.JPG

Senast ändrad:
Säljer en Plånbok från anrika tillverkaren Coach. Plånkan är använd 3 dagar dvs nästintill helt nyskick! Alla tags, papperskort och care instructions medföljer enligt bild. Plånboken är i texturerat läder och helt handsydd. Nypriset ligger på omkring 200 USD. Jag vill ha 650kr skickad! Frågor och liknande tas i PM.
Mvh Mosse
IMG_1160.jpg

IMG_1161.jpg

IMG_1165.jpg

IMG_1162.jpg

IMG_1163.jpg

Bumpar till 650kr skickad!

Säljer nu min kära MacBook air 13tum 1,7GHz 4gb, har både orgkartong, kvitto från köpet, ingår en laddare köpt för 1 år sedan och sedan ingår det en hdmi sladd. Datorn lämnas fabriksåterställd och lämnas bara i Sthlms trakten f2f.
Köpt 2011 i november, varken seg eller haft något problem med den. Har ett märke undertill som visas i bilden nedan.
Säljs pga köpt iPad

***SÅLD***

Pris:3500:-

image.jpg
image.jpg

Senast ändrad:
Säljer en iMac 21,5". Datorn är inköpt i slutet av 2014 och har endast stått uppställd på kontoret. Den är precis som ny och är samma modell som säljs i butik nu. Enda anledningen att denna säljs är att jag har bytt till MacBook Pro och separat skärm.

Spec:
21,5" Skärm
2,7GHz Quad-Core i5
8GB SDRAM
1 TB hårddisk

Övrig info se lappen på kartongen.

Datorn finns på mitt kontor i Jonsered strax utanför Göteborg. Det ingår kaffe och klocksnack om man vill ta sig en titt/hämta den här. Kan även mötas upp kring Göteborg om det skulle behövas.

Prisidé: 9.000:-

Kan även tänka mig att byta mot något annat kul. Kom med förslag, behöver inte vara direkt klockrelaterat.
Dator.jpg
lapp.jpg

MVH
Chattras

Senast ändrad:
Någon i närområdet (Lund) som är i behov av en stationär speldator/workstation?
Har gått över till bärbar så jag ska sälja min, tänkte kolla av här innan jag försöker med dårarna på blocket.

Datorn är snabb och tyst, gtx 970, i7 2600k, 16gb ram, ssd osv. Bara bra grejer. Skicka ett PM ifall intresse finns så skickar jag detaljer.

Säljer en Acne Studios Oliver Black jacka i storlek 52/L. Jackan är helt nyköpt och oanvänd med tag kvar! Nypriset ligger på 9495 kr. Jag begär ynka 5690 + valfri frakt eller f2f i Gbg.
Bifogar länk till hemsidan då den är helt ny. Kan självklart skicka bilder på den aktuella jackan vid intresse!
http://www.acnestudios.com/shop/men/outerwear/oliver-black.html
2AH141-900_G_238.jpg

Mvh Mosse

Senast ändrad:
Morsan ska sälja sin bil. En Peugeot 207 från 07, har gått 8.8k mil. 3-dörrars i grått. Bilen har alltid stått i varm-garage och servats ute hos Peugeot Sätra. Finns säkert upp mot 5-6 parkeringsskador, i övrigt är bilen bra. Sjukt bensinsnål!

På blocket går liknande bilar för ca 40-45k men vi vill bli av med bilen snabbt. vi kan säga 30k och då ingår 8st vinterdäck! 4 st till Peugeot och sen kan jag slänga med 4 st tillhörande min pappas gamla Alfa Romeo 75.

Har ingen bild på bilen men den ser ut som denna. Bilen finns i Stockholms innerstad.

$_86.jpg

Säljer en Acne Studios Oliver Black jacka i storlek 52/L. Jackan är helt nyköpt och oanvänd med tag kvar! Nypriset ligger på 9495 kr. Jag begär ynka 6k + valfri frakt eller f2f i Gbg.
Bifogar länk till hemsidan då den är helt ny. Kan självklart skicka bilder på den aktuella jackan vid intresse!
2AH141-900_G_238.jpg

Mvh Mosse

Bumpar Jackan till 5800kr + valfri frakt eller f2f, HELT OANVÄND!
Bumpar Plånboken till 500kr skickat. Nyskick!

Säljer en Emilio rock ( Gunvald rock som frun kallar den ) storlek L perfekt när hösten kommer!

350kr kan skickas eller mötas i Stockholm/ närliggande
image.jpg

Senast ändrad:
Ett par Edwin jeans säljes. Knappt använda. Köptes förra sommaren men blivit liggandes i garderoben sen dess. Står att det är storlek 31x32 men är lite stora i midjan så jag skulle nog säga närmre 32x32. Ljus tvätt.

Nypris ca 1200kr, vill ha 350kr skickat.
image.jpg
300kr skickat

OBS! Alla väskor med rem och handtag är nu slutsålda!
Finns endast kvar några svarta och bruna sleeves samt iPad fodral som vi sänker priset på ytterligare.
200kr skickat för en sleeve och 85kr för ett ipad fodral.

Först till kvarn!

Finns forfarande 15st svarta och 15st bruna 13" laptopfodral kvar. Finns även iPad fodral.

200kr för laptopfodral och 85kr för iPad fodral. Finns tyvärr inga med handtag kvar.

image.jpg image.jpg image.jpg

Rensar garderoben på lite skräp som bokstavligen aldrig används för det är för litet eller inte i min storlek. Allt är storlek S / 46. H&m kavajen är använd en gång, TH skjortan ca 10 och j. Lindeberg kavajen cirka en handfull gånger.
Fler bilder kan ordnas vid intresse
Tänker mig 500kr för den här
image.jpg

250kr för den här
image.jpg

Och 300kr för den här.
image.jpg

F2F i Stockholm eller så kan det skickas på köparens bekostnad. Priserna är inte ristade i sten.
Betalning via swish, Handelsbanken, kontant eller ICA banken föredras. :)

Säljer en Acne Studios Oliver Black jacka i storlek 52/L. Jackan är helt nyköpt och oanvänd med tag kvar! Nypriset ligger på 9495 kr. Jag begär ynka 5800 + valfri frakt eller f2f i Gbg.
2AH141-900_G_238.jpg

Mvh Mosse

SISTA BUMP!! 5690 + frakt, billigare blir det inte för en splitter ny oanvänd Acne Skinnjacka.
Mvh

Eftersom det första paret jag la upp såldes försöker jag ännu en gång;
Den här gången är det ett par Alfred Sargent Bexhill, i mörkbrun mocka i storleken 8uk. Använda kanske max 5-10 gånger, aldrig på vått underlag.
Mockan är väldigt mjuk och följsam och har inga som helst skavanker såvitt jag kan se.
2015-08-16 21.47.05.jpg 2015-08-16 21.47.47.jpg 2015-08-16 21.48.23.jpg

Självklart ingår skosnören, dock inte skoblock eller skopåsar.
Tänkte mig 1000kr inkl frakt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp