Räcker med 1,5. Ska bara driva en spot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säljer en Plånbok från anrika tillverkaren Coach. Plånkan är använd 3 dagar dvs nästintill helt nyskick! Alla tags, papperskort och care instructions medföljer enligt bild. Plånboken är i texturerat läder och helt handsydd. Nypriset ligger på omkring 200 USD. Jag vill ha 650kr skickad! Frågor och liknande tas i PM.
Mvh Mosse
Säljer en Acne Studios Oliver Black jacka i storlek 52/L. Jackan är helt nyköpt och oanvänd med tag kvar! Nypriset ligger på 9495 kr. Jag begär ynka 6k + valfri frakt eller f2f i Gbg.
Bifogar länk till hemsidan då den är helt ny. Kan självklart skicka bilder på den aktuella jackan vid intresse!
http://www.acnestudios.com/shop/men/outerwear/oliver-black.html
Mvh Mosse
Säljer en Acne Studios Oliver Black jacka i storlek 52/L. Jackan är helt nyköpt och oanvänd med tag kvar! Nypriset ligger på 9495 kr. Jag begär ynka 6k + valfri frakt eller f2f i Gbg.
Bifogar länk till hemsidan då den är helt ny. Kan självklart skicka bilder på den aktuella jackan vid intresse!
Mvh Mosse
Bumpar priset en hundring. 500:- inklusive frakt.Skjortor och jacka från Levis sålda.
J.Lindeberg feather burgundy, perfekt höstjacka. Använd hela två gånger, i nyskick med andra ord. 600:- inklusive frakt.
300kr skickatEtt par Edwin jeans säljes. Knappt använda. Köptes förra sommaren men blivit liggandes i garderoben sen dess. Står att det är storlek 31x32 men är lite stora i midjan så jag skulle nog säga närmre 32x32. Ljus tvätt.
Nypris ca 1200kr, vill ha 350kr skickat.
OBS! Alla väskor med rem och handtag är nu slutsålda!
Finns endast kvar några svarta och bruna sleeves samt iPad fodral som vi sänker priset på ytterligare.
200kr skickat för en sleeve och 85kr för ett ipad fodral.
Först till kvarn!
Vad är ett rimligt pris? Tror du har lättare att få napp om du är mer precis. 10.000kr kan ju vara både galet billigt och extremt dyrt beroende på objektet.Någon som har en weekend bag i bra skick som står och dammar till ett rimligt pris?
Säljer en Acne Studios Oliver Black jacka i storlek 52/L. Jackan är helt nyköpt och oanvänd med tag kvar! Nypriset ligger på 9495 kr. Jag begär ynka 5800 + valfri frakt eller f2f i Gbg.
Mvh Mosse
Någon som har en weekend bag i bra skick som står och dammar till ett rimligt pris?