Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjenare.
En st Stone Island jacka säljes. Ett år gammal, fint men använt skick. Storlek XL. Obs! liten i storleken, så motsvarar runt M-L.
Nypris ca 8500kr, nu ynkliga 3000kr.
PM!
![]()
![]()
![]()
Blåvitt kommer ju snart upp och möter DIF och AIK, man kanske ska ha en jacka då när kylan börjar tränga sig på....Tjenare.
En st Stone Island jacka säljes. Ett år gammal, fint men använt skick. Storlek XL. Obs! liten i storleken, så motsvarar runt M-L.
Nypris ca 8500kr, nu ynkliga 3000kr.
PM!
![]()
![]()
![]()
Du har stor konkurrens i dom storlekarna, här gäller det att vara snabb har jag märkt.Hur har jag missat den här tråden!? Grymt bra!
Synd att ni är så små bara
Inväntar med spänning kläder i 52-54 och skor i 44+.
![]()
Oscar Jacobson str 52, marinblå färg har används ca 3-5 gånger pga för stor storlek. Kostade ca 4 tkr säljes nu för 1000kr inklusive frakt. F2f Kungsträdgården lr Zinkensdamm.
![]()
Säljer två st olika Prada skor båda är i storleken UK 8. Sneakers skorna kostade 4500kr i butik och bootsen kostade 5000kr. Skorna är knappt använda och båda får priset 1500kr styck. Kan skickas mot betalning och f2f finns de vid Zinkensdamm eller Kungsträdgården.
(Skorna är lite dammiga på bilden)
![]()
![]()
Du har stor konkurrens i dom storlekarna, här gäller det att vara snabb har jag märkt.![]()
Fel färger för mig, då jag har ett överflöd i dom kulörerna.Ping @TomasBStockholm
Köp mina skjortor då! Borde passa perfekt. Extra slim i Brooks Brothers motsvarar en lite större svensk slim fit skulle jag säga.
Ping @TomasBStockholm
Köp mina skjortor då! Borde passa perfekt. Extra slim i Brooks Brothers motsvarar en lite större svensk slim fit skulle jag säga.
Läge att snart döpa om denna tråden till: OT: kläder säljes!![]()
Läge att snart döpa om denna tråden till: OT: kläder säljes!![]()
Har 41 i skjortor och har tyvärr riktigt många button down skjortor, särskilt i ljusblått och vitt.(Min sambo sa nåt när jag kikade på en blå skjorta i somras: "Hur jävla många ljusblå skjortor kan man ha egentligen") - bah, man kan ha hur många som helst såklart.
pfft, såg du inte att jag säljer en resa till Puerto rico en sida tillbaks?Va en resa till Mexico också!
Inga problem att byta namn på biljetterna eller?
Såg du min fråga?![]()
Hur långa är ärmarna (Har jävligt långa armar)
1800kr då.Köpte en Boglioli kavaj modell coat som tyvärr är för lång för mig i ärmarna.
mörkbrun/olivgrön skulle jag säga att färgen är. Är bara provad. storlek 50
Säljer den för samma pris som jag köpte den för, 2200kr skickat.
![]()
![]()
4 st Brooks Brothers skjortor säljes. Modell extra slim fit. Storleken är 16 1/2 amerikansk vilket ska motsvara svensk storlek 40 1/2.
Använda 2 ggr var max.
2 blåa och 2 vita.
500:- / st.
![]()
NY PRIS: 5000:-Ska nu sälja min iPhone 6 plus 64gb spacegray då jag fått en iPhone 6 ifrån jobbet. Kommer utan en skråma och repa då jag haft den i ett lädercase från Apple och repskydd. Bägge saker medföljs till ett värde utav 600:-. Orginallåda, och kvitto finns, nya hörlurar som jag tagit ifrån arbetstelefonen medföljs också samt laddningssladd och plastskyddet som följde med när jag köpte den.
Den är bunden till 3 i 1år till sen kan man låsa upp den, för allt detta begär jag 6500:-
Låter annonsen gå ut på KS först men på Torsdag kväll lägger jag den på blocket.
Skriv om det är något ni undrar över
(PS bilden är dålig pga tagen utav sambons 4s)
![]()
/Johan
Säljer en resa till Mexico (Playa Del Carmen).
15 dagars semester i paradiset säljes då jag och sambon ska splittra på oss och inte vill åka.
Flyg från Köpenhamn sista November.
Total kostnad för båda biljetter köpte vi för ca 26000:-, priset kan diskuteras i PM (finns givetvis en del spelrum här).
Mvh
/J
Hur muntrar man upp en fellow KS:are som just har brutit upp med sambo?Info-Bump
20 000:- är prisidén, PM om du vill diskutera saken
Hade jag inte haft en bebis på 5 månader så hade jag klippt den direkt av dig, men tyvärr inte möjligt nu.Hur muntrar man upp en fellow KS:are som just har brutit upp med sambo?
Med pengar såklart. Köp den förbannade resan.
Prisbumpar till blygsamma 19 bananer