• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
upload_2015-6-21_15-43-20-png.151665

Tommy Hilfiger höstjacka (eller mildare vinter) strl M, prisidé 800:-
 
Tjenare.

En st Stone Island jacka säljes. Ett år gammal, fint men använt skick. Storlek XL. Obs! liten i storleken, så motsvarar runt M-L.
Nypris ca 8500kr, nu ynkliga 3000kr.
PM!

image.jpg
image.jpg
image.jpg

Kan lägga till att jackan är fodrad och lämplig för hösten. Trycker även till priset lite grann. 2750kr skickat.
 
Tjenare.

En st Stone Island jacka säljes. Ett år gammal, fint men använt skick. Storlek XL. Obs! liten i storleken, så motsvarar runt M-L.
Nypris ca 8500kr, nu ynkliga 3000kr.
PM!

image.jpg
image.jpg
image.jpg
Blåvitt kommer ju snart upp och möter DIF och AIK, man kanske ska ha en jacka då när kylan börjar tränga sig på....
 
  • Like
Reactions: Oli
Säljer två st olika Prada skor båda är i storleken UK 8. Sneakers skorna kostade 4500kr i butik och bootsen kostade 5000kr. Skorna är knappt använda och båda får priset 1500kr styck. Kan skickas mot betalning och f2f finns de vid Zinkensdamm eller Kungsträdgården.

(Skorna är lite dammiga på bilden)

image.jpg
image.jpg

Skorna är kvar och bumpar priset till 1000 kr st!
 
Ping @TomasBStockholm

Köp mina skjortor då! Borde passa perfekt. Extra slim i Brooks Brothers motsvarar en lite större svensk slim fit skulle jag säga.

Har 41 i skjortor och har tyvärr riktigt många button down skjortor, särskilt i ljusblått och vitt. :) (Min sambo sa nåt när jag kikade på en blå skjorta i somras: "Hur jävla många ljusblå skjortor kan man ha egentligen") - bah, man kan ha hur många som helst såklart.
 
Inga problem att byta namn på biljetterna eller?


Jag är ju för fan blind! Förlåt!
Jag chattade med Norwegian och enligt dem är det inga problem att varken byta namn eller (boka om resan om jag inte får den såld). Så jag sitter inte helt i skiten. Det tillkommer en liten avgift för att byta namn men det tänkte jag var en förhandlingsfråga mellan mig och en ev. köpare. (aldrig sålt flygbiljetter tidigare :))
 
Mina svarta C&J Connaught har konkurrerats ut av ett par Hallam, så Connaughtsen åker ut till försäljning. Skorna är i strl. UK 8,5 och har danitesula. Högern har fått en lagning vid lilltån, min högra fot är lite större och hade slitit extra där. Bägge har fått nytt foder i hälen. Utöver det är skorna i använt men gott skick, alltid stått med block och pysslats om ordentligt. Perfekta kompanjoner i höstrusket som blir dina för en tusenlapp :)

photo3.jpg
photo2.jpg
photo1(1).jpg
 
Ska nu sälja min iPhone 6 plus 64gb spacegray då jag fått en iPhone 6 ifrån jobbet. Kommer utan en skråma och repa då jag haft den i ett lädercase från Apple och repskydd. Bägge saker medföljs till ett värde utav 600:-. Orginallåda, och kvitto finns, nya hörlurar som jag tagit ifrån arbetstelefonen medföljs också samt laddningssladd och plastskyddet som följde med när jag köpte den.

Den är bunden till 3 i 1år till sen kan man låsa upp den, för allt detta begär jag 6500:-

Låter annonsen gå ut på KS först men på Torsdag kväll lägger jag den på blocket.

Skriv om det är något ni undrar över
(PS bilden är dålig pga tagen utav sambons 4s)
image.jpeg


/Johan
NY PRIS: 5000:-
 
Säljer en resa till Mexico (Playa Del Carmen).
15 dagars semester i paradiset säljes då jag och sambon ska splittra på oss och inte vill åka.
Flyg från Köpenhamn sista November.
Total kostnad för båda biljetter köpte vi för ca 26000:-, priset kan diskuteras i PM (finns givetvis en del spelrum här).
Mvh
/J
Info-Bump
20 000:- är prisidén, PM om du vill diskutera saken
Hur muntrar man upp en fellow KS:are som just har brutit upp med sambo?
Med pengar såklart. Köp den förbannade resan.
Prisbumpar till blygsamma 19 bananer
 
Bose 3-2-1 säljes.
Har ett par år på nacken men fungerar fortfarande mycket bra.
8063809_440_1.gif

Pros,
+ Fungerar utmärkt som både musikkälla och för att koppla till TV.
+ Har du CD-skivor du vill spela funkar det kanon.
+ Radio.
+ Ljudet är precis som det skall vara - klanderfritt och du kan själv ställa in treble, bass, mid för att det skall passa dig.
+ Slänger med ett par enkla väggfästen för högtalarna. (ej BOSE original).

Cons,
- Fjärrkontrollen är smutsig och batteriluckan är lite lös (fungerar dock fläckfritt).
- Högtalarna har sugit åt sig damm som jag inte orkat ta bort. Ett par spray med en AJAX så bör allt vara fräscht.
- Hade ett tag problem med att ljudet var mutat och det krävdes att man satte på/av den en gång. Bytte sedan optisk kabel och problemet har inte uppkommit igen efter det.
- Ena stiftet till sub-kontakten gängar ej - glappar dock INTE men skall likväl nämnas för den petige.

Skickar gärna bilder till de som är intresserade samt kopplar upp det för provlyssning vid behov.
Är i dagsläget nedpackat då vi flyttar från lägenheten om ca 1 vecka och enligt sambon var det inte viktigt att ha kvar...

Tänkt pris,
1500sek.
Hämtas med fördel i Enskede, Stockholm då det trots allt är sub+station+ 2 högtalare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp