• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jimpa

Panerai
Hur muntrar man upp en fellow KS:are som just har brutit upp med sambo?
Med pengar såklart. Köp den förbannade resan.
Prisbumpar till blygsamma 19 bananer
Ska dit i januari med frun, tyvärr har vi ingen mer betald semester i år annars hade jag velat ta din + den andra som var uppe här så hade man inte behövt vänta så länge.. Men jävligt bra pris på resan, tror vi betalade runt 30k för vår resa så säkert någon som nappar snart! Annars får du ragga nån ny på tinder att åka med :)
 

Chattras

Cartier
Köpes: Louis Vuitton Keepall 45 eller 50. Allt av intresse som är i vettigt skick :)
Vet inte om det är ok att rekommendera en sida man själv har direkta intressen i. Om det inte är det får admin gärna ta bort detta inlägg.

Kolla på Delicatevintage.com. Har för mig att det finns 8st keepall i lager för tillfället.

Jag äger den sidan bara för att klargöra så inga tveksamheter råder.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Adidas track suit strl S, använd max 2ggr, 500kr
2.jpg

Inspelningsbar HD tv box från bredbandsbolaget, 500gb. Fungerar endast med BBB och inte med fiberuppkoppling om jag förstod dem rätt. 400kr
4.jpg
6.jpg
8.jpg

Burton bindningar, jag fick dessa när jag köpte en bräda, aldrig använda endast legat i sin lådan sedan jag fick dem. 500kr
10.jpg
1.jpg
6 (1).jpg
4 (1).jpg
8 (1).jpg
10 (1).jpg

Peak Jacka, finns en liten rev i sömmen på ärmen, inget som stört mig så mycket, strl S, 200kr
IMG_0947.JPG

IMG_0949.JPG

Allt kan skickas mot ersättning eller hämtas i Lund området
Vill du ha mer bilder eller info så hör bara av dig
/Fidde

BUMPAR denna.
400 kr för track suite
200 kr boxen
300 kr för bindningarna
100 kr för jackan
Allt kan skickas mot ersättning eller hämtas i Lund området
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Två datorväskor från Belkin. Passar upp till 15 tum laptop. Båda är oanvända, i nyskick, med lappar kvar. Axelrem till båda väskor.
Ge ett bud om du vill ha en eller två! :)

DSC_0205.jpg
 

Bebitz

Cartier
Jag har 2 st Trench Coats + 2 Kavajer av märket Patricia Pepe. De är knappt använda eftersom de tyvärr är i minsta laget för mig.

BUMPAR denna med nya priser:

1. En beige Trench i storlek 48 (tillkommer ett extra skärp i samma färg som trenchen):
IMG_8769.JPG

IMG_8770.JPG


2. En svart Trench i storlek 48:
IMG_8771.JPG

IMG_8772.JPG


3. En svart Kavaj/Blazer i storlek 50 (Skinny fit):
IMG_8773.JPG

IMG_8774.JPG


4. En grå Kavaj/Blazer i storlek 50 (Skinny fit):
IMG_8775.JPG

IMG_8776.JPG


Nypris på dessa klädesplagg på NK ligger på 3500-4500 kr per plagg.

Mitt pris:
1 plagg: 900 kr/st
2-3 plagg: 800 kr/st
Alla 4 plagg: Paketpriset 700*4 = 2800 kr.

Eventuell frakt tillkommer eller så går det bra att ses F2F i Sthlm.

Betalning: Helst via Swish.

Referenser: Se min goodguy tråd för tidigare klockaffärer.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Filippa K skjorta slim XL ny säljes pga felköp pris 600kr

Barbour International 2 år gammal i gott skick, knappt använd strl 44 pris 2000kr

image.jpeg

image.jpeg
 

Landshark

Cartier
Till salu: Engelsk tweed kavaj. Helt ny och oanvänd. UK 42 Reglar. Motsvarar ca 54 i svenska mått.
Passar dig som är av "normalstorlek", dvs ca 185 cm lång och 85-90 kg. (definitivt för liten om du är 187 cm och väger 111 kg).
Observera att tyget är duktigt tjockt. Således mer lämpad för höstpromenader än för inomhusparty.
Giftigt blå färg på fodret. Märke: Charles Tyrwhitt. Nypris motsvarande ca 9000 kr.

Jag betalade dock inte fullt pris och är nöjd om jag får 3000 kr.

Försöker undvika att vara i Stockholm, men kommer att vara på Luntmakargatan nu på söndag och måndag kväll.
Annars är det Malmö som gäller.

Förbehåller mig rätten att sälja till den som jag bedömer vara den mest lämpliga köparen.

tweed.jpg
 

Florre

Omega
2-Faktor
Någon som vill köpa knivar från Aska som jag drog igång för något år sedan? Har ett 10-tal knivar kvar som jag inte blir av med och har tappat lite motivationen att fortsätta! Ni får dom för 400kr/st! Jag har använt den ganska mycket i snart ett år och tycker den är riktigt bra! Har lämnat in den en gång för slipning. Passar mig som har ganska stora händer, gillar även att det är ett ovalt/runt handtag, blir lite mjukare.
smile.gif


Skicka ett PM om ni är intresserade!

slide-2-1.jpg
slide-2-2.jpg
slide-2-3.jpg

http://www.askaknivar.se/


Bump! Finns bara 5 kvar med brunt handtag samt ett tiotal med svart handtag! Sista chansen nu, sen är dom slut! :) skicka PM vid intresse. 400kr/st, 3st för 1000kr! :)
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Provar ett nytt (mer realistiskt) pris på dessa.
Rotade lite på vinden och hittade dessa Adidasskor. Köpte dem för 7-8 år sedan. För små för mig och därmed aldrig använda. Storlek 44 2/3. Svarta (kan vara jävligt, jävligt mörkbrunt också) och bruna. Kommer i en Adidasbox (från ett annat par). 1000 600 spänn inklusive frakt med Schenker.
a1-jpg.190676
a2-jpg.190677
a3-jpg.190678
a4-jpg.190679
a5-jpg.190680
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bumling inkl raster. Omlackad för några år sedan (ej professionellt) i Orange (ser röd ut på bilderna såg jag nu)

1500:- hämtat i södra Stockholm.

image.jpeg
image.jpeg
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor

Jockinho

Patek
2-Faktor
Någon som sitter på en fin barbour ashby/cullen strl S och tycker att en Duke i oliv känns mer dig hojta till. Sugen på en annan men känns overkill med två barbour just nu... :)
 

Wemb

Cartier
Bose 3-2-1 säljes.
Har ett par år på nacken men fungerar fortfarande mycket bra.
8063809_440_1.gif

Pros,
+ Fungerar utmärkt som både musikkälla och för att koppla till TV.
+ Har du CD-skivor du vill spela funkar det kanon.
+ Radio.
+ Ljudet är precis som det skall vara - klanderfritt och du kan själv ställa in treble, bass, mid för att det skall passa dig.
+ Slänger med ett par enkla väggfästen för högtalarna. (ej BOSE original).

Cons,
- Fjärrkontrollen är smutsig och batteriluckan är lite lös (fungerar dock fläckfritt).
- Högtalarna har sugit åt sig damm som jag inte orkat ta bort. Ett par spray med en AJAX så bör allt vara fräscht.
- Hade ett tag problem med att ljudet var mutat och det krävdes att man satte på/av den en gång. Bytte sedan optisk kabel och problemet har inte uppkommit igen efter det.
- Ena stiftet till sub-kontakten gängar ej - glappar dock INTE men skall likväl nämnas för den petige.

Skickar gärna bilder till de som är intresserade samt kopplar upp det för provlyssning vid behov.
Är i dagsläget nedpackat då vi flyttar från lägenheten om ca 1 vecka och enligt sambon var det inte viktigt att ha kvar...

Tänkt pris,
1500sek.
Hämtas med fördel i Enskede, Stockholm då det trots allt är sub+station+ 2 högtalare.
Vi kör en måndags-pris-bump!
1000sek!
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Säljer min "70L BOMBPROOF NYLON DUFFEL BAG" från J.lindeberg. Saxat från deras hemsida : Rymlig och praktisk skidbag sydd i en kraftig polyesterkvalitet med vattenavvisande egenskaper.
- Handtag upptill
- Avtagbar axelrem
- Blixtlås
- Vattenavvisande egenskaper.

image.jpeg

(Bild från nätet)
image.jpeg

(Ovanfrån)

Skick 4,5/5. Använd två gånger, är små svarta märken på toppen av väskan, syns knappt.
Nypris 1200kr, så vad sägs om 600kr så bjuder jag på frakten inom Sverige. alt hämtas strax norr om Stockholm.
Retur: 24h om väskan inte är som beskrivningen, köparen får stå för frakt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp