Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
LOAKE 1880 EDWARD strl UK10,5G
Säljes: ett par Loake Edward (från 1880-serien). För mer bilder se här (dock lite mörkare bilder än verkligheten). Använda max 10 ggr. Har en del skavanker (se bilder), men inget som inte går att fixa med lite schysst skokräm.
PRIS: 1300 kr inkl frakt med Schenker (vill du ha skoblock från Loake, lägg på 200 kr)
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/m-l.10275/
https://klocksnack.se/threads/goodguys-och-badguys.223/page-8#post-8561
![]()
![]()
![]()
![]()
Köpte en Boglioli kavaj modell coat som tyvärr är för lång för mig i ärmarna.
mörkbrun/olivgrön skulle jag säga att färgen är. Är bara provad. storlek 50
Säljer den för samma pris som jag köpte den för, 2200kr skickat.
![]()
![]()
Storlek?1100 spänn med original skoblock (inkl. frakt)? Ruggigt prisvärt...
![]()
Ett par helt nya clubmasters storlek large, endast prövade. 750 kr skickat. Nyprise ca 1000?![]()
![]()
Burberry brit skjorta i medium, 350kr skickat. Nypris 200 euro
![]()
Kavaj i tekniskt ull med lätt stretch från Acne, storlek 52 men slimmad, sitter som medium/50. 1000 kr skickat , Nypris 4000. Lagt upp ärmarna, ca 60 cm. Kan mäta exakt vid intresse.
![]()
Skinnjacka från human scales, 900kr, Nypris 3000
![]()
Oanvänd skinnjacka från hm (strl 50)/medium 900kr
![]()
Skinnjacka med sjuk passform från hm strl 50, 600kr
Hur muntrar man upp en fellow KS:are som just har brutit upp med sambo?
Med pengar såklart. Köp den förbannade resan.
Prisbumpar till blygsamma 19 bananer
bumpHögtalare säljes.
Dynaudio DM 2/6 med tillhörande DM center och Dynaudio stativ. 5000:-
Nypris idag 12-13k
Filippa K skjorta slim XL ny säljes pga felköp pris 600kr
Barbour International 2 år gammal i gott skick, knappt använd strl 44 pris 2000kr
![]()
![]()
intresse finns!Jag har evt ett gäng med Stenströms skjortor i mycket bra skick jag kan tänkas att sälja. finns det intresse för dessa i strl 40-41 slimfit - fitted body?
Priserna varierar lite efter vad jag har lagt och vad de har kostast. Vid intresse så kan jag lägga upp lite bilder efter att jag är tillbaka från bryssel.
Vad är du på jakt efter?intresse finns!
Fan!! För seg. Jäkla skit när man slutar få notiser helt random. Dom ville jag haRaybans sålda!
Anmäler intresse här också! Kan inte riktigt sätta finger på vad jag söker, men du får gärna slänga upp en översiktlig bild här!Jag har evt ett gäng med Stenströms skjortor i mycket bra skick jag kan tänkas att sälja. finns det intresse för dessa i strl 40-41 slimfit - fitted body?
Priserna varierar lite efter vad jag har lagt och vad de har kostast. Vid intresse så kan jag lägga upp lite bilder efter att jag är tillbaka från bryssel.
Oljerock från babour i str M knappt använd under en säsong. 2000kr, vid snabb affär kan pris tänjas. Bor vid zinken och jobbar vid Kungsträdgården.
![]()
http://www.photographyblog.com/reviews/sony_carl_zeiss_sonnar_t_e_24mm_f_1_8_za_review/conclusion/The Sony Carl Zeiss Sonnar T* E 24mm f/1.8 ZA is a must-have lens for every E-Mount owner, unless you simply can't stomach the admittedly high price-tag. It delivers stellar results almost throughout its extensive aperture range, and the 36mm focal length proves to be very versatile, possibly making this the only lens that you'll ever need for your NEX system. With great build quality, fast auto-focusing and incredible image quality, this is one lens that we're very sad to send back to Sony.
Röv att det skulle vara det...extreme cutaway
Det är sjyst!Röv att det skulle vara det...![]()