• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

kalufsen

Panerai
Gör ett sista försök innan jackorna åker ut på tratten! Först ut en Burberry kappa i strl XS - 2500:-

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


Sedan en Woolrich duffel i EU Small (US XS), avtagbar luva, 2500:-

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Frågor alt fler bilder tas i PM,

Allt gott
Linus
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
1100 spänn med original skoblock (inkl. frakt)? Ruggigt prisvärt...
image.jpg

LOAKE 1880 EDWARD strl UK10,5G
Säljes: ett par Loake Edward (från 1880-serien). För mer bilder se här (dock lite mörkare bilder än verkligheten). Använda max 10 ggr. Har en del skavanker (se bilder), men inget som inte går att fixa med lite schysst skokräm.
PRIS: 1300 kr inkl frakt med Schenker (vill du ha skoblock från Loake, lägg på 200 kr)
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/m-l.10275/
https://klocksnack.se/threads/goodguys-och-badguys.223/page-8#post-8561
1-jpg.180940
2-jpg.180941
3-jpg.180942
4-jpg.180943
 

Tao

Omega
image.jpg
Ett par helt nya clubmasters storlek large, endast prövade. 750 kr skickat. Nyprise ca 1000?

image.jpg

Burberry brit skjorta i medium, 350kr skickat. Nypris 200 euro

image.jpg

Kavaj i tekniskt ull med lätt stretch från Acne, storlek 52 men slimmad, sitter som medium/50. 1000 kr skickat , Nypris 4000. Lagt upp ärmarna, ca 60 cm. Kan mäta exakt vid intresse.

image.jpg

Skinnjacka från human scales, 900kr, Nypris 3000

image.jpg

Oanvänd skinnjacka från hm (strl 50)/medium 900kr
image.jpg

Skinnjacka med sjuk passform från hm strl 50, 600kr
 

Frourez

Omega
1. Whyred skjorta storlek 46
2. Whyred skjorta storlek 46
3. Morris chinos Offwhite storlek 28/33

Alla plagg är använda max 5 gånger om ens det.
Referenser: Ploprof och Parkbank

Pris: Bud.

IMG_0379.jpg IMG_0380.jpg IMG_0394.jpg
 
D

Deleted member 1154

Guest
Bruna skinnhandskar från 1950-talet, storlek ca medium eller large
(ev. byte till stoora, typ XL)

350kr skickat


214151274_0dbe59e9-e26e-4727-b4f3-d43fd9a26129.jpg
 

Tao

Omega
image.jpg
Ett par helt nya clubmasters storlek large, endast prövade. 750 kr skickat. Nyprise ca 1000?

image.jpg

Burberry brit skjorta i medium, 350kr skickat. Nypris 200 euro

image.jpg

Kavaj i tekniskt ull med lätt stretch från Acne, storlek 52 men slimmad, sitter som medium/50. 1000 kr skickat , Nypris 4000. Lagt upp ärmarna, ca 60 cm. Kan mäta exakt vid intresse.

image.jpg

Skinnjacka från human scales, 900kr, Nypris 3000

image.jpg

Oanvänd skinnjacka från hm (strl 50)/medium 900kr
image.jpg

Skinnjacka med sjuk passform från hm strl 50, 600kr

Raybans sålda!
 

Calfen

Panerai
Oljerock från babour i str M knappt använd under en säsong. 2000kr, vid snabb affär kan pris tänjas. Bor vid zinken och jobbar vid Kungsträdgården.

image.jpg
 

Calfen

Panerai
Väldigt fin rock från Paul & friends str 52, nypris ca 5tkr använd en säsong. Begär 1500kr finnes vid Zinkensdamm lr Kungsträdgården.

image.jpg
 

Biffbert

Cartier
Hur muntrar man upp en fellow KS:are som just har brutit upp med sambo?
Med pengar såklart. Köp den förbannade resan.
Prisbumpar till blygsamma 19 bananer

Bumpelibump!

Edit: Erbjudandet ska ju med såklart
Biffbert skrev:
Säljer en resa för 2 till Mexico (Playa Del Carmen).
15 dagars semester i paradiset säljes då jag och sambon ska splittra på oss och inte vill åka.
Flyg från Köpenhamn sista November.
Total kostnad för båda biljetter köpte vi för ca 26000:-, priset kan diskuteras i PM (finns givetvis en del spelrum här).
Mvh
/J
Edit 2: Passar på att bumpa till 18.000, snabba dig, nu finns den på blocket
 

Sjobedan

Rolex
Jag har evt ett gäng med Stenströms skjortor i mycket bra skick jag kan tänkas att sälja. finns det intresse för dessa i strl 40-41 slimfit - fitted body?
Priserna varierar lite efter vad jag har lagt och vad de har kostast. Vid intresse så kan jag lägga upp lite bilder efter att jag är tillbaka från bryssel.
 

kabro

Cartier
Jag har evt ett gäng med Stenströms skjortor i mycket bra skick jag kan tänkas att sälja. finns det intresse för dessa i strl 40-41 slimfit - fitted body?
Priserna varierar lite efter vad jag har lagt och vad de har kostast. Vid intresse så kan jag lägga upp lite bilder efter att jag är tillbaka från bryssel.
Anmäler intresse här också! Kan inte riktigt sätta finger på vad jag söker, men du får gärna slänga upp en översiktlig bild här!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Vill du ta grymma wristshots?
Tänkte sälja min Sony A6000 med tillhörande objektiv 16-50/3,5-5,6 OSS, 8GB minneskort, extra laddare, kvitto och kartong finns.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2503442

Har även ett Sony Carl Zeiss Sonnar T* E 24mm f/1.8 för extra krisp wirstshots ;)
The Sony Carl Zeiss Sonnar T* E 24mm f/1.8 ZA is a must-have lens for every E-Mount owner, unless you simply can't stomach the admittedly high price-tag. It delivers stellar results almost throughout its extensive aperture range, and the 36mm focal length proves to be very versatile, possibly making this the only lens that you'll ever need for your NEX system. With great build quality, fast auto-focusing and incredible image quality, this is one lens that we're very sad to send back to Sony.
http://www.photographyblog.com/reviews/sony_carl_zeiss_sonnar_t_e_24mm_f_1_8_za_review/conclusion/
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=966676

4K för A6000 + 16-50 objektiv
5K för Sonnar T* 24
8K för rubbet

Kan även byta mot en klocka :)
 
Senast ändrad:

agraw

Cartier
2-Faktor
Ralph Lauren skjorta i 100% linne. Långärmad. Väldigt snygg himmelsblå färg. Nyskick.
Storlek medium, custom fit.

Säljes till första person som ger ett rimligt bud. Skickas mot Postens porto eller hämtas i Örebro innan söndag.
20151001_092624.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp