Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rotade lite på vinden och hittade dessa Adidasskor. Köpte dem för 7-8 år sedan. För små för mig och därmed aldrig använda. Storlek 44 2/3. Svarta (kan vara jävligt, jävligt mörkbrunt också) och bruna. Kommer i en Adidasbox (från ett annat par).1000600 spänn inklusive frakt med Schenker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
editSka sälja min hackett jacka då den mest bara hänger inne i garderoben. Strl är XL men passar både någon som vanligtvis har L.
Använd max 10ggr sedan i våras. Köpt på NK för 4000:-.
Pris nu: Bud
![]()
![]()
![]()
![]()
Troligen jag som är smått färgblind men är den navy eller svart?
Dålig bild så inte färgblindTroligen jag som är smått färgblind men är den navy eller svart?
Vadå Edit?
Spotifystöd å så?
Spotifystöd å så?
Felpostade, och eftersom jag inte kan radera hela posten, satte jag, som brukligt är, in "edit" istället.Vadå Edit?
Då förstår jagFelpostade, och eftersom jag inte kan radera hela posten, satte jag, som brukligt är, in "edit" istället.
Har alltså inget att göra med din post.
Jag är inte omöjlig. Kom med förslag. Det är en iPhone 6 64gb med guldbakstycke, olåst.Ändrar du dig och vill sälja den istället så är jag spekulant!
Bumpar denna till endast 1600kr!Säljer en brun skinnjacka från replay. "Kavaj-modell". Äkta skinn, ingen PU skit.
Min farsa som använt den tidigare men nu när han bor i Thailand så han behöver den inte längre, bad mig kolla om någon vill köpa den.
Storleken är XXL (mer som XL dock.)
Farsan är 192cm lång och väger ca 85 kilo.
Mycket fint skick, grym kvalitet på lädret.
Osäker på nypris men dom brukar vara rätt dyra från Replay.
Begärt pris: 2000kr skickat i postens gröna.
För högt? Buda! Den ska väck!
(Inte världens bästa bilder, ber om ursäkt för detta. Kan ta nya vid intresse.)
![]()
![]()
![]()
Finns nitty gritty fortf kvar??Ett par Nike Sockdart i färgen Oreo Black i size 40 säljes, helt nya i kartong. Köpta på Nitty Gritty. Skrev i sneakerstråden att jag kunde tänka mig sälja dem så då fick det lov att bli en annons här så det är gjort "the right way". De blå säljer jag inte men de svarta har jag två par så då känns det ok att kränga.
Pm'a om intresse finns.
Simma lugnt!![]()
JappFinns nitty gritty fortf kvar??
Finns nitty gritty fortf kvar??
Det var som fan
Spotifystöd å så?
Tack! Håller på att kika på någon hyfsat bra /billig att koppla in 2 högtalare i uterummet. Gärna lite mindre i storlekVsx-322 ? Jag köpte en ny för 1200 spänn för två (eller va det trestorlek. Ska kika på den en!
Säljer min "70L BOMBPROOF NYLON DUFFEL BAG" från J.lindeberg. Saxat från deras hemsida : Rymlig och praktisk skidbag sydd i en kraftig polyesterkvalitet med vattenavvisande egenskaper.
- Handtag upptill
- Avtagbar axelrem
- Blixtlås
- Vattenavvisande egenskaper.
![]()
(Bild från nätet)
![]()
(Ovanfrån)
Skick 4,5/5. Använd två gånger, är små svarta märken på toppen av väskan, syns knappt.
Nypris 1200kr, så vad sägs om 600kr så bjuder jag på frakten inom Sverige. alt hämtas strax norr om Stockholm.
Retur: 24h om väskan inte är som beskrivningen, köparen får stå för frakt.
Sänker priset till 200 kr inkl frakt för denna.Fick hem en digital TV-tuner för Xbox One från CDON idag. Jag hade tyvärr inte gjort min läxa och det visade sig att den tyvärr inte fungerade ihop med mitt nät eftersom våra kanaler är krypterade.
Läs mer om funktionerna här: http://cdon.se/spel/xbox_one_digital_tv-tuner-28037189
Säljer den för 250 kr inkl frakt.
Ralph Lauren dress loafers i strl 10D/44.
Prövade inomhus (se skicket på lädersulan!).
Har inte skokartongen kvar.
Pris: 1500 kr skickat.alt. hämtas i Örebro imorgon.skoblock ingår ej.
![]()
![]()
Vilken storlek?Ska sälja min MTB som är sparsamt använd under en sommar och är i så gott som nyskick och är utagen på Haga Cykel i Norrköping förra sommaren. Finns att hämta upp i Norrköping för f2f affär där jag tänkt mig priset 4000:- (Nypris: 12643:- )
Betalning med swish eller kontant.
![]()
![]()
Produktbild
![]()
Bild på den aktuella cykeln och vid intresse kan jag ordna fler bilder
Edit: Blev nypris för fel modell först men nu stämmer allt och ber om ursäkt för strul![]()
Det är storlek L på ramen om de var det du syfta påVilken storlek?
Oroligt mycket cykel för pengarna!