• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

BOTL

Panerai
En klassisk Hoyo De Monterrey Churchill från 1998 som tyvärr är discontinued, smakar mjölkchoklad och de örter jag förknippar med det italienska köket, lätt syrlig eftersmak med en hint av sälta som avslutning. Medium i styrka och stor rökvolym.
Ett tillfälle för den som vill testa lite större vintage. Har ett gäng samplers.
2-pack/435 ink frakt med a-post.
12144861_848819208569187_9072982935185645760_n.jpg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Hej!

11 tums MacBook air från mid 2011 i fint skick säljes då vi ska köpa en ny Pro istället. 120gb lagring, 1,6ghz intel core i5 processor, 4gb ram. Finns två små märken på baksidan av chassit (se bilder), även en pytteliten buckla samt en repa på undersidan av datorn. Annars toppskick för att ändå vara 4 år gammal.
Fungerar som den ska för det mesta, styrplattan kan bete sig lite konstigt ibland när man inte startat om datorn på ett par dagar. Jag själv störs inte så mycket av det och har låtit bli att byta styrplattan då det händer så sällan samt att det räcker med en omstart för att fixa det. Vill man byta styrplattan så kostar det ca 800kr att göra det. Skickar med en Apple mus.

Tänkte mig 4250kr för den i nuvarande skick. Kan byta styrplatta på den först men då vill jag ha 5250kr för den.

Datorn finns i Gbg, men kan skickas om så önskas.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Hej!

11 tums MacBook air från mid 2011 i fint skick säljes då vi ska köpa en ny Pro istället. 120gb lagring, 1,6ghz intel core i5 processor, 4gb ram. Finns två små märken på baksidan av chassit (se bilder), även en pytteliten buckla samt en repa på undersidan av datorn. Annars toppskick för att ändå vara 4 år gammal.
Fungerar som den ska för det mesta, styrplattan kan bete sig lite konstigt ibland när man inte startat om datorn på ett par dagar. Jag själv störs inte så mycket av det och har låtit bli att byta styrplattan då det händer så sällan samt att det räcker med en omstart för att fixa det. Vill man byta styrplattan så kostar det ca 800kr att göra det. Skickar med en Apple mus.

Tänkte mig 4250kr för den i nuvarande skick. Kan byta styrplatta på den först men då vill jag ha 5250kr för den.

Datorn finns i Gbg, men kan skickas om så önskas.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
Super okunnig på mac, men vad kostar en sån där ny? I dagens läge?
 

Sjobedan

Rolex
Stenströms. Strl 42 slim. I mycket gott skick. Endast använd 2ggr. 700:-
image.jpg

Bläck. Reg fit. Strl L. Endast använd 1 gång. 350:-
image.jpg

Stenströms. fitted body. Strl 41. Använd ca 10ggr. Tappat lite färg efter tvätt. 600:-
image.jpg

Stenströms. Fitted body. Strl 40.
Endast använd 3 gånger. 700:-
image.jpg


Alla skjortorna behöver strykas.
Bump! :)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor

Tao

Omega
image.jpg
Ett par helt nya clubmasters storlek large, endast prövade. 750 kr skickat. Nyprise ca 1000?

image.jpg

Burberry brit skjorta i medium, 350kr skickat. Nypris 200 euro

image.jpg

Kavaj i tekniskt ull med lätt stretch från Acne, storlek 52 men slimmad, sitter som medium/50. 1000 kr skickat , Nypris 4000. Lagt upp ärmarna, ca 60 cm. Kan mäta exakt vid intresse.

image.jpg

Skinnjacka från human scales, 900kr, Nypris 3000

image.jpg

Oanvänd skinnjacka från hm (strl 50)/medium 900kr
image.jpg

Skinnjacka med sjuk passform från hm strl 50, 600kr

Säljer en kostym från Suitsupply (Napoli) storlek 24. Färgen i verkligheten är mörkare än på bild, inte lika mörkt som marinblått men absolut mörkblått.
http://eu.suitsupply.com/sv/suits/napoli-bla-enfargad/P3458.html?vpid=P345817

Köptes under våren och är helt oanvänd!
2400 kr (nypris 3200)

Skickas ej, endast F2F i Stockholm eller Uppsala.

Bump 100 kr på allt.

Raybans, HM jacka 600 kr sålda.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Tjena.

Har en jävla massa kepsar i samlingen nu.. Tänkte köpa ytterligare en ny, men fått klara besked från frun att om jag ska få köpa några nya så ska några gamla väck. Så här kommer det några som jag kan tänka mig att släppa. Dessa kepsar är antingen helt oanvända eller använda max ett par dagar. Alla är alltså i nyskick. Alla utom två är snapbacks, dvs ställbara i storleken, Toronto Maple Leafs kepsen samt Seattle Mariners kepsen är "fitted" 5950 kepsar och har storlek 7 1/4.

Tänkte mig 220kr styck för snapbacks samt 250kr styck för fitted kepsarna.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Hej!

11 tums MacBook air från mid 2011 i fint skick säljes då vi ska köpa en ny Pro istället. 120gb lagring, 1,6ghz intel core i5 processor, 4gb ram. Finns två små märken på baksidan av chassit (se bilder), även en pytteliten buckla samt en repa på undersidan av datorn. Annars toppskick för att ändå vara 4 år gammal.
Fungerar som den ska för det mesta, styrplattan kan bete sig lite konstigt ibland när man inte startat om datorn på ett par dagar. Jag själv störs inte så mycket av det och har låtit bli att byta styrplattan då det händer så sällan samt att det räcker med en omstart för att fixa det. Vill man byta styrplattan så kostar det ca 800kr att göra det. Skickar med en Apple mus.

Tänkte mig 4250kr för den i nuvarande skick. Kan byta styrplatta på den först men då vill jag ha 5250kr för den.

Datorn finns i Gbg, men kan skickas om så önskas.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
Bumpar till 4000kr
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp