• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

WBergdahl

Panerai
image.png

Det är sjyst!
Jag passar inte i det...
 

Oli

Omega
2-Faktor
Säljer en brun skinnjacka från replay. "Kavaj-modell". Äkta skinn, ingen PU skit.
Min farsa som använt den tidigare men nu när han bor i Thailand så han behöver den inte längre, bad mig kolla om någon vill köpa den.
Storleken är XXL (mer som XL dock.)
Farsan är 192cm lång och väger ca 85 kilo.
Mycket fint skick, grym kvalitet på lädret.
Osäker på nypris men dom brukar vara rätt dyra från Replay.

Begärt pris: 2000kr skickat i postens gröna.
För högt? Buda! Den ska väck! :)

(Inte världens bästa bilder, ber om ursäkt för detta. Kan ta nya vid intresse.)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: SSL

agraw

Cartier
2-Faktor
Ny Etonskjorta. Storlek 46/18.
Lappar kvar, oanvänd.
Klassiskt ljusblå. classic passform.

Ge seriöst bud. finns i Örebro tills på söndag.
20151001_152617.jpg
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Jag har en resa som jag vill kika intresset på - Puerto Rico. Jag kom över resan snorbilligt med direktflyg men jag och tanten råkade köpa en enormt jävla dyr lägenhet och gifter oss nästa år (Vilket är helt sinnessjukt jävla dyrt. Allt kostar en mindre förmögenhet i samband med bröllop) så någonstans måste jag prioritera och då försvann tyvärr resan till paradiset.

26 januari 16.00 går direktflyget med dream liner och Norwegian och semestern är på 2 veckor (Hem går flyget 9 februari (också direkt).
Vi betalade 9000 SEK för två(!) biljetter (Nej, jag skojar inte).

Jag vill såklart få tillbaks så mycket som möjligt av pengarna. Skicka ett erbjudande per PM.

Lite motiverande bilder:

culebra-puerto-rico.jpg


20121127070019flamingo_area.jpg


san-juan-puerto-rico.jpg

Bumpar vinterns billigaste resa till Karibien! Few nibblers - no takers as of yet...
 
D

Deleted member 1154

Guest
mina 2 Telefoner tänkte jag sälja (pga. nyköp)

I första hand en OnePlus One telefon 64Gb sandstone black
i bra skicka, inte så mycket använd, med Original svart skal, skyddsfilm, laddare, kartonger, och extra hör-lurar oanvända
ca 2000kr

i andra hand Apple Iphone 6 Vit - 16Gb med svart cover och originalkartong, ej låst, guldbaksida (syns inte med cover på)
välskött, ca 6 månader gammal
Osäker på värde men tror mig väl kunna få 4000kr för den.
Ska inte säljas nu nu, men efter helgen typ.. (måste bara få igång appar och annat fullt ut på min nya)

Returpolicy: ingen, men såklart ska de fungera när du får dem.

Tack


OnePlus-One.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor

tossefar

Cartier
Jag sitter med en iPhone 6 64gb i nära nog nyskick, men grämer mig över att jag inte valde den större modellen 6+. Är det eventuellt någon som känner tvärt om och kan tänka sig byta? Jag kan då lägga en slant emellan.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Jag sitter med en iPhone 6 64gb i nära nog nyskick, men grämer mig över att jag inte valde den större modellen 6+. Är det eventuellt någon som känner tvärt om och kan tänka sig byta? Jag kan då lägga en slant emellan.
Jag är nöjd med min 6 plus men den är fan på gränsen storleksmässigt, alltså. Knyta skorna med mobilen i framfickan känns risky... Nu har micken pajjat så jag måste gå med headsetet i, det sticker ju ut överallt. Vad jag vill säga är väl att du inte behöver gräma dig alltför mycket. :)
 

DrKlocka

Audemars
Finns det något intresse för en klassisk beige Burberry-rock modell stor? Storleken är nog kring XL. Jag brukar ha mellan M-L och den här är alldeles för stor för mig. Avtagbart innerfoder. En knapp har tidigare lossnat och är ditsydd ganska fult, men går att fixa till hos fackman.
Tänkte mig kring 1000kr skickat och klart. Finns intresse så kan jag fixa bild.
 

Johan S

Omega
Ett par Nike Sockdart i färgen Oreo Black i size 40 säljes, helt nya i kartong. Köpta på Nitty Gritty. Skrev i sneakerstråden att jag kunde tänka mig sälja dem så då fick det lov att bli en annons här så det är gjort "the right way". De blå säljer jag inte men de svarta har jag två par så då känns det ok att kränga.
Pm'a om intresse finns.
Simma lugnt!
image.jpg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
image.jpeg
Halsduk från Barbour. Använd en gång.

200:- inklusive frakt.

Såld.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    175.7 KB · Visningar: 64
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp