• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tjabo

Rolex
2-Faktor
1800kr för Oneplus one telefonen, 64Gb

Hade en OnePlus one förut tills jag efter 590-elva ggr kastat den i marken och tilllslut fick även den nog. (Jag har en hemsk ovana att tappa mobiler i marken).
Utöver att den är mer hållbar än alla andra mobiler jag haft, så är den BRUTALT jäkla bra sett till pengarna. Dessutom går den inte att köpa - man måste få en invite.

Hade jag haft en OnePlusTwo-invite så skulle jag garanterat stannat kvar vid märket!
 
D

Deleted member 1154

Guest
Hade en OnePlus one förut tills jag efter 590-elva ggr kastat den i marken och tilllslut fick även den nog. (Jag har en hemsk ovana att tappa mobiler i marken).
Utöver att den är mer hållbar än alla andra mobiler jag haft, så är den BRUTALT jäkla bra sett till pengarna. Dessutom går den inte att köpa - man måste få en invite.

Hade jag haft en OnePlusTwo-invite så skulle jag garanterat stannat kvar vid märket!
Yes, köpt 2:an och de är ganska likvärdiga, 1:an är fortfarande en grym telefon, jag har tappat den i marken exakt 0 gånger... har den alltid i väska och blippar inte med den på stan (tittar var jag går) , nu är ju 1:an uppdaterad och snabb i mjukvaran också...
 

WBergdahl

Panerai
Hade en OnePlus one förut tills jag efter 590-elva ggr kastat den i marken och tilllslut fick även den nog. (Jag har en hemsk ovana att tappa mobiler i marken).
Utöver att den är mer hållbar än alla andra mobiler jag haft, så är den BRUTALT jäkla bra sett till pengarna. Dessutom går den inte att köpa - man måste få en invite.

Hade jag haft en OnePlusTwo-invite så skulle jag garanterat stannat kvar vid märket!
Den går att köpa utan invite, bara att surfa in på hemsidan!
Tvåan kommer att bli fet, väntar på min
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
hq.jpg

Pioneer VSX-LX53

Recension från back in the day:

http://www.whathifi.com/pioneer/vsx-lx53/Review
Produktinfo:
http://www.pioneer.eu/se/products/archive/VSX-LX53/page.html
Pris:
3.500kr (nypris, igen back in the day, 16.990kr)



bild1.jpg


Onkyo TX-NR509

Produktinfo/Pris:
https://www.dustinhome.se/product/5...el=false&_ga=1.177984161.509579091.1442941773
Pris:
1.500kr

hq3.jpg


Sony DVP-S7700

Pris:
1.000kr

Tunga grejer (t.o.m. DVD-spelaren väger 7-8kg), så det är väl egentligen inget som lämpar sig särskilt bra att skickas.
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Betalning med Swish, priset är med frakt!
Ben sherman-skjorta stl L, ganska tight för en L då det är slim fit. 300 kr inkl frakt
DSC_0017.JPG
DSC_0018.JPG
DSC_0019.JPG

Lyle & Scott tröja. Lamull. Storlek M. 300 kr inkl frakt
DSC_0020.JPG
DSC_0021.JPG

Belatning med swish
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor

Greven

Audemars
Ny endast provad svart dunväst från Filippa K. Storlek XL men jag bär L i vanliga fall och den sitter bra på mig. Jag är 178 cm, 78 kilo (rena muskler).
Nypris drygt 2000 kr, jag sätter pris till 1000 kr inklusive spårbar frakt, eller så ses vi i Stockholm och du kan prova den innan du Swishar över pengarna. Det kallar jag för en bra deal. :) PM och så tar vi det därifrån.
FullSizeRender-31.jpg
S Å L D !
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpes: Barbour Ashby, oliv eller navy. Strl Small, senare modell då de verkar lite tajtare.
Säljes om intresse finns: Barbour Duke, oliv. Använd en säsong så fint skick, storlek Small. Kostar 1800kr + ev. frakt. Med fördel leverans i Motala/Linköping så slipper vi fraktkostnad.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Tjena.

Har en jävla massa kepsar i samlingen nu.. Tänkte köpa ytterligare en ny, men fått klara besked från frun att om jag ska få köpa några nya så ska några gamla väck. Så här kommer det några som jag kan tänka mig att släppa. Dessa kepsar är antingen helt oanvända eller använda max ett par dagar. Alla är alltså i nyskick. Alla utom två är snapbacks, dvs ställbara i storleken, Toronto Maple Leafs kepsen samt Seattle Mariners kepsen är "fitted" 5950 kepsar och har storlek 7 1/4.

Tänkte mig 220kr styck för snapbacks samt 250kr styck för fitted kepsarna.

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
Bumpar 200kr/st.
350kr för två.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Säljer en brun skinnjacka från replay. "Kavaj-modell". Äkta skinn, ingen PU skit.
Min farsa som använt den tidigare men nu när han bor i Thailand så han behöver den inte längre, bad mig kolla om någon vill köpa den.
Storleken är XXL (mer som XL dock.)
Farsan är 192cm lång och väger ca 85 kilo.
Mycket fint skick, grym kvalitet på lädret.
Osäker på nypris men dom brukar vara rätt dyra från Replay.

Begärt pris: 2000kr skickat i postens gröna.
För högt? Buda! Den ska väck! :)

(Inte världens bästa bilder, ber om ursäkt för detta. Kan ta nya vid intresse.)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Bump! Endast 1100kr skickat.
 

mosse

Omega
Hittat Iphone!
Därför säljer jag min förra (Iphone 5s Guld 16GB). Mobilen kommer med allt som medföljde vid nyköp, Även Kvitto! Köpt 2014-07-30.
Allt med telefonen funkar 100% och allt är Original. Telefonen har fått sig några dings vid hörnen, men inget på fram och baksida (förutom smårepor).
IMG_0001.jpg

IMG_0002.jpg IMG_0003.jpg IMG_0004.jpg IMG_0005.jpg IMG_0006.jpg
Pris: 2400kr inklusive frakt om den ska skickas, eller f2f i Göteborg.
NU:2200kr hämtad eller 2300kr skickad.
Billigare än Blocket :)
 

Sjokex

Omega
Har till salu en projektor, ramspänd 108" duk samt pioneer receiver och Anderson 5.1 system.
Allt inköpt för ungefär exakt ett år sedan. Använt projektorn totalt kanske 12 timmar. Samma med ljudet. Så nästan som nytt.

Nypris på allt runt 15 tuss.
Har flyttat och vill bli av med det pga platsbrist så om någon kommer och hämtar det för en 7 lök blir jag glad.

PS har bilder och skit skriv i PM vid intresse. Har inte i huvudet vad det är för projektor just nu.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Säljer en brun skinnjacka från replay. "Kavaj-modell". Äkta skinn, ingen PU skit.
Min farsa som använt den tidigare men nu när han bor i Thailand så han behöver den inte längre, bad mig kolla om någon vill köpa den.
Storleken är XXL (mer som XL dock.)
Farsan är 192cm lång och väger ca 85 kilo.
Mycket fint skick, grym kvalitet på lädret.
Osäker på nypris men dom brukar vara rätt dyra från Replay.

Begärt pris: 2000kr skickat i postens gröna.
För högt? Buda! Den ska väck! :)

(Inte världens bästa bilder, ber om ursäkt för detta. Kan ta nya vid intresse.)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
800 spänn? ;)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Badabump
Köpte en riktigt fin Burberry's trenchcoat av @JakobZ som tyvärr inte kommer till användning.
Den är i samma skick som när jag fick den så jag hänvisar till Jakobs utmärkta annons.
pris: 2000kr


@JakobZ annonstext:
Schysst klassisk beige trench från Burberry's. Gamla Burberry's från Prorsum och den är tillverkad i UK, till skillnad från de moderna trencharna som är tillverkade i bl.a. Taiwan, Singapore, Kina och Ukraina.

Den är vintage men som förre ägaren kortade till modernt längd, arbetet gjort av burberry själva. Fodret är klassiskt mönster samma som undersidan av kragen. Mycket fint skick, men med tanke på att det är ett vintageplagg så kan det synas små små prickar osv, inget som man inte ser om man inte kollar väldigt nära och som säkert försvinner med en kem.

Spännen i läder och knappar i äkta horn. Alla tillbehör såsom bälte och axelklaffar. Två djupa fickor på insidan.

Storleken är en 48R och har även tagit mått när den legat platt mot golvet:

Längd, mätt från nacksömmen till där jackan slutar: 89cm
Ärmen, mätt från armhålan, längs sömmen till manschetten: 44,5-45cm
Bröst, mätt rakt över, där armsömmen börjar: 55cm på framsidan
Midjan samma som bröst, 55cm
Axlar, mätt mellan öglorna till axelklaffarna och rakt över: 45-46cm.

Har mätt enligt sättet som Care of Carl mäter, se bild längst ned.
foto-2015-05-29-11-07-45-jpg.144374

foto-2015-05-29-11-05-06-jpg.144373

foto-2015-05-29-11-08-14-jpg.144375

skärmavbild-2015-05-29-kl-12-17-19-png.144372
 
Badabump



@JakobZ annonstext:
Schysst klassisk beige trench från Burberry's. Gamla Burberry's från Prorsum och den är tillverkad i UK, till skillnad från de moderna trencharna som är tillverkade i bl.a. Taiwan, Singapore, Kina och Ukraina.

Den är vintage men som förre ägaren kortade till modernt längd, arbetet gjort av burberry själva. Fodret är klassiskt mönster samma som undersidan av kragen. Mycket fint skick, men med tanke på att det är ett vintageplagg så kan det synas små små prickar osv, inget som man inte ser om man inte kollar väldigt nära och som säkert försvinner med en kem.

Spännen i läder och knappar i äkta horn. Alla tillbehör såsom bälte och axelklaffar. Två djupa fickor på insidan.

Storleken är en 48R och har även tagit mått när den legat platt mot golvet:

Längd, mätt från nacksömmen till där jackan slutar: 89cm
Ärmen, mätt från armhålan, längs sömmen till manschetten: 44,5-45cm
Bröst, mätt rakt över, där armsömmen börjar: 55cm på framsidan
Midjan samma som bröst, 55cm
Axlar, mätt mellan öglorna till axelklaffarna och rakt över: 45-46cm.

Har mätt enligt sättet som Care of Carl mäter, se bild längst ned.
Riktigt snygg, synd att den är för stor... :)
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Dell OptiPlex 3020 Micro Ny i kartong endast öppnad för kontroll inkl. mus o t-bord.
Liten smidig dator för det lilla lilla kontoret Core i3 4gb 500gb HDD ligger Windows 7 Professional (förinstallerat) & Windows 8.1 Pro på disken, kommer förmodligen en möjlighet att få gratis uppdateringen till Win10 när den är installerad med op.
Går att läsa lite mer om den på Dustin sök på art.nr 5010839767 det som inte finns med som är på bilderna är stället som den står i på en bild
är inte säker på att den kommer med alls till denna modell.
Ny pris 5.369 vill ha 2600:- kan leverera till Stockholm efter betalning ska den skickas delar vi på frakten.

dell_optiplex_3020_micro_inline.jpg


dell-optiplex-3020-micro-core-i3-4gb-500gb-hdd.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp