• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

M.L.

Vacheron
2-Faktor
LUDWIG REITER WHISKY SHELL CORDOVAN strl UK10
Många nya skor på ingång nu i höst. Därför måste jag göra mig av med några par också. Till salu ett par Ludwig Reiter i Shell Cordovan. Köpte dessa beggat på eBay i våras för €300 plus frakt. Har dock bara använt skorna en gång sen dess så lika bra att låta de gå vidare. Ludwig Reiter är en österrikisk tillverkare och nypriser på deras hemsida verkar vara €500+ för skor med vanligt kalvläder och enligt denna annons €750 för Shell Cordovan.
Skorna är enligt eBayannonsen i färgen whisky, mellanbrunt (bild 1 och 2 återger den verkliga färgen bäst). De har de för Shell Cordovan de karaktäristiska "vågorna" på ovansidan. Det finns naturligtvis spår av användning i lädret (se bilder). Lädersula med ditsatta utanpåliggande tåjärn. Längd/bredd på sulan: c:a 310mm/110mm. Skoblock ingår.

PRIS: 2000 kr inkl frakt med Schenker
Mina referenser: https://klocksnack.se/threads/m-l.10275/
https://klocksnack.se/threads/goodguys-och-badguys.223/page-8#post-8561

0003-jpg.178068
0064-jpg.178069
1004-jpg.178070
1009-jpg.178071
1012-jpg.178072
1013-jpg.178073
burgol-cordovan-pomade-50-ml_b5-jpg.179883


Bumpar denna annons. Några intresserade, men tvekar pga osäkerheten kring storleken på ett så pass okänt märke. Lägger till lite jämförelsebilder. Loake Pimlico 10,5F (Capitallästen) och RM Williams strl 10,5G (normalvidd)
LR3_zpsts0ioiue.jpg
LR4_zpszicgml1c.jpg
LR1_zpskksosbac.jpg
LR2_zpskos3vdtg.jpg
 
Senast ändrad:

M.L.

Vacheron
2-Faktor
NOS Adidas. Provar med 500 riksdaler. Frakt ingår.
a2-jpg.190677

Rotade lite på vinden och hittade dessa Adidasskor. Köpte dem för 7-8 år sedan. För små för mig och därmed aldrig använda. Storlek 44 2/3. Svarta (kan vara jävligt, jävligt mörkbrunt också) och bruna. Kommer i en Adidasbox (från ett annat par). 1000 600 500 spänn inklusive frakt med Schenker.
a1-jpg.190676
a2-jpg.190677
a3-jpg.190678
a4-jpg.190679
a5-jpg.190680
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Köper kavaj passande hösten, gärna tweed i brunt eller grönt. Strl 48. Skicka ett PM om du har något passande.
 

Chagall

Cartier
Hittade detta hemma, fick det på köpet på en klädbutik en gång. Från Eleventy.
image.jpg

image.jpg


Säg 200 :- plus eventuell frakt. Finns i Örebro annars. Skulle gissa på att det ligger iallafall på 6-700 spänn nytt! :) Skicka PM.
 

WBergdahl

Panerai
Har ett par Adidas ZX Flux som jag fick igår som tyvärr får lämna mig för snabbt... :(
Skorna är helt oanvända, endast högerskon är testad i kanske 5 min. Anledningen till att jag gör mig av med dom är för att dom inte är riktigt min stil och för att jag har allt för många par skor som väntar på att användas. Är dom kvar imorgon kväll så skickar jag tillbaks dom till Adidas, men det tar tid, så testar här först :)

Alltså ett par Adidas ZX Flux, storleken är 41 och 1/3
Slänger in produktbilder från Adidas, men kan fixa bilder om det önskas.

Priset jag tänkte mig är samma pris som jag fick ge för dom, 525kr ex frakt
B34497_04_standard.jpg


http://www.adidas.se/zx-flux-sko/B34497.html
 

WBergdahl

Panerai
Har ett par Adidas ZX Flux som jag fick igår som tyvärr får lämna mig för snabbt... :(
Skorna är helt oanvända, endast högerskon är testad i kanske 5 min. Anledningen till att jag gör mig av med dom är för att dom inte är riktigt min stil och för att jag har allt för många par skor som väntar på att användas. Är dom kvar imorgon kväll så skickar jag tillbaks dom till Adidas, men det tar tid, så testar här först :)

Alltså ett par Adidas ZX Flux, storleken är 41 och 1/3
Slänger in produktbilder från Adidas, men kan fixa bilder om det önskas.

Priset jag tänkte mig är samma pris som jag fick ge för dom, 525kr ex frakt
B34497_04_standard.jpg


http://www.adidas.se/zx-flux-sko/B34497.html
Insåg att jag inte sa något om storlekarna...
Jag har vanligtvis 42 i skor, men gick ner lite i dessa så dom är små i storlekarna
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Skjorta från Filippa K. Storlek large. Inga konstigheter alls. Superbra skick. Ren men ostruken på bilden.
100% bomull.

SÅLD snabbt som attan! :D
20151014_122007.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Olåst iPhone 5 16gb säljes. I bra skick men gvs finns bruksspår, dock inga anmärkningsvärda repor eller dings varken på skärm eller resten av mobilen.
Funktionen är bra men batteriet är rätt så trött. Mobilen säljs med laddare, andra tillbehör ingår inte.
Finns i Stockholm, men kan skickas i vadderat kuvert mot fraktavg. Ingen retur eller byte.
Pris. 1500:-

2015-10-14 14.05.55.jpg
2015-10-14 14.06.57.jpg

 

007

Cartier
Tänkte se om det finns ngt intresse för en schyst Espressomaskin!?
1 st "Graef ES91 Inte mkt använd. Ingår gör även ett par olika filter, tampers, mjölkkanna m.m.
Tänkt pris 3.500:- tungt och otympligt att skicka, men avlämning nära E 4:an nu på Lördag mellan
Stockholm-Malmö kan ordnas!
image.jpeg

Ser lite "Beige" ut på bilden men den är Vit!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Samsung S6 Edge Clear View Cover till salu för 300:- Jag skickar det hem till dig i postens gröna.
Endast provat tills jag kom på efter tio sekunder att jag inte har en Edge utan den vanliga S6'an.
20151014_171423.jpg
 

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Modern abstrakt konst.
srXUwuLl.jpg

Längst ner till höger (100x82cm) akryl på duk 700:-
Uppe på bild (100x82cm) akryl på duk 1000:- (båda 1500:)
Längst ner till vänster (88x68cm) Litografi inramad (140/240) 1000:-
Nere i mitten (96x120) Akryl på duk 900:-
Kraftigt reducerade priser för medlemmar med fler än 38 inlägg.
 

Linkan

Rolex
Vill sälja min mössa jag fick förra året i julklapp utav mitt ex. Inte använd och bara legat i källaren.

Kan skickas men då står köparen för frakten.

Pris: Bud
(Har tittat på nätet och hittat en liknande för 649:)
image.jpeg
image.jpeg
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Säljer två jackor från Stone Island. En grön "Ultra Lightweight nylon down jacket" från "30 anni kollektionen", den är alltså väldigt lätt och håller värmen väldigt bra.
Storlek: M (Stone Island är små i storlekarna, jag är 185cm) Använd en vinter, skick 4/5 (Ett litet hål längst ner på ärmen) Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Nypris runt 4800kr. Mitt pris: 2200kr eller BUD
IMG_4952 4.JPG

IMG_4956 4.png

Den andra jackan är en "Shell jacket" Det är alltså en jacka för höst/vår OM du inte har något tjockare under. Jag har ibland haft den svarta utanpå dunjackan ovanför.
Två fickor på utsidan och en innerficka. Skick 4/5 (Ett litet hål uppe på ärmen) Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Storlek: L (Stone Island är små i storlekarna, jag är 185cm) Nypris runt 5700kr. Mitt pris: 2700kr eller BUD
IMG_4961 4.JPG


IMG_4964 4.JPG

Slänger in en kombo:
IMG_4966 4.JPG

PM'a för fler bilder, frågor osv. Tack KS för annonsplats.
 

WBergdahl

Panerai
Säljer två jackor från Stone Island. En grön "Ultra Lightweight nylon down jacket" från "30 anni kollektionen", den är alltså väldigt lätt och håller värmen väldigt bra.
Storlek: M (Stone Island är små i storlekarna, jag är 185cm) Använd en vinter, skick 4/5 (Ett litet hål längst ner på ärmen) Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Nypris runt 4800kr. Mitt pris: 2200kr eller BUD
IMG_4952 4.JPG

IMG_4956 4.png

Den andra jackan är en "Shell jacket" Det är alltså en jacka för höst/vår OM du inte har något tjockare under. Jag har ibland haft den svarta utanpå dunjackan ovanför.
Två fickor på utsidan och en innerficka. Skick 4/5 (Ett litet hål uppe på ärmen) Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Storlek: L (Stone Island är små i storlekarna, jag är 185cm) Nypris runt 5700kr. Mitt pris: 2700kr eller BUD
IMG_4961 4.JPG


IMG_4964 4.JPG

Slänger in en kombo:
IMG_4966 4.JPG

PM'a för fler bilder, frågor osv. Tack KS för annonsplats.
Stenhård på sista bilden!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp