• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Dell OptiPlex 3020 Micro Ny i kartong endast öppnad för kontroll inkl. mus o t-bord.
Liten smidig dator för det lilla lilla kontoret Core i3 4gb 500gb HDD ligger Windows 7 Professional (förinstallerat) & Windows 8.1 Pro på disken, kommer förmodligen en möjlighet att få gratis uppdateringen till Win10 när den är installerad med op.
Går att läsa lite mer om den på Dustin sök på art.nr 5010839767 det som inte finns med som är på bilderna är stället som den står i på en bild
är inte säker på att den kommer med alls till denna modell.
Ny pris 5.369 vill ha 2600:- kan leverera till Stockholm efter betalning ska den skickas delar vi på frakten.

dell_optiplex_3020_micro_inline.jpg


dell-optiplex-3020-micro-core-i3-4gb-500gb-hdd.jpg

Vi provar med en prisjustering ner till 2.200:-
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Har 300-400 DVD´er och 100-150 BluRay-filmer som jag tänkte göra mig av med nu framöver...
Har tyvärr ingen lista men skicka gärna PM om det är någon speciell genre/regissör/skådis etc som ni är ute efter.
Priser varierar såklart men säg mellan 20:- och 100:- beroende på vad det är för utgåva (har dock sålt bort de flesta samlarexemplaren). Kan såklart byta mot något klockrelaterat :)

Kan slänga in en köpes också, ute efter en sjysst svart vinter-parkas i storlek L. Har kört Elvine tidigare (och någon Ben Sherman) så får ni kanske en uppfattning om "stilen". Skicka PM!
 

Kakob

Cartier
Två kostymer som jag äntligen accepterat är aningen för små ut till försäljning. Ingen av dem är använd över 10 gånger, felfritt skick. En blå från J. Lindeberg, och en grå från Hardy Amies, bägge i 100% ull. Byxorna är upplagda, men allt material finns kvar så bara att släppa ut igen om det behövs, annars inga ändringar gjorda. Storlek 48 regular. Ta en för en tusenlapp eller klipp båda för 1500:- !

photo1(1).jpg
photo2.jpg
photo3.jpg
photo1(2).jpg
photo2(1).jpg
 

Bilagor

  • photo4.jpg
    photo4.jpg
    228.6 KB · Visningar: 19

agraw

Cartier
2-Faktor
Säljer alla rutor en man behöver till hösten. Fyra skjortor i suveränt skick. Nyskick vågar jag påstå.
2 Boomerang, 2 Fynch-Hatton.
XXL är storleken och skjortorna säljs som ett paket för 1000 kr + billigaste fraktlösning (kanske c. 50 kr med Schenker?)
VIll du bara köpa någon av dem så skicka ett PM men priset kommer då att gå upp något.
Beklagar dålig mobilbild. Bättre kan fås om så önskas!
2015-10-15 15.43.11.jpg
 
Senast ändrad:

willbur

Rolex
2-Faktor
Säljer två jackor från Stone Island. En grön "Ultra Lightweight nylon down jacket" från "30 anni kollektionen", den är alltså väldigt lätt och håller värmen väldigt bra.
Storlek: M (Stone Island är små i storlekarna, jag är 185cm) Använd en vinter, skick 4/5 (Ett litet hål längst ner på ärmen) Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Nypris runt 4800kr. Mitt pris: 2200kr eller BUD
IMG_4952 4.JPG

IMG_4956 4.png

Den andra jackan är en "Shell jacket" Det är alltså en jacka för höst/vår OM du inte har något tjockare under. Jag har ibland haft den svarta utanpå dunjackan ovanför.
Två fickor på utsidan och en innerficka. Skick 4/5 (Ett litet hål uppe på ärmen) Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Storlek: L (Stone Island är små i storlekarna, jag är 185cm) Nypris runt 5700kr. Mitt pris: 2700kr eller BUD
IMG_4961 4.JPG


IMG_4964 4.JPG

Slänger in en kombo:
IMG_4966 4.JPG

PM'a för fler bilder, frågor osv. Tack KS för annonsplats.

Svart såld! Gröna fortfarande kvar.
 

orre

Cartier
Söker en ryggsäck för backpacking/vandring runt 65L av bättre kvalité med funktionella lösningar. Ex. Lundhags, Osprey
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Morris Skjorta strl. 38 (S) 250:-
Henri Lloyd Pullover strl. S 250:-
Boomerang Pullover strl. M 250:-
Gant Pullover strl. M 250:-
Henri Lloyd Kängor strl. 42 200:-
Henri Lloyd Vår/Höstjacka (fodrad med fleece) strl M. 750:-
Inga priser är skrivet i sten och vid köp av fler blir det givetvis billigare :) fraktkostnad står köparen för!
 

Bilagor

  • IMG_1956.JPG
    IMG_1956.JPG
    165.1 KB · Visningar: 701
  • IMG_1957.JPG
    IMG_1957.JPG
    87.1 KB · Visningar: 712
  • IMG_1959.JPG
    IMG_1959.JPG
    84 KB · Visningar: 706
  • IMG_1960.JPG
    IMG_1960.JPG
    47.8 KB · Visningar: 719
  • IMG_1939.JPG
    IMG_1939.JPG
    138.4 KB · Visningar: 112
  • IMG_1953.JPG
    IMG_1953.JPG
    55.9 KB · Visningar: 112
Morris Skjorta strl. 38 (S) 250:-
Henri Lloyd Pullover strl. S 250:-
Boomerang Pullover strl. M 250:-
Gant Pullover strl. M 250:-
Henri Lloyd Kängor strl. 42 200:-
Henri Lloyd Vår/Höstjacka (fodrad med fleece) strl M. 750:-
Inga priser är skrivet i sten och vid köp av fler blir det givetvis billigare :) fraktkostnad står köparen för!
Haha, det var ett par riktigt dyra skor :D

EDIT: Såg nu att det var storleken, men man fick sig ett gott skratt. :)
 

Tao

Omega
image.jpg
Ett par helt nya clubmasters storlek large, endast prövade. 750 kr skickat. Nyprise ca 1000? SÅLD

image.jpg

Burberry brit skjorta i medium, 350kr skickat. Nypris 200 euro

image.jpg

Kavaj i tekniskt ull med lätt stretch från Acne, storlek 52 men slimmad, sitter som medium/50. 1000 kr skickat , Nypris 4000. Lagt upp ärmarna, ca 60 cm. Kan mäta exakt vid intresse.

image.jpg

Skinnjacka från human scales, 900kr, Nypris 3000, SÅLD.

image.jpg

Oanvänd skinnjacka från hm (strl 50)/medium 900kr
image.jpg

Skinnjacka med sjuk passform från hm strl 50, 600kr, SÅLD

Bump
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Säljer alla rutor en man behöver till hösten. Fyra skjortor i suveränt skick. Nyskick vågar jag påstå.
2 Boomerang, 2 Fynch-Hatton.
XXL är storleken och skjortorna säljs som ett paket för 1000 kr + billigaste fraktlösning (kanske c. 50 kr med Schenker?)
VIll du bara köpa någon av dem så skicka ett PM men priset kommer då att gå upp något.
Beklagar dålig mobilbild. Bättre kan fås om så önskas!
2015-10-15 15.43.11.jpg
Testar med 700 kr + frakten istället :)

---

och samtidigt åker denna ut på KS igen. Mackintosh klassiska car coat i rubberized cotton. Köpt på KS. Har inte använt den. Strl Medium. 1500 kr + eventuell frakt. Nypris runt 10.000.
rock.jpg
 
Senast ändrad:

WBergdahl

Panerai
Har ett par Adidas ZX Flux som jag fick igår som tyvärr får lämna mig för snabbt... :(
Skorna är helt oanvända, endast högerskon är testad i kanske 5 min. Anledningen till att jag gör mig av med dom är för att dom inte är riktigt min stil och för att jag har allt för många par skor som väntar på att användas. Är dom kvar imorgon kväll så skickar jag tillbaks dom till Adidas, men det tar tid, så testar här först :)

Alltså ett par Adidas ZX Flux, storleken är 41 och 1/3
Slänger in produktbilder från Adidas, men kan fixa bilder om det önskas.

Priset jag tänkte mig är samma pris som jag fick ge för dom, 525kr ex frakt
B34497_04_standard.jpg


http://www.adidas.se/zx-flux-sko/B34497.html
Skorna är kvar!
Jag ringer UPS på måndag och bokar returfrakt om ingen köper dom i helgen
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Ett par Levis Chukka boots. Har gått i dom några hundra meter sedan jag skaffade dem för några år sedan. Det är ett par som var svåra att få tag på, sålde slut överallt ganska snabbt och de var dyra. Passar tyvärr inte mina fötter så har kommit till beslutet att sälja dem istället :)
Det är "distressed" läder så de ser ut att komma från vilda västern, men de är i stort sett nya.
DSC_0025.JPG
DSC_0026.JPG DSC_0027.JPG DSC_0028.JPG DSC_0029.JPG DSC_0030.JPG DSC_0031.JPG
Storleken är 44.

Pris: 450kr inkl frakt
 

Oli

Omega
2-Faktor
Säljer en brun skinnjacka från replay. "Kavaj-modell". Äkta skinn, ingen PU skit.
Min farsa som använt den tidigare men nu när han bor i Thailand så han behöver den inte längre, bad mig kolla om någon vill köpa den.
Storleken är XXL (mer som XL dock.)
Farsan är 192cm lång och väger ca 85 kilo.
Mycket fint skick, grym kvalitet på lädret.
Osäker på nypris men dom brukar vara rätt dyra från Replay.

Begärt pris: 2000kr skickat i postens gröna.
För högt? Buda! Den ska väck! :)

(Inte världens bästa bilder, ber om ursäkt för detta. Kan ta nya vid intresse.)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Tjenare.
Nu måste denna jacka väck, frun tycker den tar för mycket plats i "hennes" garderob och den är alldeles för stor för att jag ska kunna ha den själv tyvärr.

600kr skickat i postens gröna.
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Då var det dags att rensa i garderoben ( sambons ord) haha..
Pris :1500kr kan gå ner i pris självklart! Eller kom med andra förslag
Märke : Bertoni
Stl: 36 i byxor / 54 eller 56 i kavaj! ( jag tycker den känns tight)
Färg: Grå
Hej!

image.jpeg
 

dauit

Panerai
2-Faktor
KÖPES

Finskor/läderskor/kvalitetsskor, kärt barn har många namn. Storlek 7.5 uk eller 8 uk, modell spelar ingen roll. Är enbart ute efter kvalitetsmärken likt Crockett and Jones, Loake, Carmina, Edward Green osv.

dauit
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Gant skjorta med tunna mörkblå och bruna ränder. Skitsnygg och i absolut nyskick!
Gants poplintyg. Button down. "Gant" i vit text på bröstfickan.
325 kr skickat.
--
Eton 38 slim. Perfekt skick. Cutaway krage. 350 kr skickat

20151017_164040.jpg

20151017_165952.jpg
 
Senast ändrad:

Greven

Audemars
Säljer en nästan ny weekendväska från Filippa K. Använt den runt 5 gånger, så den har små spår av användning. Mjukt brunt skinn. Följer även med axelrem i skinn.

Ungefärliga mått: Längd 50 cm. Bredd 27 cm. Höjd 25 cm.
Handtagens höjd 25 cm.

Nypris 3000 kr. Jag sätter priset till 1200 kr.
Fri spårbar frakt med Postnord.
PM till mig så tar vi därifrån. Föredrar Swish som betalning, banköverföring är också okej. Tack.
IMG_1371.JPG

IMG_1374.JPG

IMG_1373.JPG
 

Greven

Audemars
Säljer en nästan ny weekendväska från Filippa K. Använt den runt 5 gånger, så den har små spår av användning. Mjukt brunt skinn. Följer även med axelrem i skinn.

Ungefärliga mått: Längd 50 cm. Bredd 27 cm. Höjd 25 cm.
Handtagens höjd 25 cm.

Nypris 3000 kr. Jag sätter priset till 1200 kr.
Fri spårbar frakt med Postnord.
PM till mig så tar vi därifrån. Föredrar Swish som betalning, banköverföring är också okej. Tack.
IMG_1371.JPG

IMG_1374.JPG

IMG_1373.JPG
SÅLD! Tack.
 

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
Säljer mina Incotex flanellbyxor. Helt nya. Inköpta på Gabucci i slutet av augusti.
Gråa, storlek 50.
Nypris var 2900. Vill ha 2000 för dom.

Betalning sker med swish och köparen står för frakten. :)
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    79.8 KB · Visningar: 111
  • image.jpeg
    image.jpeg
    87.9 KB · Visningar: 103

ottwon

Omega
Ett par Wolverine Zeke kängor. Storlek 45, använda uppskattningsvis på sin höjd 10 tillfällen. Köptes av mig för 600 kr på rea 2 september i år, säljes för 300 spänn + frakt. Obs att jag slängt kartongen de kom i, så enbart kängor.

Säljer också ett bälte i riktigt nice grått läder från svenska Kvistvik (kvistvik.se). Mäter 85 cm. Aldrig använt endast provat. Köptes för 345 kr, säljes för 200 kr + frakt.

Bilder enligt nedan, helt nytagna. Ordnar givetvis fler bilder om så önskas.

IMG_0785.JPG

IMG_0786.JPG

IMG_0787.JPG

IMG_0788.JPG

IMG_0790.JPG

IMG_0791.JPG

IMG_0792.JPG

IMG_0793.JPG
 
Senast ändrad:

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Nån som har barn?

Hittade ett gäng bilstolar för 15-35 kg i källarn härom veckan. I ok skick med nytvättade textilier. Perfekt till mormor/farmor att ha när de är barnvakt eller extra i bilen. Avtagbara ryggstöd så de går att använda som bilkuddar oxå.

image.jpg


350:-/st.
Eller alla 3 för 900:-
(Akta Gracon såld)

Svåra att skicka pga att de är rätt skrymmande, så jag antar att upphämtning i Motala är att föredra. Har säkerligen nåt ärende åt Linköpingshållet inom kort och ev även till Nyköping inom 1 vecka.
Sthlm kan diskuteras. Åker ju ditåt ibland oxå.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp