Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modell? Ålder?Jag har en Oscar Jacobson kostym i storlek 48, mörkgrå som jag skulle vilja sälja. Har inga bilder men det går att ordna om någon är sugen.
Hade tänkt mig 700:- för allt.
Är i Stockholm för tillfället, kan ta lite bilder och kolla upp när jag kommer hem.Modell? Ålder?
Gant - Såld!Gant skjorta med tunna mörkblå och bruna ränder. Skitsnygg och i absolut nyskick!
Gants poplintyg. Button down. "Gant" i vit text på bröstfickan.
325 kr skickat.
--
Eton 38 slim. Perfekt skick. Cutaway krage. 350 kr skickat
Säljer förra generationens Apple Tv i mycket bra skick med tillhörande fjärr och hdmi-kabel. 600:-
Frakt tillkommer.
Org. kartong saknas.
Är det något speciellt med förra generationen? Gen två misstänker jag. Du får den senaste gen 3 för 689 hos Webhallen och konkurrenter. HDMI kabel plockar man för småkronor. inkl. kartong!
Är det något speciellt med förra generationen? Gen två misstänker jag. Du får den senaste gen 3 för 689 hos Webhallen och konkurrenter. HDMI kabel plockar man för småkronor. inkl. kartong!
Bumpar koftan till 500 skickat så kanske den säljs annars kanske Tradera kan lösa det...Gant - Såld!
Eton finns kvar.
--
Passar på att lägga upp lite andra höstgrejer
Acne kofta med blixtlås. Mörkblå. Storlek Large. Använd, men i fint skick. 650 skickad kanske?
Tiger of Sweden näsduk i 50 siden 50 ull. 200 skickad. Oanvänd.
Nytt pris... 200:-Samsung S6 Edge Clear View Cover till salu för 300:- Jag skickar det hem till dig i postens gröna.
Endast provat tills jag kom på efter tio sekunder att jag inte har en Edge utan den vanliga S6'an.
Vi kan dra av en hundring per skjortaStenströms. Strl 42 slim. I mycket gott skick. Endast använd 2ggr. 700:-
Bläck. Reg fit. Strl L. Endast använd 1 gång. 350:-
Stenströms. fitted body. Strl 41. Använd ca 10ggr. Tappat lite färg efter tvätt. 600:-
Stenströms. Fitted body. Strl 40.
Endast använd 3 gånger. 700:-
Alla skjortorna behöver strykas.
Köpes: Barbour Ashby, oliv eller navy. Strl Small, senare modell då de verkar lite tajtare.
Säljes om intresse finns: Barbour Duke, oliv.
Använd en säsong så fint skick, storlek Small. Kostar 1500kr + ev. frakt. Med fördel leverans i Motala/Linköping så slipper vi fraktkostnad.
Två kostymer som jag äntligen accepterat är aningen för små ut till försäljning. Ingen av dem är använd över 10 gånger, felfritt skick. En blå från J. Lindeberg, och en grå från Hardy Amies, bägge i 100% ull. Byxorna är upplagda, men allt material finns kvar så bara att släppa ut igen om det behövs, annars inga ändringar gjorda. Storlek 48 regular. Ta en för en tusenlapp eller klipp båda för 1500:- !
Bump 400 krEtt par Levis Chukka boots. Har gått i dom några hundra meter sedan jag skaffade dem för några år sedan. Det är ett par som var svåra att få tag på, sålde slut överallt ganska snabbt och de var dyra. Passar tyvärr inte mina fötter så har kommit till beslutet att sälja dem istället
Det är "distressed" läder så de ser ut att komma från vilda västern, men de är i stort sett nya.
Storleken är 44.
Pris: 450kr inkl frakt