• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
* Nu 2000:- Woolrich Duffel (navy) EU:S, US:XS
* Ingen som är sugen? (Inte omöjlig) Nypris runt 6000:-

Nu 1500:-
IMG_3403.JPG
IMG_3404.JPG
 
Tjena

Har en Barbour Ashby Olive strl M i mycket bra skick, är sugen på att byta den mot en Duke. Kan ev. Tänka mig ren försäljning också, då är priset 1900kr
 
Jag har en Oscar Jacobson kostym i storlek 48, mörkgrå som jag skulle vilja sälja. Har inga bilder men det går att ordna om någon är sugen.
Hade tänkt mig 700:- för allt.
 
Gant skjorta med tunna mörkblå och bruna ränder. Skitsnygg och i absolut nyskick!
Gants poplintyg. Button down. "Gant" i vit text på bröstfickan.
325 kr skickat.
--
Eton 38 slim. Perfekt skick. Cutaway krage. 350 kr skickat

20151017_164040.jpg

20151017_165952.jpg
Gant - Såld!
Eton finns kvar.
--
Passar på att lägga upp lite andra höstgrejer :)

Acne kofta med blixtlås. Mörkblå. Storlek Large. Använd, men i fint skick. 650 skickad kanske?
Tiger of Sweden näsduk i 50 siden 50 ull. 200 skickad. Oanvänd.
DSC_0195.jpg
 
Säljer förra generationens Apple Tv i mycket bra skick med tillhörande fjärr och hdmi-kabel. 600:-
Frakt tillkommer.
Org. kartong saknas.
 
Säljer förra generationens Apple Tv i mycket bra skick med tillhörande fjärr och hdmi-kabel. 600:-
Frakt tillkommer.
Org. kartong saknas.

Är det något speciellt med förra generationen? Gen två misstänker jag. Du får den senaste gen 3 för 689 hos Webhallen och konkurrenter. HDMI kabel plockar man för småkronor. inkl. kartong! :)
 
Är det något speciellt med förra generationen? Gen två misstänker jag. Du får den senaste gen 3 för 689 hos Webhallen och konkurrenter. HDMI kabel plockar man för småkronor. inkl. kartong! :)

Spanade bara blocket priserna :) Vi säger 500:- jämt då.
Ska dock nämnas att det är en GEN 3! Skrev förra generationen iom att den nya släpps om inte så länge.
Tack för input!
 
Har ett gäng med jackor och ytterplagg som tyvärr inte kommer till användning. Alla tre plagg är i mycket gott skick och väldigt sparsamt använda, inget synbart slitage på något av plaggen. Uppskattar att inget plagg har mer dryga året på nacken.

Det går bra att hämta kläderna i Solna alt kan de skickas, eventuell fraktkostnad kommer vi överens om.

1. Barbour Liddelsdale Heritage (Den mer slimmade modellen) Str. Large:

Barbour.jpg




Nypris: 1500 kr

Mitt pris: 750 kr

2. Whyred Hartland Str. 50 ( Mörkblå trench/carc/peacoat) ¨
http://www.mq.se/article/hartland

Whyred 2.jpg
Whyred.jpg



Nypris: 3200 kr

Mitt pris: 600 kr

3. Filippa K dubbelknäppt skepparkavaj, str. 52

Filippa K.jpg

Filippa K 2.jpg


Nypris: 3000 kr

Mitt pris: 500 kr
 
Snackade om projektor och ljudsystem tidigare. Släpper allt för 5000:- nu.

Projektor
Ramspänd duk 108"
Anderson 5.1 ljudsystem
Pioneer receiver
 
Gant - Såld!
Eton finns kvar.
--
Passar på att lägga upp lite andra höstgrejer :)

Acne kofta med blixtlås. Mörkblå. Storlek Large. Använd, men i fint skick. 650 skickad kanske?
Tiger of Sweden näsduk i 50 siden 50 ull. 200 skickad. Oanvänd.
DSC_0195.jpg
Bumpar koftan till 500 skickat så kanske den säljs annars kanske Tradera kan lösa det... :)
 
Stenströms. Strl 42 slim. I mycket gott skick. Endast använd 2ggr. 700:-
image.jpg

Bläck. Reg fit. Strl L. Endast använd 1 gång. 350:-
image.jpg

Stenströms. fitted body. Strl 41. Använd ca 10ggr. Tappat lite färg efter tvätt. 600:-
image.jpg

Stenströms. Fitted body. Strl 40.
Endast använd 3 gånger. 700:-
image.jpg


Alla skjortorna behöver strykas.
Vi kan dra av en hundring per skjorta :)
 
Då var det dags att sälja min receiver.
Har två år på nacken.

Inte ett kraftpaket, men den driver det mesta fullgott. Gott om anslutningar och i mycket bra skick.

1500:- (bvsa) hämtas i Vellinge eller skickas på köpares bekostnad. Ingen retur då den fungerar perfekt.

Evt byte mot något kul.
image.jpg

image.jpg image.jpg
Mvh.

Inga byten? Sänker till 1000:-
 
Köpes: Barbour Ashby, oliv eller navy. Strl Small, senare modell då de verkar lite tajtare.

Säljes om intresse finns: Barbour Duke, oliv.
Använd en säsong så fint skick, storlek Small. Kostar 1500kr + ev. frakt. Med fördel leverans i Motala/Linköping så slipper vi fraktkostnad.

Någon som har en ashby? :)
 
Halloj! Har samlat på min lite admbandsgodis som inte används, har fått med vid tidigare klädköp. Armbanden kostade 399:-/st. Aldrig använda.
Pris nu: 150:-/st skickat och klart.

1.
image.jpg


image.jpg

2.
image.jpg


image.jpg


3.
image.jpg


4.
image.jpg


image.jpg
 
Badabump, 1300 för båda!

Två kostymer som jag äntligen accepterat är aningen för små ut till försäljning. Ingen av dem är använd över 10 gånger, felfritt skick. En blå från J. Lindeberg, och en grå från Hardy Amies, bägge i 100% ull. Byxorna är upplagda, men allt material finns kvar så bara att släppa ut igen om det behövs, annars inga ändringar gjorda. Storlek 48 regular. Ta en för en tusenlapp eller klipp båda för 1500:- !

photo1(1).jpg
photo2.jpg
photo3.jpg
photo1(2).jpg
photo2(1).jpg
 
Audio Physic Yara II (högtalare) i bra skick men med lite repor. Tror det är i bokträ. 3500kr i gbg.
 
Ett par Levis Chukka boots. Har gått i dom några hundra meter sedan jag skaffade dem för några år sedan. Det är ett par som var svåra att få tag på, sålde slut överallt ganska snabbt och de var dyra. Passar tyvärr inte mina fötter så har kommit till beslutet att sälja dem istället :)
Det är "distressed" läder så de ser ut att komma från vilda västern, men de är i stort sett nya.
DSC_0025.JPG
DSC_0026.JPG DSC_0027.JPG DSC_0028.JPG DSC_0029.JPG DSC_0030.JPG DSC_0031.JPG
Storleken är 44.

Pris: 450kr inkl frakt
Bump 400 kr
 
Testar igen: kavaj/kostym 46/48 lämplig för hösten. Tweed, ull, gärna i brun/grön. Jag är öppen för mycket! :)
 
KÖPES:
BMW 318i från tidigast 2002. Prisspannet är flexibelt beroende på bil men främst runt 20-30K:-. Möjligtvis dyrare vid bra deal.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp