Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja high end är bra, men den är nog dyrJa precis. Kanske lite mer high-end än vad du letade efter![]()
En ny går på 43k, har lagt ut min för 14k så visst den är inte billig men anser ändå att det är ett bra prisNja high end är bra, men den är nog dyrDen är ju integrerad med cd och sånt som jag inte använder. Vill minns att den kostade runt 25+ oxå
Verkligen inte min stil, men hittade denna: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=67831596Riktigt jäkla longshot, men: en brun/grön fair isle väst/ v-ringad /kofta i S/M.
Om inte annat: vart får man tag i en? Tycker jag dammsugit internet utan att finna bra alternativ.
Det var nog bland dom fulaste fair isle västarna jag sett!Verkligen inte min stil, men hittade denna: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=67831596
Happ. TackDet var nog bland dom fulaste fair isle västarna jag sett!Och för det priset? Herregud.
RL brukar ju annars vara pålitliga, men de vill inte skeppa till Sverige, och Careofcarl har inget kul i år, vilket dom brukar.
Men tack ändå! Hade inte sett den tidigare![]()
Riktigt jäkla longshot, men: en brun/grön fair isle väst/ v-ringad /kofta i S/M.
Om inte annat: vart får man tag i en? Tycker jag dammsugit internet utan att finna bra alternativ.
Jaha är det en Uniti 2?En ny går på 43k, har lagt ut min för 14k så visst den är inte billig men anser ändå att det är ett bra pris![]()
Har du kollat på lands end?Riktigt jäkla longshot, men: en brun/grön fair isle väst/ v-ringad /kofta i S/M.
Det har jag. Dom hade bara en modell som jag tyckte påminde om något man kan hitta på H&Ms reaställ i mars...Har du kollat på lands end?
Grym! RRL är fantastiskt både vad det gäller kvalitetskänsla och stil, inget jäkla polo-runk!Verkligen inte min stil, men hittade denna: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp?productId=67831596
Skänkes:
Buthler & Öhrlund: Förlåt min vrede (pocket)
Buthler & Öhrlund: Mord.net (pocket)
F2F i Stockholm alt. skickas mot fraktkostnad, först till kvarn!
![]()
![]()
Någon intresserad av Dunjackor?
1. Polo i bra skick, storlek Large. 1000sek. (Frakt står köparen för).
![]()
2. MaStrum i mycket bra skick, storlek Large. 3500sek.(frakt står köparen för). Här är lite info: http://www.mastrum.com/down-fill-snow-parka-oil-slick
![]()
![]()
Skicka pm! Jag bor i Varberg och ber alltså köparen stå för frakt.
Inte omöjlig, kom med bud!* Nu 2000:- Woolrich Duffel (navy) EU:S, US:XS
* Ingen som är sugen? (Inte omöjlig) Nypris runt 6000:-
Nu 1500:-
![]()
![]()
Persol 714, Size 54 - 1500:- kr, Frågor tas i PM
Inte omöjlig, kom med bud!
Lägger ett skambud på 2k paketpris.Persol 714, Size 54 - 1500:- kr, Frågor tas i PM
Bump
Lägger ett skambud på 2k paketpris.
De är redan sjukt billigt som det är men va fan de verkar ju inte gå och jag har ingen användning för dom egentligen.
Min storlek och löjligt billigt så la ett skambud som jag kände mig att jag kunde betala för något jag egentligen inte behöver men kalufsen gick med på det priset och ska möta upp han senare idag så why not.Köp dom inte då.
Eton-skjortan är kvar. Ingen som förbarmar sig över en Eton 38 slim i nyskick för 300 kr inkl frakt?Eton 38 slim. Perfekt skick. Cutaway krage. 350 kr skickat
![]()
Acne kofta med blixtlås. Mörkblå. Storlek Large. Använd, men i fint skick. 650 skickad kanske?
Tiger of Sweden näsduk i 50 siden 50 ull. 200 skickad. Oanvänd.
![]()