• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
NOS Adidas. Köpte dessa för 7-8 år sedan, för små för mig och därmed aldrig använda. Storlek 44 2/3. PRIS: 500 riksdaler. Frakt ingår.
Svarta (kan vara jävligt, jävligt mörkbrunt också) och bruna. Kommer i en Adidasbox (från ett annat par).
a1-jpg.190676
a2-jpg.190677
a3-jpg.190678
a4-jpg.190679
a5-jpg.190680
 
Två handgjorda korthållare/plånböcker säljes.
Tillverkade av mig, 100% bli-nöjd-garanti utlovas.
Båda har ett större fack i mitten, och två kortfack fram. Något större än korten, för att få plats med Skånetrafikens och Västtrafiks plastfickor i mittenfacket... :)
Funkar bra med ett kort per fack, men rymmer lätt 10 kort om man vill.
Den röda är gjord av vintage oxläder, den svarta av lite tunnare getskinn.
300:- styck!

IMG_20151010_195215.jpg
DSC_1444.jpg
 
Ingen som har ett par skor dom köpt som är för små eller liknande? :) Har pyttesmå 41 på mina 190cm...
Chelseas, brogues etc kängor har jag.
 
Spanade bara blocket priserna :) Vi säger 500:- jämt då.
Ska dock nämnas att det är en GEN 3! Skrev förra generationen iom att den nya släpps om inte så länge.
Tack för input!
Bump! Köp den så jag slipper att damma den på torsdag när vi ska städa där hemma! (dammas naturligtvis av innan den skickas till köpare) :)
 
Stenströms. Strl 42 slim. I mycket gott skick. Endast använd 2ggr. 700:-
image.jpg

Bläck. Reg fit. Strl L. Endast använd 1 gång. 350:-
image.jpg

Stenströms. fitted body. Strl 41. Använd ca 10ggr. Tappat lite färg efter tvätt. 600:-
image.jpg

Stenströms. Fitted body. Strl 40.
Endast använd 3 gånger. 700:-
image.jpg


Alla skjortorna behöver strykas.

Bump, drar av 150:- på alla skjortorna.
Jag kan även stå för frakten.
3 stenströms skjortor till priset av 1,2 skjortor... KÖP!
 
Säljer en oanvänd Barbour Ware jacket i storlek Small.
Köpte jackan i April, men blev aldrig använd då jag har tre andra Barbour jackor. Lapparna är alltså borta, men har inte haft på mig jackan utanför lägenheten, så vaxet är fortfarande väldigt hårt.
Jag är 179 lång och väger 70 pannor och den passar mig perfekt.
Nypris på en Ware jacket var 3999:- hos CareofCarl, så jag testar med 2000:- för en oanvänd jacka :)
Huvan är avtagbar.
Saxar lite info nedan ;
Inspired by traditional Barbour hunting jackets, the Ware features a washable leather gun recoil patch and a 5-cartridge pocket detail. Made of 6oz. beeswax waxed cotton for protection against the elements with a classic Barbour tartan cotton lining. Two-way front zip with storm flap. Three front pockets with snap-close flaps. In fern. Waxed cotton outer. Cotton lining. Sponge clean.

IMG_20150902_132607.jpg

IMG_20150905_123445.jpg
Nytt KS Pris :1500 :-
 
Halsduk från danska Sand. En stor rackare, 160 cm lång och 35 cm bred. Väldigt fint skick. Säljes till första person som ger ett seriöst bud, jag är inte alls omöjlig med denna :)
DSC_0241.jpg
 
Säljer 3st tröjor, alla använda ett fåtal gånger pga. fel storlek. Kan hämtas upp i Helsingborg men även skickas via posten, detta betalar köparen i sådana fall för.

Först ut är en beige kabelstickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Använd ett fåtal gånger. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK om jag inte misstar mig.
jlindeberg kabel.jpg

jlindeberg kabel bak.jpg


Sedan en marinblå v-ringad stickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Även den använd ett fåtal gånger. Modellen heter Lymann True Merino. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK.
vringar.jpg

vringad bak.jpg


Sist ut är en grå stickad tröja från Morris med dragkedja, sk. half-zip sweater, strl S. Även denna är använd ett fåtal gånger, pga. fel storlek. Bild tagen från CDON.
Sätter priset till 350 SEK exkl. frakt, nypris är 1400 SEK på Morris hemsida.
morriströja.jpg

morriströjabak.jpg
 
Ull rätt igenom kan jag säga. Dock är den lappen inte kvar. Ulltyget är ganska tjock dessutom. En rejäl halsduk att linda in sig i :)
 
Säljer 3st tröjor, alla använda ett fåtal gånger pga. fel storlek. Kan hämtas upp i Helsingborg men även skickas via posten, detta betalar köparen i sådana fall för.

Först ut är en beige kabelstickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Använd ett fåtal gånger. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK om jag inte misstar mig.
jlindeberg kabel.jpg

jlindeberg kabel bak.jpg


Sedan en marinblå v-ringad stickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Även den använd ett fåtal gånger. Modellen heter Lymann True Merino. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK.
vringar.jpg

vringad bak.jpg


Sist ut är en grå stickad tröja från Morris med dragkedja, sk. half-zip sweater, strl S. Även denna är använd ett fåtal gånger, pga. fel storlek. Bild tagen från CDON.
Sätter priset till 350 SEK exkl. frakt, nypris är 1400 SEK på Morris hemsida.
morriströja.jpg

morriströjabak.jpg
Var de små el stora i strl? Hur stor/liten är du själv om man får fråga?
 
Säljer 3st tröjor, alla använda ett fåtal gånger pga. fel storlek. Kan hämtas upp i Helsingborg men även skickas via posten, detta betalar köparen i sådana fall för.

Först ut är en beige kabelstickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Använd ett fåtal gånger. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK om jag inte misstar mig.
jlindeberg kabel.jpg

jlindeberg kabel bak.jpg


Sedan en marinblå v-ringad stickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Även den använd ett fåtal gånger. Modellen heter Lymann True Merino. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK.
vringar.jpg

vringad bak.jpg


Sist ut är en grå stickad tröja från Morris med dragkedja, sk. half-zip sweater, strl S. Även denna är använd ett fåtal gånger, pga. fel storlek. Bild tagen från CDON.
Sätter priset till 350 SEK exkl. frakt, nypris är 1400 SEK på Morris hemsida.
morriströja.jpg

morriströjabak.jpg
Kan tänka mig tröjan från Lindeberg men misstänker att den är lite stor. Det står på hemsidan att den är 98 över bröstet - kan du kolla om det stämmer?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp