Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, det är den första jag menar.
Beige kabelstickad från J. Lindeberg är OHPF.
Pris? Samma som första gänget eller?ChazzReinhold: samtliga sneakers är av oförklarliga skäl samma storlek US 10
Vill även mest passa på att be er samtliga medlemmar om att jag reagerade ngt känsligt, dock har en del medicinering inte alltid en positiv effekt....Det här kommer gå hur bra som helst!!
Den v-ringade och Morris-tröjan är OHPF. Den beiga finns dock kvar! KÖPKÖPKÖPSäljer 3st tröjor, alla använda ett fåtal gånger pga. fel storlek. Kan hämtas upp i Helsingborg men även skickas via posten, detta betalar köparen i sådana fall för.
Först ut är en beige kabelstickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Använd ett fåtal gånger. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK om jag inte misstar mig.
Sedan en marinblå v-ringad stickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Även den använd ett fåtal gånger. Modellen heter Lymann True Merino. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK.
Sist ut är en grå stickad tröja från Morris med dragkedja, sk. half-zip sweater, strl S. Även denna är använd ett fåtal gånger, pga. fel storlek. Bild tagen från CDON.
Sätter priset till 350 SEK exkl. frakt, nypris är 1400 SEK på Morris hemsida.
Den beiga var fin men du tyckte den satt dåligt? Jag är också lång och hyfsat smal (193cm/85kg). Brukar ha L i tex ralph lauren tröjor, har du någon känsla för vad du brukar ha?Den v-ringade och Morris-tröjan är OHPF. Den beiga finns dock kvar! KÖPKÖPKÖP
Jag vill absolut inte förstöra för säljaren men en M kommer nog vara alldeles för liten för dig! Jag har en exakt likadan tröja (annan färg) i L och jag är 183cm/77kg.Den beiga var fin men du tyckte den satt dåligt? Jag är också lång och hyfsat smal (193cm/85kg). Brukar ha L i tex ralph lauren tröjor, har du någon känsla för vad du brukar ha?
Alla sålda nu, tack KS för annonsplats!Säljer 3st tröjor, alla använda ett fåtal gånger pga. fel storlek. Kan hämtas upp i Helsingborg men även skickas via posten, detta betalar köparen i sådana fall för.
Först ut är en beige kabelstickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Använd ett fåtal gånger. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK om jag inte misstar mig.
Sedan en marinblå v-ringad stickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Även den använd ett fåtal gånger. Modellen heter Lymann True Merino. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK.
Sist ut är en grå stickad tröja från Morris med dragkedja, sk. half-zip sweater, strl S. Även denna är använd ett fåtal gånger, pga. fel storlek. Bild tagen från CDON.
Sätter priset till 350 SEK exkl. frakt, nypris är 1400 SEK på Morris hemsida.
Size 10 är 44 i EU strl?Eftersom han önskade att få lite bättre detaljbilder togs ett foto per uppsättning par skor!
Fler fiffiga kommentarer??
Där försvann Nike Air Max 97 från högen.....Ha i åtanke att det ska bli en kall vinter, alltid skönt med sneakers men en fet dunjacka värmer långt bättre....
Sjobedan- dina finnes fortfarande kvar men vänta inte för länge...
Size 10 är 44 i EU strl?
Vad ska du ha för de röda Niken med vit sula?
Även om England och USA har samma storlekar i kostymer har man inte samma i skor.
En UK 10 är 44 i Sverige. En US 11 är en UK 10 = 44. US 10 är EU 43.
Sen är ju Nike lite retard, de skriver ut att en US 10 är en 44a.
I know! Gick på den niten när jag beställde mina senaste skor. De är inte 44. De är 43 (och för små).
Lite som Converse då, som jag kör 42 på. Vanligtvis använder jag skor som är 43.
Vi blir dessutom större, och längre, så näh, det går bara att ta fram true size i just det landet i så fallTrue to size är faktiskt ett mycket märkligt begrepp.
Nuvarande storlekssystem på kavajer och kostymer togs ju ut på brittiska soldater under andra världskriget, och en del har ju hänt sen dessVi blir dessutom större, och längre, så näh, det går bara att ta fram true size i just det landet i så fall