• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ChazzReinhold: samtliga sneakers är av oförklarliga skäl samma storlek US 10
image.jpeg


Vill även mest passa på att be er samtliga medlemmar om att jag reagerade ngt känsligt, dock har en del medicinering inte alltid en positiv effekt....Det här kommer gå hur bra som helst!!
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    197.1 KB · Visningar: 134
  • image.jpeg
    image.jpeg
    228.3 KB · Visningar: 136
  • image.jpeg
    image.jpeg
    185.8 KB · Visningar: 145
Red Wing moc toes! Storlek 9 EE. Alltså motsvarande 42, men Red Wings är alltid stora i storleken så jag skulle säga 43-44. Jag har normalt kring 42,5 och de är för stora för mig.
Svarta med svart sula. Vet inte ålder på skorna men de är fräscha trots några år på nacken. Vibram-sula i fräscht skick. Ganska nya snören. Inga synliga skador.

Vad sägs om 1500kr skickat och klart med Schenker?
Alternativt bytes mot en Android-telefon i olåst, fint skick och av det nyare slaget.

Ber om ursäkt för usla bilder.
IMG_0537.JPG
IMG_0538.JPG
IMG_0539.JPG
IMG_0540.JPG
 
Senast ändrad:
ChazzReinhold: samtliga sneakers är av oförklarliga skäl samma storlek US 10
image.jpeg


Vill även mest passa på att be er samtliga medlemmar om att jag reagerade ngt känsligt, dock har en del medicinering inte alltid en positiv effekt....Det här kommer gå hur bra som helst!!
Pris? Samma som första gänget eller?
PS. Såg att det var samma skor nu ;-) ds
 
Eftersom han önskade att få lite bättre detaljbilder togs ett foto per uppsättning par skor!
Fler fiffiga kommentarer??
 
Säljer 3st tröjor, alla använda ett fåtal gånger pga. fel storlek. Kan hämtas upp i Helsingborg men även skickas via posten, detta betalar köparen i sådana fall för.

Först ut är en beige kabelstickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Använd ett fåtal gånger. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK om jag inte misstar mig.
jlindeberg kabel.jpg

jlindeberg kabel bak.jpg


Sedan en marinblå v-ringad stickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Även den använd ett fåtal gånger. Modellen heter Lymann True Merino. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK.
vringar.jpg

vringad bak.jpg


Sist ut är en grå stickad tröja från Morris med dragkedja, sk. half-zip sweater, strl S. Även denna är använd ett fåtal gånger, pga. fel storlek. Bild tagen från CDON.
Sätter priset till 350 SEK exkl. frakt, nypris är 1400 SEK på Morris hemsida.
morriströja.jpg

morriströjabak.jpg
Den v-ringade och Morris-tröjan är OHPF. Den beiga finns dock kvar! KÖPKÖPKÖP:):)
 
Den beiga var fin men du tyckte den satt dåligt? Jag är också lång och hyfsat smal (193cm/85kg). Brukar ha L i tex ralph lauren tröjor, har du någon känsla för vad du brukar ha?
Jag vill absolut inte förstöra för säljaren men en M kommer nog vara alldeles för liten för dig! Jag har en exakt likadan tröja (annan färg) i L och jag är 183cm/77kg.
 
Säljer min Apple Magic Trackpad som inte blir använd. Skick som ny. Jag kan även tänka mig att byta mot ett Apple Wireless Keyboard (v3 svenskt).

Pris 450 kr inkl. frakt.

image.jpg
 
Säljer 3st tröjor, alla använda ett fåtal gånger pga. fel storlek. Kan hämtas upp i Helsingborg men även skickas via posten, detta betalar köparen i sådana fall för.

Först ut är en beige kabelstickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Använd ett fåtal gånger. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK om jag inte misstar mig.
jlindeberg kabel.jpg

jlindeberg kabel bak.jpg


Sedan en marinblå v-ringad stickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Även den använd ett fåtal gånger. Modellen heter Lymann True Merino. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK.
vringar.jpg

vringad bak.jpg


Sist ut är en grå stickad tröja från Morris med dragkedja, sk. half-zip sweater, strl S. Även denna är använd ett fåtal gånger, pga. fel storlek. Bild tagen från CDON.
Sätter priset till 350 SEK exkl. frakt, nypris är 1400 SEK på Morris hemsida.
morriströja.jpg

morriströjabak.jpg
Alla sålda nu, tack KS för annonsplats!
 
Dom kostar 500kr,maestro- ingen möjlighet att få dig att köpa loss samtliga...Paketpris på 1900kr som redan är fånigt billigt....Kom igen nu!!!
Eller desto bättre- slänger med dunjackan som är för oss lite kraftiga killar, 5000kr för jackan&1500kr för samtliga fyra skor? Det är en generös erbjudande,det måste du tillstå
Bara jackan kostar 7000kr i butik.....
 
Där försvann Nike Air Max 97 från högen.....Ha i åtanke att det ska bli en kall vinter, alltid skönt med sneakers men en fet dunjacka värmer långt bättre....

Sjobedan- dina finnes fortfarande kvar men vänta inte för länge...
 
Tänk även på att alla länder har olika uppfattning om vad som är M och L. En L i asien är tillexempel en M här i Sverige... :)
 
Har två skidhjälmar över som jag gärna vill bli av med. De är helt nya, oanvända och inplastade Sweet Trooper hjälmar i stolek L/XL. Fantastiskt skön hjälm som gång på gång vunnit skyddstester. Hjälmarna har alltså aldrig ens provats.
Nypris ligger runt 2300, jag vill gärna ha 1500 kr st för dem.

Nog har vi några skidåkare bland oss som behöver uppgradera utrustningen till vintern?!
2015-10-06 16.57.57.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp