• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En helt ny&oanvänd North Face Himalayan Parka som nu kostar i butik 6998kr måste jag göra en mindre lyckad transaktion genom förlust...Mitt pris är 5000kr& storleken är XL på jackan.....Åter igen, har den sett den behövs ingen retur, cash el Swisch optimalt kontanter
Hör av er snabbt, det lär bli snabba affärer... Har 4 st helt nya oanvända sneakers som jag helt vill sälja av som paket dvs 2000kr
image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    125.6 KB · Visningar: 140
Har även en snygg splitterny vårjacka från Adidas som jag önskar 500kr för- hojta till ifall en snabb deal kan bli av! Med vänlig hälsning, Janne
 
Har även två stycken splitternya Gloverall vårjackor en orange samt en mörkblå båda med huva, butikspriset är 3000kr styck med samtliga lappar& intyg mm
Jag önskar bli av med båda för endast 2500kr Snabba ryck nu,ska försöka kolla på KS så mkt som möjligt från jobbet för att påskynda affären...om inte idag så SNARAST imorgon,,,ingen returmötet då dom är helt splitternya,,, Ha det gott/Janne
image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    68 KB · Visningar: 77
Var de små el stora i strl? Hur stor/liten är du själv om man får fråga?
De var för stora för mig, eller snarare för breda, jag föredrar ganska slimmade tröjor. Jag är 190 lång men som sagt ganska smal så jag kör strl S i samma J Lindeberg tröjor nu. Här är mått på den v-ringade och half zip-tröjan.
http://www.careofcarl.com/sv/artiklar/jlindeberg-lymann-true-merino-v-neck-pullover-brown.html
http://www.morrisstockholm.com/article/john-zip
 
Säljer 3st tröjor, alla använda ett fåtal gånger pga. fel storlek. Kan hämtas upp i Helsingborg men även skickas via posten, detta betalar köparen i sådana fall för.

Först ut är en beige kabelstickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Använd ett fåtal gånger. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK om jag inte misstar mig.
jlindeberg kabel.jpg

jlindeberg kabel bak.jpg


Sedan en marinblå v-ringad stickad tröja från J. Lindeberg, strl M. Även den använd ett fåtal gånger. Modellen heter Lymann True Merino. Bild tagen från J Lindebergs hemsida.
Sätter priset till 300 SEK exkl. frakt, nypris ligger på 1000 SEK.
vringar.jpg

vringad bak.jpg


Sist ut är en grå stickad tröja från Morris med dragkedja, sk. half-zip sweater, strl S. Även denna är använd ett fåtal gånger, pga. fel storlek. Bild tagen från CDON.
Sätter priset till 350 SEK exkl. frakt, nypris är 1400 SEK på Morris hemsida.
morriströja.jpg

morriströjabak.jpg
Beige kabelstickad från J. Lindeberg är OHPF.
 
Har även två stycken splitternya Gloverall vårjackor en orange samt en mörkblå båda med huva, butikspriset är 3000kr styck med samtliga lappar& intyg mm
Jag önskar bli av med båda för endast 2500kr Snabba ryck nu,ska försöka kolla på KS så mkt som möjligt från jobbet för att påskynda affären...om inte idag så SNARAST imorgon,,,ingen returmötet då dom är helt splitternya,,, Ha det gott/Janne
image.jpeg
Har du snattat i klädaffärer?
 
Iphone 5S 64GB (silver/vit) ca 2 år gammal, inklusive lurar o sladd. Olåst. Mycket bra skick, har alltid haft den i väska. Vill helst sälja F2F i Stockholm om möjligt. Skickar med lite skal o sånt.
2500 kronor, svar via PM då jag inte alltid håller koll på tråden.
 
Apansson ledsen att göra dig& alla andra att jag inte snott alla kläder& skor, vill hellre göra rätt för mig däribland ingår det att jag fått spons från events& liknande....Vill du göra dig lustig på min bekostnad& spela Allan så möter jag gärna upp dig över en fika så kommer vi säkert fram till en lösning.......Helt enkelt, maestro - du VET faktiskt inte omständigheterna men jag kan garantera att du inte hade velat byta plats med mig!!Tvingas du att genomgå över 10-talet svåra operationer under narkos under två årstid, spontant blir man inte en harmonisk människa därefter Gjort är gjort, men livet& döden är ibland extrext nära.....Önskar dig en fortsatt angenäm eftermiddag/Med vänlig hälsning,
 
Apansson ledsen att göra dig& alla andra att jag inte snott alla kläder& skor, vill hellre göra rätt för mig däribland ingår det att jag fått spons från events& liknande....Vill du göra dig lustig på min bekostnad& spela Allan så möter jag gärna upp dig över en fika så kommer vi säkert fram till en lösning.......Helt enkelt, maestro - du VET faktiskt inte omständigheterna men jag kan garantera att du inte hade velat byta plats med mig!!Tvingas du att genomgå över 10-talet svåra operationer under narkos under två årstid, spontant blir man inte en harmonisk människa därefter Gjort är gjort, men livet& döden är ibland extrext nära.....Önskar dig en fortsatt angenäm eftermiddag/Med vänlig hälsning,
Uppfattade det som att @Apansson ställde en fråga... som kunde ha besvarats med att "kvitto finns/finns inte" eller nåt...
 
Påhoppet& anklagelsen över att vara en tjuv....Benägen att hålla med dig vad det gäller detta! Nåja,jag är inte långsint....Ha det gott/Med vänlig hälsning,
 
Påhoppet& anklagelsen över att vara en tjuv....Benägen att hålla med dig vad det gäller detta! Nåja,jag är inte långsint....Ha det gott/Med vänlig hälsning,
Tycker du inte att frågan är rättfärdigad när du säljer massa oanvända dyra kläder utan kvitto? Eller har du kvitto för grejerna?
 
Om man vid två tillfällen frågar exakt samma sak alt underförstått påstår just detta, då är mindre korrekt utan kan t o m tolkas som ärekränkning....En enkel fråga hade t ex kunnat vara ifall jag själv arbetar inom branschen, var det kanske spons,arbetsklädsel ,mången andra varianter....
Men mkt bättre att vara putslustig, blir så mkt trevligare här på forumet vilket jag avnjuter dagligen.
 
Om man vid två tillfällen frågar exakt samma sak alt underförstått påstår just detta, då är mindre korrekt utan kan t o m tolkas som ärekränkning....En enkel fråga hade t ex kunnat vara ifall jag själv arbetar inom branschen, var det kanske spons,arbetsklädsel ,mången andra varianter....
Men mkt bättre att vara putslustig, blir så mkt trevligare här på forumet vilket jag avnjuter dagligen.
Är väl som så att alla varningslampor blinkar när splitternya saker för 10 lax ska säljas snabbt och utan god uppbackning ("kvitto finns och jag är en shopoholic".)

Men du har alltså fått sakerna som sponsring? Bara för att reda ut det då som @Apansson frågade :)
 
Vi kan träffas& jag kan ge dig exakt den info du behöver för att inse att varorna inte är tjuvgods, sällan annars jag sett på forumet att kvitto har ombetts...Bäst att jag byter Avatar! Kom igen, killar -har ni haft en dålig dag på jobbet......Det är min lilla princessa jag håller i som gör att jag försöker sälja av allt onödigt, då jag ska snart tillbaka till sjukhus för en hjärtoperation...Vet inte hur ni funkar, lever, tänker...Men jag gör vad jag kan för att sälja av så pass onödiga plagg, saker, vin& spritsamling då HON kommer i första hand!!
Ta en americano& softa lite
 
Snabb affär- kommentaren beror på att jag vet inte exakt vilken dag,timme el vecka jag åker in till sjukan för ännu en operation.....DET ÄR INTE SNABBA CASH det handlar om oavsett hur många av Lapidusböcker ni läst& som jag känner personligen...Ha det gott!
 
Om man vid två tillfällen frågar exakt samma sak alt underförstått påstår just detta, då är mindre korrekt utan kan t o m tolkas som ärekränkning....En enkel fråga hade t ex kunnat vara ifall jag själv arbetar inom branschen, var det kanske spons,arbetsklädsel ,mången andra varianter....
Men mkt bättre att vara putslustig, blir så mkt trevligare här på forumet vilket jag avnjuter dagligen.

Helt rätt.

Hade du;
1. Haft en bild på en Frank Sinatra istället för en biffig och tatuerad rygg.
2. Skrivit "bättre", dina punkter och kommatecken är kaos min vän. (Inget illa menat och jag säger inte att jag skriver 100% korrekt svenska)
3. Haft användarnamnet Emanuel eller liknande istället för Dr666.

Då hade ingen pikat dig för ett öre, haha... Här finns många användare som sålt för mången mer pengar än dig, utan att ifrågasättas.

Du passar helt enkelt in på den stereotypa bilden av hur en skurk är.

Well, har du ögonlapp så är du körd i mina ögon också!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp