• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sjobedan det som finns kvar av skorna är dom prickiga från Adidas samt i skrivande stund ett par Nike Air Max 97 som såldes i Limited Edition för den simpla summan 1798kr även ett par i US 10 Adipure som säljs för 500kr där åter med el utan kartong,
Glöm inte heller dom två vår- jackorna från Gloverall,i butik 3000kr styck-helst säljer jag båda samtidigtför 2000kr dvs ett kap då det endast blir 1000kr styck
Bor i Stockholm vid Vasaparken, vilket räknas som relativt centralt....
 
Carhartt Ashton Bomber XL.
Sprillans och bara provad, liite för stor. Jag är 181 och väger 85 pannor.
Nypris typ 1600kr. Din för en tusing.
F2F Sthlm

https://www.junkyard.se/jacka-ashton-bomber-1
image.jpeg
 
Update med nya bilder på mina Red Wings som är till salu.

Red Wing moc toes! Storlek 9 EE. Alltså motsvarande 42, men Red Wings är alltid stora i storleken så jag skulle säga 43-44. Jag har normalt kring 42,5 och de är för stora för mig.
Svarta med svart sula. Vet inte ålder på skorna men de är fräscha trots några år på nacken. Vibram-sula i fräscht skick. Ganska nya snören. Inga synliga skador.

Vad sägs om 1500kr skickat och klart med Schenker?
DSC_0097.JPG
DSC_0098.JPG
DSC_0099.JPG
DSC_0096.JPG
 
Sorry, hade du hunnit få denna annons ngt tidigare så hade jag gärna köpt dessa....
Dock blev det ett par höga svarta kängor från Prada med både snörning&blixtlås längs sidorna, relativt likt ett par paradkängor från FJS vilka satt riktigt smäck!!!
 
Gummo Hur snygg som helst, hade lätt köpt den ifall jag själv just nu försöker sälja av en av världens absolut varmaste&bästa dunjackorna som gjorts& nu säljs av mig! Storleken är XL men inte fånigt stor,butikspriset 7000kr- jag behöver varje öre men inser att mina chanser till försäljning ökar ifall priset är lägre( universitetsstudier har tydligen ändå haft en positiv effekt) 5000kr är mitt pris& jag lider vid blotta tanken av att förlora en splitterny underbar jacka! Hojta gärna till ifall du har en Shrekliknande polare
 
Bumpar denna, sänker priset o slänger in en bild!

Iphone 5S 64GB (silver/vit) ca 2 år gammal, inklusive lurar o sladd. Olåst. Mycket bra skick, har alltid haft den i väska. Vill helst sälja F2F i Stockholm om möjligt. Skickar med lite skal o sånt.
2400 kronor, svar via PM då jag inte alltid håller koll på tråden.

5D4AABC1-68A9-4692-B1B3-DB7320CDD8AF_zps3jz1cqps.jpg
 
image.jpeg
Tjena

Har en riktigt fin Barbour Ashby till salu. Storleken är M och färgen grön
Säljes pga viktnedgång så är det någon som gjort resan tvärtom dvs från S till M så är byte intressant.

Ren försäljning: 1800kr
 
Rosacasio -har en grymt bra deal till dig! Du lär inte kunna göra en bättre val gällande sköna varma dunvinterjackor.....Först&främst själva North Face Himalayan Parka i XL som helt oanvänd& kostar i butik 6998kr Dvs nästan 7000kr som jag först sänkte priset med 2000kr alltså 5000 ynka kronor....Nu slänger jag med i paketet en likaså en riktigt fet dun väst från North Face samma kollektion för ynka 1000kr xtra när den kostar 2500 kr allena....Kläder som kostat mig personligen 9500kr men ifall du slår till nu så blir det endast det minimala kostnaden 6000kr!!! Det är klart att för många av KS medlemmar så,är det ekonomiska ingenting som är särdeles överkomligt....6000kr är mkt pengar, men du gör en otroligt bra deal. Passa på om du har möjlighet! Ha det gott...
 
D
Rosacasio -har en grymt bra deal till dig! Du lär inte kunna göra en bättre val gällande sköna varma dunvinterjackor.....Först&främst själva North Face Himalayan Parka i XL som helt oanvänd& kostar i butik 6998kr Dvs nästan 7000kr som jag först sänkte priset med 2000kr alltså 5000 ynka kronor....Nu slänger jag med i paketet en likaså en riktigt fet dun väst från North Face samma kollektion för ynka 1000kr xtra när den kostar 2500 kr allena....Kläder som kostat mig personligen 9500kr men ifall du slår till nu så blir det endast det minimala kostnaden 6000kr!!! Det är klart att för många av KS medlemmar så,är det ekonomiska ingenting som är särdeles överkomligt....6000kr är mkt pengar, men du gör en otroligt bra deal. Passa på om du har möjlighet! Ha det gott...
Du behöver inte sälja in dom så hårt. :)
 
Medans du bevisligen inte skrev 2,0 på högskoleprovet då när du citerade hela mitt inlägg& därmed hjälpte till med att sprida det förbättrade priset......Troligtvis ville du försöka spela allmänt fiffig, men för all del ät upp din borsjtj...
 
Medans du bevisligen inte skrev 2,0 på högskoleprovet då när du citerade hela mitt inlägg& därmed hjälpte till med att sprida det förbättrade priset......Troligtvis ville du försöka spela allmänt fiffig, men för all del ät upp din borsjtj...
Ursäkta men... Skrev du inte i ett tidigare inlägg att du fått bla annat dessa kläder i spons och på events?
 
Har en par år gammal Gant pea coat riktigt mörkblå. Ullblandning. Suveränt skick, finns inget att anmärka på. Extra knappar följer med. Storleken är generös medium.
Tunt fodrad med beige innertyg. En äldre modell av denna alltså : http://www.gant.se/herr-jacka/blå-the-navy-wool-pea-rock/11783
Bilder och mer info kan fås i PM vid seriöst intresse. Pris: 1000 kr inkl frakt :)

Förstår att flera reagerar starkt när vi bjuds på rutten attityd och säljstil i en annars harmonisk tråd, men jag hoppas att det kan läggas bakom oss nu. Helt och hållet.
Enskilda medlemmar kan ges "erbjudanden" i PM och i övrigt kan annonserna tala för sig själva. Bumpa är dock välkommet, och det har jag tänkt att göra nu:

Bumpar rocken till 750 kr inkl frakt :)
 
Ja vad är det frågan om eg? Det här var inte tanken när jag startade tråden. Lägg upp en bild på din vara. Kortfattad information typ storlek, modellnamn och pris. Sen avgör var och en om det är intressant. Skippa telefonförsäljar stilen. Inget annat OT trams tack. Utan bara matnyttiga inlägg fortsättningsvis! Håller med Denke, visa lite stil.
 
Jag önskar iallafall från min sida att vi kan istället för att småretas,tjabbas alt övergå från personliga påhopp...Vi bör agera bättre än så,även självfallet jag själv....Blev vissa missförstånd från diverse profiler här på KS& jag vill definitivt stanna kvar-så om jag nu i efterhand får chansen att be om ursäkt vad det gäller vissa kommentarer som kanske inte heller varit rumsrena så önskar jag annars för övrigt samtliga KS-fränder en angenäm lördagkvälll!
Detta måste väl anses vara ett gott försök till att hålla upp stilen :-D
Andre'e Varg Ingen ironi från min sida det vill jag påpeka kraftigt,utan snarare endast hålla med dig att Gant-rocken du säljer är riktigt snygg &var när jag själv hade den likadan antal år sedan extremt nöjd med den! Hade säkerligen lagt in ett bud själv ifall storleken hade varit ngt till det större hållet! Skulle också gärna slippa dagen med en allmän olustig känsla....Nya tag,mina herrar-kan vi samtliga fokusera på bättre & roliga tig framför klockor! Snart kan jag börja köpa på mig fler& roliga dinkor! Trevlig helg/Mvh
 
Köpte en Boglioli kavaj modell coat som tyvärr är för lång för mig i ärmarna.
mörkbrun/olivgrön skulle jag säga att färgen är. Är bara provad. storlek 50
Säljer den för samma pris som jag köpte den för, 2200kr skickat.
2015-09-18 12.30.59.jpg
2015-09-18 12.31.26.jpg
1400kr, skickat och klart.
Bifogar två bilder på när jag ha på mig den:
2015-10-31 14.57.58.jpg
2015-10-31 15.05.29.jpg
 
Säljer en Barbour beaufort strlk 38, tyvärr var den lite för stor för mig. Endast använd under en dag på stan. Tags drog jag av men finns kvar.
Pris 1700 ev lägre vid snabb affär + ev frakt

image.jpeg
 
Update med nya bilder på mina Red Wings som är till salu.

Red Wing moc toes! Storlek 9 EE. Alltså motsvarande 42, men Red Wings är alltid stora i storleken så jag skulle säga 43-44. Jag har normalt kring 42,5 och de är för stora för mig.
Svarta med svart sula. Vet inte ålder på skorna men de är fräscha trots några år på nacken. Vibram-sula i fräscht skick. Ganska nya snören. Inga synliga skador.

Vad sägs om 1500kr skickat och klart med Schenker?
DSC_0097.JPG
DSC_0098.JPG
DSC_0099.JPG
DSC_0096.JPG
Testar med en prissänkning, annars åker de ut på Tradera. 1200kr inkl. frakt med Schenker.
Passa på, riktigt fina och bra skor inför vintern.
 
Finns det inga trevliga snygga kavajer, mönstrade el ej- gärna med ett par snygga västar därtil!! Det är i storleken 52 till tajt 54 som gäller...Hör av er/JB
 
Har en Harpender Kalipermätare som i butik säljs för 3500 - jag kommer dock även slänga med en stetoskop samt blodtrycksmätare.....Ni som vet hur grym kvalitet det är i dessa förstår att paketpriset är grymt 2750kr för bästa tänkbara kvalitet...Tack för mig /Mvh Janne
 
Bumpar den här, bägge hjälmarna finns kvar. Missade dock att den ena är M/L i storlek och den andra är L/XL. Grymma hjälmar och båda är helt oanvända!
Har två skidhjälmar över som jag gärna vill bli av med. De är helt nya, oanvända och inplastade Sweet Trooper hjälmar i stolek L/XL. Fantastiskt skön hjälm som gång på gång vunnit skyddstester. Hjälmarna har alltså aldrig ens provats.
Nypris ligger runt 2300, jag vill gärna ha 1500 kr st för dem.

Nog har vi några skidåkare bland oss som behöver uppgradera utrustningen till vintern?!
2015-10-06 16.57.57.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp