Pris?Någon som är sugen på ett par Nike Sock Dart, Fragment Design, Oreo Black. Oanvända och i kartong. Size US 7.
Kommer liksom inte till användning. Vid intresse kan fler bilder skickas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pris?Någon som är sugen på ett par Nike Sock Dart, Fragment Design, Oreo Black. Oanvända och i kartong. Size US 7.
Kommer liksom inte till användning. Vid intresse kan fler bilder skickas.
****SÅLT***Ska nu sälja mina Marshall Monitor hörlurar, fick dom för 2 månader sedan utav svärfar. Då han jobbar på Marshall så finns det inget kvitto tyvärr. Säljs pga jag har ett par beats wireless som jag är nöjda med. Marshall hörlurarna har allt som kommer med när man köper den. Använd 2-3ggr.
Vill ha 1000:- ( nypris 1795:- )då ingår även frakten. Retur: inom 24 timmar oavsett anledning. F2f ingen retur.
Här finns det en länk för den som vill läsa lite https://www.marshallheadphones.com/mh_se_en/headphones/over-ear/monitor-black
NYTT PRIS 1200:-Säljer en oanvänd Barbour Ware jacket i storlek Small.
Köpte jackan i April, men blev aldrig använd då jag har tre andra Barbour jackor. Lapparna är alltså borta, men har inte haft på mig jackan utanför lägenheten, så vaxet är fortfarande väldigt hårt.
Jag är 179 lång och väger 70 pannor och den passar mig perfekt.
Nypris på en Ware jacket var 3999:- hos CareofCarl, så jag testar med 2000:- för en oanvänd jacka
Huvan är avtagbar.
Saxar lite info nedan ;
Inspired by traditional Barbour hunting jackets, the Ware features a washable leather gun recoil patch and a 5-cartridge pocket detail. Made of 6oz. beeswax waxed cotton for protection against the elements with a classic Barbour tartan cotton lining. Two-way front zip with storm flap. Three front pockets with snap-close flaps. In fern. Waxed cotton outer. Cotton lining. Sponge clean.
Storlek, pris?Har dessa två eventuellt till salu vid intresse, bud
Hej!
Säljer min förstärkare då jag har köpt en ny. Yamaha rx-v373 inköpt november förra året. Inga fel, i bra skick.
Hämtas i Gbg alternativt köpare står för frakt.
Se recension;
http://www.whathifi.com/yamaha/rx-v373/review
Pris; 1000kr
Stone Island: M, 4000:-Storlek, pris?
Julebump! 750:- är billigt.Marshall Monitor hörlurar säljes pga för mycket ljudprylar och fru som ledsnat på samlingen...
Nypris/nupris typ 1400:-, ca 1,5 år gamla.
Sparsamt använda och i riktigt bra skick pga att jag har flertalet lurar. Har bara använt dem lite lätt hemma, inte som en "springapåstanaccessoar"
Marshalls toppmodell, sköna lurar som är riktigt bra ihopskruvade med flertalet trevliga lite rockigare detaljer.
Mic och play/pause på kabeln.
Förvaringspåse med Marshalltryck.
Originallåda kvar men tyvärr inget kvitto.
Mitt KS-pris 750:- plus ev frakt, vilket är riktigt mycket ljud för pengen. Finns i Halmstad för den som vill hämta här.
Betalning med fördel via Swish.
Ingen retur.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1843851
Skoda Octavia RS 2007
http://imgur.com/a/UVFkM
Bensin, 200hk, manuell låda, 9800mil, fint skick, nya sommardäck i somras, nytt batteri, service enligt bok, osv.
Extra: Larm, Metallic Silver samt farthållare
Finns i Lund
Haha givetvis glömde jag det viktigaste.Kostar den något (som vi säger i Småland)?
Skoda är fina bilar, köpte precis den nya superbHaha givetvis glömde jag det viktigaste.
69kkr hade jag tänkt börja med.
Skoda är fina bilar, köpte precis den nya superb
Så jävla skönt att en smart watch från Apple hamnar i off topic köp och sälj!
Apple Watch Sport 42 mm (grå med svart band) som är i nyskick. Kommer med allt som fanns i lådan när jag köpte den på releasedagen i Sverige.
3333 kr. Skickar gärna.
Bumpar denna till 2200, skickat och klart!Tjena!
Säljer en lättvikts-dunjacka från Ralph Lauren Extreme i storlek M. Fick denna som tidig julklapp men den är dessvärre för stor och kvittot finns ej kvar, därmed bara provad och i nyskick samt alla tags finns kvar. Nypris är 3000 SEK på Marty Store, sätter priset till 2250 SEK inkl. frakt. Postar lite info taget från Careofcarl.
• Lättvikts-dunjacka från Polo Ralph Lauren Extreme.
• Avsedd för höst- och vårbruk samt som värmekomplement på vintern.
• RLX kollektionen innehåller tekniska plagg som lämpar sig för en aktiv livsstil.
• Tillverkad i vattenavstötande nylonväv.
• Stängs med dragkedja.
• Två framfickor.
• Detaljer i form av tryck.
• Bottenvidd regleras med dragsko samt resår vid ärmslut.
Bumbar denna och sänker priserna, 300 för AM-tröjan och 900 för jeansen.Tänkte kränga iväg ett par Paul Smith-Jeans och en Aeronautica Militare-tröja.
Aeronautica Militare tröjan, den har mestadels hängt på en galge i garderoben men har dock tvättats några gånger, är köpt för 1199:- och hade väl tänkt mig att släppa den för 650:-
Och ett par Paul Smith Jeans, det är ett par "Slim Fit Jeans Light Wash" i storlek W34L32. Använda 2-3 gånger, då de var lite väl "slim" för mig.
Nypriset var 1799:- och hade tänkt mig 1300:-.
Frågar och svar tas via PM, lyssnar även på bud.
Mvh!