• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mörkgrå kostym från Bläck. Mörkare än bilden som tyvärr inte är något vidare. Strl 48 i byxor och 50 i kavaj men är något insydd så motsvarar en 48 skulle jag säga då kavajerna var ganska små. Använd på sin höjd 5 ggr. I övrigt Slimfit.
20151115_165316.jpg

Pris: 350 + frakt eller vettiga bud.
Såld..

Tjena!
Säljer en lättvikts-dunjacka från Ralph Lauren Extreme i storlek M. Fick denna som tidig julklapp men den är dessvärre för stor och kvittot finns ej kvar, därmed bara provad och i nyskick samt alla tags finns kvar. Nypris är 3000 SEK på Marty Store, sätter priset till 2250 SEK inkl. frakt. Postar lite info taget från Careofcarl.

• Lättvikts-dunjacka från Polo Ralph Lauren Extreme.
• Avsedd för höst- och vårbruk samt som värmekomplement på vintern.
• RLX kollektionen innehåller tekniska plagg som lämpar sig för en aktiv livsstil.
• Tillverkad i vattenavstötande nylonväv.
• Stängs med dragkedja.
• Två framfickor.
• Detaljer i form av tryck.
• Bottenvidd regleras med dragsko samt resår vid ärmslut.

jacka2.jpg

jacka.jpg
Bumpar denna till 2000kr!

Någon som är sugen på en gammal iPod Nano 4gb med tillhörande Nike+? säljes utan lurar men medföljer ett armband och laddare!

IMG_2059.JPG

Prisidé 350kr skickat och klart.

Parfymer (alla oanvända)
Säljer lite parfymer som hamnat i hyllan, alla är oanvända. Jag har mina favoriter så dessa kommer aldrig användas. Har fler som är prövade och 4/5 kvar i men känns taffligt att slänga upp använda parfymer, om intresse finns för dessa PMa. Beckham, Calvin klein encounter (stor), Hilfiger och Polo RL. Alla är män/ kill parfymer. Det du ser på bilderna är det jag skickar, fast bra packat då såklart. Köper man fler får vi dilla om priset i PM.

Calvin Klein Shock (50ml)
150kr exkl. frakt.
ungdomligare doft

2015-12-15 18.39.57.jpg
2015-12-15 18.40.45.jpg

Cerrutti image (30ml)
130kr exkl. frakt.
mer vuxen doft

2015-12-15 18.42.53.jpg

Calvin Klein (5x10ml)
350kr exkl. frakt för alla
100kr st exkl. frakt
osäker på dofterna, googla. Encounter har fått sig en liten törn på förpackningen som man kan se i bilderna, annars top.

2015-12-15 18.43.12.jpg
2015-12-15 18.43.34.jpg
2015-12-15 18.44.11.jpg
2015-12-15 18.43.25.jpg

PS, sluta kladda i tråden så blir det bättre översikt. Räcker med att en påpekar om något är galet i en annons, kör resten PM..
Alla i posten finns kvar /\ Paketdeals kan ordnas

1st svart iPhone 6s 128gb säljes eller bytes mot en 1 iPhone 5s (helst 32gb el större) i bra skick + mellanskillnad åt mitt håll. Använd i 1 vecka. Olåst, kvitto och alla tillbehör medföljer. Köpt på Apple store.
Nypris 9600kr
Vill ha 8000kr men är öppen för diskussion.
God jul! :)
7500kr swishat eller så går den via blocket :)

Har en oanvänd Samsung Galaxy S6 Edge 32GB som inte är öppnad helt ny i kartong, den är operatörslåst till 3 och det följer med bokstavligen allt som man får med när man köper i en affär. 5495 kronor.

Senast ändrad:
Skjorta från Charles Tyrwhitt i strl M.
Non Iron extra slim fit. Färgen är lila och vit såg att bilden snarare gjorde den röd. Väldigt trevlig men tyvärr har hg växt ur den. Använd 3-4 ggr.
20151224_093358.jpg

Pris:150 +frakt.

Lade precis upp denna på Blocket men kom på att någon här kanske är intresserad:

_DSC6429.jpg

Jag säljer min Macbook Air 11" , den är late 2010 och funkar utan problem. Ej Retina.
Batteristatus är "byt batteri" men det håller ca 1-2 timmar beroende på hur du använder datorn. Ett nytt batteri går att köpa för ca 5-600:-
Allt följer med som jag fick när jag köpte den, kartong + laddare.
Hör av er om ni har några frågor.
2500:-

Helst F2F i Stockholm.

Har en gås som i stort sett bara legat sen den köptes 2007. Alltid varit för stor och trott att jag ska växa till mig så den skulle passa. Använts vid vinterpromenader och få tillfällen när det varit kallt. Skulle rekommendera en kemtvätt dock då den aldrig tvättats.
Storleken är xxs men är för stor för mig som brukar ha s-m i jackor. Borde passa någon som är 175-185 typ beroende på kroppsbyggnad.:)
Pris: 3k OBRO
image.jpeg
image.jpeg

Har även en woolrich duffel i small.
Pris: 1200 eller paketdeal med gåsen
image.jpeg

Har även en north sails i storlek medium som kan tänkas säljas.
Pris: 900kr
image.jpeg

Jag har en skepparkavaj från Gloverall till salu. Det är den så kallade Churchill-modellen. Mörkblå och i storlek M. Inhandlades för drygt 3 år sedan och är använd en knapp handfull gånger. Således är den nästintill i nyskick. Jag hade tänkt mig 1800:- + eventuell frakt. Annars bor jag i Stockholm och F2F går bra.

Jag ber om ursäkt för den dassiga kvaliteten på bilderna.

yD4tyWe.jpg

2fY8yBL.jpg

6Ts3xKg.jpg
Jättefin! Får jag fråga om din längd/vikt och hur den sitter på dig?

Tänkte sälja mina svarta Loake Strand Black
Storlek 10.5 ( 44.5 )
Använda ett 3-5 tal gånger
Inköpta för några månader sedan
Pris 2400kr ( går att diskutera )

image.jpg

Jag och skorna finns i Stockholm.
Kan skickas!

Lade precis upp denna på Blocket men kom på att någon här kanske är intresserad:

Jag säljer min Macbook Air 11" , den är late 2010 och funkar utan problem. Ej Retina.
Batteristatus är "byt batteri" men det håller ca 1-2 timmar beroende på hur du använder datorn. Ett nytt batteri går att köpa för ca 5-600:-
Allt följer med som jag fick när jag köpte den, kartong + laddare.
Hör av er om ni har några frågor.
2500:-

Helst F2F i Stockholm.

SÅLD

Nån som är sugen på en välanvänd Gibson J-45 från 1978? Den är Kalamazoo tillverkad och "broad-shoulder" varianten som kom i början på 70-talet. Har en spricka i baksidan som är reparerad. Kan skicka mer bilder till den som är intresserad. Köptes på JAM för ca 10 år sen för 16.5k. Tänkte mig runt 13-14k orkar inte annonsera på blocket.

GibsonJ45_3.jpg

IMG_4298.JPG

Tjaa, vi kör en mellandagsrea då....12k

Här kommer tre chanser att bli snyggast i vinter. :) Ser du något intressant här nedan så dra ett PM så tar vi en gentlemannamässig dialog och gör upp affären. Bjuder på frakt för samtliga varor inom Sveriges rikes gräns. Alternativt om vi kan styra upp ett möte i Stockholm city. Betalning sker allra bäst med Swish. Skulle du sitta på en intressant klocka och vill erbjuda ett byte så är jag alltid öppen för förslag, men förbehåller mig också rätten att avböja. Retur: Inte om plagget skulle skilja sig avsevärt från beskrivningen nedan. Så kolla bilder, ställ frågor, sedan köp. ;)

Tackar KS för möjligheten att få sälja till medlemmar!

1. Svart ny Filippa K dunjacka. Endast provad. Storlek Medium. Passar mig som är ca 1,78 m och väger 78 kg. Snölås med knäppning och dragkedja innanför.
Nypris 4000 kr. Pris: 2000 kr. NYTT PRIS: 1500 kr
IMG_1834.JPG
IMG_1835.JPG
IMG_1836.JPG

2. Brun tweedkavaj (blazer) från Filippa K. Buren två gånger gång, alltså i mint condition. Cholkladbrunt foder. Storlek 50. Sitter gjuten på mig, se vikt och längd ovan. Nypris: 2800 kr. Pris: 1000 kr. NYTT PRIS: 800 kr
IMG_1837.JPG
IMG_1838.JPG
IMG_1839.JPG

3. Svart bälte i skinn med blankt spänne från Filippa K. Helt nytt! Längd från ena änden fram till spännet: 112 cm.
Nypris: 800. Pris: 400 kr. NYTT PRIS: 300 kr
IMG_1840.JPG

Mellandagsrea med nya priser:
Dunjacka Filippa K: 1500 kr (tidigare 2000)
Tweedkavaj Filippa K: 800 kr (tidigare 1000 kr)
Bälte Filippa K: 300 kr (tidigare 400 kr)

Frakt ingår.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp