• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

sjstrm

Cartier
Ralph Lauren Skjortor. Storlek M, custom fit. Använda en handfull gånger, OK skick legat nedpackade ett tag. 250:-/ st skickat och klart.
IMG_5862.jpg


IMG_5863.jpg

IMG_5864.jpg


Ralph Lauren stickad tröja strlk S, passar M. 200:- skickat.
IMG_5865.jpg


BRUTAL vinterjacka från Amerikanska Cabela (outdoor experter) Använd en gång vid en fjällresa. Stor som ett hus med andra ord riktigt varm!
Strorlek L reg. Nypris ca 5000:- Säljer för 2000:- + frakt.
Jag är 180 cm och 80 kg.
IMG_5866.jpg

IMG_5869.jpg

Allt från RL sålt. Endast kvar är jackan. Detta är ingen modejacka, detta är en expeditionsjacka :D !
 
Årets första rensning, först ut skjortor!

Our legacy L (50) 100 SEK.
image.jpeg


Denim Demon Jeans M 100 SEK.
image.jpeg


NN07 prästkrage L 100 SEK.
image.jpeg


Made in The Shade L (slum fit) lite tjockare tyg, 50 SEK.
image.jpeg


MTWTFSS Weekday M, längre än normalt, prästkrage, 50 SEK.
image.jpeg


Velour "Hålsö" tröja L, tjocklek som en sweatshirt. 100 SEK.

image.jpeg


Hämtas i Sthlm eller skickas, då tillkommer en liten peng.

// Max

Bump! Our Legacy och Made in the Shade borta!
 

K-S

Rolex
2-Faktor
image-jpg.222617


Hej! Har en 42 tums LED tv som inte används. Mycket bra skick. Knappt använd. Köptes ny på net on net för 5.500:- säljer den för 1.500:- BILLIGT. Vid intresse skicka PM. Givetvis komplett med kontroll, ref nr står med på bilden för den som vill googla fram all teknisk spec. Finns i Stockholm Ekerö. Fått bra betyg.

Med vänlig hälsning,
K-S
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
BYTES, Herring shoes - dubbla munkar 9,5!

Jag har ett par dubbla monks från Herring. De ÄR använda och skall inte betraktas som nya eller nyskick. De är väl omhändertagna (insmorda med bra produkter, vilat mellan användning osv), men har märken från användning vilket kan ses på bilderna nedan. Mitt problem är att mina superbreda fossingar inte passar dubbla monks (ingen modell jag testat hittills iaf). Supertrist, men jag får leta vidare. Jag skulle gärna byta dessa mot nåt annat kul t.ex: skor i storlekarna 43,5-44, skjortor 41,42, tröjor L, Kavajer 52, Byxor 33/34 eller 34/34 et.c. (är 193 cm lång, väger 90 kg).

Så är någon sugen på ett par använda munkar enligt bilderna nedan (tagna för 5 min sen) så skicka ett PM!

Z5zglls.jpg

1n76A6g.jpg

Prx8d76.jpg

FWq15SQ.jpg

Ingen som vill ha ett par dubbla munkar? Sitter ni på någon present som inte föll er i smaken, eller har gått ned i vikt eller något online-köp som var för stort et.c - skicka PM! Även om någon vill köpa så kan ni PM:a.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Kläder och skor till salu, alla priser inkl frakt (vid F2F något billigare således).

1. Oxfords från Loake, modell 758 i strlk 8 UK. Använda men i gott skick. Slitsula pålagd. Pris 750:-
IMG_6733.JPG

IMG_6734.JPG


2. Loafers från Santoni, strlk 8 UK. Fint skick, väldigt lite använda. Pris 1100:-
IMG_6735.JPG
IMG_6736.JPG


3. Dubbelknäppt kavaj i ull från J Lindeberg. Mörkbrun i strlk 48. Sydd i Italien i Lumbians fabrik (samma som L.B.M 1911). Mycket fint skick, en knapp lite lös. Färgen återspeglas bäst på bild 2. Pris 1500:-
IMG_6737.JPG
IMG_6738.JPG


4. Jeansskjorta från Acne, strlk 50. Mycket fint skick. Pris 250:-
IMG_6731.JPG


5. Jeansskjorta från Wrangler med armbågspatches, medium (regular fit). Mycket fint skick. Pris 150:-
IMG_6732.JPG


PM:a med frågor. Fler bilder kan skickas vid intresse. Referenser finns.

//Andreas
 

MartinL

Omega
Retro/industri skrivbordslampa i rostfritt stål, troligen tillverkad i mitten av 1900-talet. Från början en UV-lampa men nu sitter en vanlig 12 V halogenlampa i den. Mycket fint skick för sin ålder, inga större repor, märken eller bucklor. Delvis nydragen el, i foten sitter en ny transformator så elen som går ut i resten av lampan är 12 volt vilket medför att original strömbrytare samt sladd mellan fot och lampa kan användas på ett säkert sätt. Ny grå tygsladd. Höjd ca 60 cm (när den står utfälld som på bilden), diameter fot ca 21 cm. Tillverkare: Sun Kraft ,Chicago, USA. Som kuriosa medföljer original skyddsglasögon. Länk till reklamfilm för denna modell från 1946:

Testar här innan den åker ut på blocket. Kan eventuellt ordna transport till sthlm on/to/fr denna vecka. Skickas ej.

Pris 1200 Kr


.
DSC_1199_redigerad-1.jpg
 

Bilagor

  • DSC_1205_redigerad-1.jpg
    DSC_1205_redigerad-1.jpg
    125 KB · Visningar: 59
  • DSC_1225_redigerad-1.jpg
    DSC_1225_redigerad-1.jpg
    75.7 KB · Visningar: 58

m_s

Patek
2-Faktor
SÅLD!

Louis Vuitton korthållare säljes!

Ref 62666 NEO i Damier Graphite. Kommer "fullset" med låda, dustbag samt originalkvitto. Inköpt 2015-07-11 hos Louis Vuitton i Stockholm.
Är i superfint skick.

Pris 900 kr inkl frakt


IMG_0475.jpg

IMG_0479.jpg
 
Senast ändrad:

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Säljer en filson large computerbag. Inköpt på lester.se i typ november för 3700:-
Säljes för 2300:- f2f i Malmö/skåne eller skickas.
Bifogar två bilder. Fler kan ordnas. Som ny. Lifetime garanti från filson.
image.jpeg
image.jpeg
 

K-S

Rolex
2-Faktor
image-jpg.222617


Hej! Har en 42 tums LED tv som inte används. Mycket bra skick. Knappt använd. Köptes ny på net on net för 5.500:- säljer den för 1.500:- BILLIGT. Vid intresse skicka PM. Givetvis komplett med kontroll, ref nr står med på bilden för den som vill googla fram all teknisk spec. Finns i Stockholm Ekerö. Fått bra betyg.

Med vänlig hälsning,
K-S
Såld!
 

MartinGFX

Cartier
Säljer mina aktiva högtalare. De har använts som datorhögtalare av mig och funkar ypperligt för ändamålet.
Det är ett par vita Intono K5A som är framtagna av Komplett. Skickar med högtalarkabel och banankontakt om så önskas.

För mer info se länk: https://www.komplett.se/product/640517#
Jag och högtalarna finns i södra Stockholm, Skickas ej.

Priset sätter jag till 700kr.

intono_k5a.png

OBS LÅNAD BILD.
 

Laurentius

Cartier
Både forumet och årstiden känns ju helt rätt för att sälja cykelprylar så här kommer ett riktigt fint hjul till salu, vad gör man inte för att undvika Blocket och liknande... Jag har provat (nästan) alla finhjul och Lightweight är de bästa jag provat. Nypris för ett set var endast 35 000:- men du kan hitta bättre begagnade för 16-17 000:-, mitt bakhjul blir ditt för 6000:-

Det har rullat mindre än 20 mil och är i mycket bra skick, ber om ursäkt för usel bild men bättre kan givetvis ordnas. Body till 10-delad Shimano sitter på men body till Campagnolo kan följa med om det behövs, hjulpåse ingår. Tub, om någon undrar. Mer info finns på länkarna nedan men hör gärna av dig om du har några frågor!

http://lightweight.info/gb/en/company/history

http://www.boerkopcykler.dk/produkter/109/0/Hjulsaet/Racer/Lightweight/LightWeight-Standard-C-Gen_-3

IMG_3081.JPG
 

WBergdahl

Panerai
Både forumet och årstiden känns ju helt rätt för att sälja cykelprylar så här kommer ett riktigt fint hjul till salu, vad gör man inte för att undvika Blocket och liknande... Jag har provat (nästan) alla finhjul och Lightweight är de bästa jag provat. Nypris för ett set var endast 35 000:- men du kan hitta bättre begagnade för 16-17 000:-, mitt bakhjul blir ditt för 6000:-

Det har rullat mindre än 20 mil och är i mycket bra skick, ber om ursäkt för usel bild men bättre kan givetvis ordnas. Body till 10-delad Shimano sitter på men body till Campagnolo kan följa med om det behövs, hjulpåse ingår. Tub, om någon undrar. Mer info finns på länkarna nedan men hör gärna av dig om du har några frågor!

http://lightweight.info/gb/en/company/history

http://www.boerkopcykler.dk/produkter/109/0/Hjulsaet/Racer/Lightweight/LightWeight-Standard-C-Gen_-3

IMG_3081.JPG
Fy helvete vilken skönhet! Varför får det gå?
 

Laurentius

Cartier
Jag byter hojar alldeles för ofta och den jag kommer köra på i år sitter det redan ett par Lightweight på, kan inte riktigt motivera att ha det hängandes...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp