• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
unspecified (17).jpg

Finnes:
Två nygjorda läderskärp.
Allt handgjort utom spännet.
Tillverkade av en vegetabiliskt garvad, svensk kohud. Tillskurna för hand. Färgade med Fiebing's Oil Dye Light Brown. Ytbehandlade med ROC Gold Quality Läderfett, med bla vaselin och bivax.
Kanterna är polerade för hand med rent, svenskt bivax. Sömmarna handsydda med nylontråd vaxad med bivax.
Valfri längd! Välj själv längd på skärpet, längd till hål och antal hål. Sedan fixar jag till änden såhär:
unspecified (18).jpg


Sökes: 400 kronor. Självklart med 100% Bli-Nöjd-Garanti...
unspecified (19).jpg
Mycket snygga! Inga klockarmband i samma skinn? :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
- Fallout 4 till Xbox One säljes
- 333 kr plus valfri frakt eller gratis frakt om du är trevlig

Köpt på Elgiganten när det släpptes, jag fastnade aldrig så jag har knappt spelat. 10 h och 14 min har det blivit... Kan bytas mot FIFA 16 eller GTA till Xbox One.
 

Parkbank

Omega
Barbour Bristol, navy i storlek S inkl. foderväst, navy i storlek S. Bra skick då den mest hängt på klädhästen, som synes på mittersta bilden har dragkedjan där västen fästs skavt upp delar av "fodret" som skyddar dragkedjan, är nog ingen större problem för den händige att sy fast det igen. Det är inte hål i fodret utan den delen som sitter över dragkedjan som är skavd.

Prisidé för hela paketet: 1800kr, frakt ingår ej (försöker lösa ett billigt fraktalternativ). Går även att hämta upp i Kalmar.

2Mh3O3r.jpg

kRyBUhz.jpg

lBfXXWo.jpg
Såld!
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Wrangler och Santoni sålda. Kapar 300:- på JL Kavaj så nu 1200:-

Kläder och skor till salu, alla priser inkl frakt (vid F2F något billigare således).

1. Oxfords från Loake, modell 758 i strlk 8 UK. Använda men i gott skick. Slitsula pålagd. Pris 750:-
IMG_6733.JPG

IMG_6734.JPG


2. Loafers från Santoni, strlk 8 UK. Fint skick, väldigt lite använda. Pris 1100:-

3. Dubbelknäppt kavaj i ull från J Lindeberg. Mörkbrun i strlk 48. Sydd i Italien i Lumbians fabrik (samma som L.B.M 1911). Mycket fint skick, en knapp lite lös. Färgen återspeglas bäst på bild 2. Pris 1500:-
IMG_6737.JPG
IMG_6738.JPG


4. Jeansskjorta från Acne, strlk 50. Mycket fint skick. Pris 250:-
IMG_6731.JPG


5. Jeansskjorta från Wrangler med armbågspatches, medium (regular fit). Mycket fint skick. Pris 150:-

PM:a med frågor. Fler bilder kan skickas vid intresse. Referenser finns.

//Andreas
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
En Walk on Water-västa med datorfack i fint skick. Fungerar med 13-tummare, macbook air på bilden (medföljer ej ;)). Konstläder. Nypris 700kr
Pris: 330kr inkl frakt. Se min goodguy tråd för referenser.
Betalning med swish, ingen retur.

DSC_0118.JPG
DSC_0119.JPG DSC_0120.JPG DSC_0121.JPG DSC_0122.JPG DSC_0125.JPG
 

Biohazard

Omega
Säljer en Cerruti 1881 kritstrecksrandig kostym, stl 54 slim.
Tyvärr för stor nu annars hade den solklart fått vara kvar.
Behöver pressas och strykas, annars inga skavanker.
Inköpt på Kauffman i Köpenhamn, ca 9-10k
Tänkte mig 1200:- plus frakt
Kavaj, 54-55cm armhåla till armhåla.
Byxa, 44cm midjemått.
Några andra frågor så bara PM:a mig, tack för er tid


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

.
 
Senast ändrad:

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Pedag Viva Stl 45. Riktigt fina lädersulor, köpte fel storlek :rolleyes:. Knappt använda. Nypris ligger runt 300 i butik.
Säljer för 180kr inkl frakt, ingen retur. Se min goodguytråd för referenser.
Betalning med swish.
Skärmavbild 2016-01-15 kl. 13.50.57.png
DSC_0126.JPG
DSC_0127.JPG
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Säljes: Creed x 2

Erolfa 120ml (endast sprejad ett par gånger) 1500 kr
Millésime Impérial ca 105/120ml 1200 kr

I ett försök att ytterligare skala ner min parfymsamling något erbjuds här två eleganta dofter från Creed som passar perfekt till sommaren. Båda flaskorna kommer med originalkartong och full presentation. Priserna är inklusive frakt. Skickar med PostNords gröna vadderade påsar om vi inte bestämmer något annat.

Creed.jpg
Erolfa finns kvar för sänkt pris 1400 kr.
 

Dronten

Cartier
Funkar de till en 700D?

Jag kan nada om kameror, men när jag kollar objektivguiden.se så står att det ska vara kompatibelt.
http://www.objektivguiden.se/camera_sel.asp?lens=44

Batterigreppet verkar dock inte vara kompatibelt med 700D.

EF-objektiven fungerar till till alla Canons systemkameror. (EF-S fungerar bara till de med mindre sensor). Batterigreppen brukar bara fungera till en specifik modell.
 

Biohazard

Omega
Säljer en Cerruti 1881 kritstrecksrandig kostym, stl 54 slim.
Tyvärr för stor nu annars hade den solklart fått vara kvar.
Behöver pressas och strykas, annars inga skavanker.
Inköpt på Kauffman i Köpenhamn, ca 9-10k
Tänkte mig 1200:- plus frakt
Kavaj, 54-55cm armhåla till armhåla.
Byxa, 44cm midjemått.
Några andra frågor så bara PM:a mig, tack för er tid


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

.

Bump, 1000:- plus frakt.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Acne, Wrangler och Santoni sålda. Sänker ytterligare på kavaj, nu 1000:- (billigt!) och Loake nu 500:- (plus frakt).
Kläder och skor till salu, alla priser inkl frakt (vid F2F något billigare således).

1. Oxfords från Loake, modell 758 i strlk 8 UK. Använda men i gott skick. Slitsula pålagd. Pris 750:-
IMG_6733.JPG

IMG_6734.JPG


2. Loafers från Santoni, strlk 8 UK. Fint skick, väldigt lite använda. Pris 1100:-
IMG_6735.JPG
IMG_6736.JPG


3. Dubbelknäppt kavaj i ull från J Lindeberg. Mörkbrun i strlk 48. Sydd i Italien i Lumbians fabrik (samma som L.B.M 1911). Mycket fint skick, en knapp lite lös. Färgen återspeglas bäst på bild 2. Pris 1500:-
IMG_6737.JPG
IMG_6738.JPG


4. Jeansskjorta från Acne, strlk 50. Mycket fint skick. Pris 250:-
IMG_6731.JPG


5. Jeansskjorta från Wrangler med armbågspatches, medium (regular fit). Mycket fint skick. Pris 150:-
IMG_6732.JPG


PM:a med frågor. Fler bilder kan skickas vid intresse. Referenser finns.

//Andreas
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Säljer en Polo RL tröja i storleken SMALL. 100 % silke. Oanvänd med lapparna kvar. Levereras i originalskyddspåse. Nypris 1500. Mitt pris: 800 kr inkl frakt.
http://www.careofcarl.com/sv/artikl...w-neck-cable-tussah-silk-pullover-purple.html
Skärmavbild 2016-01-13 kl. 20.39.12.png
Bumpar denna. 750 kr, billigare blir det inte.

Etonskjorta, buttondown-krage, som ny förutom ett minimalt hål ovanför etiketten i nacken (se bild). 270 kr skickad. Storlek syns på bilden
DSC_0257.jpg



DSC_0255.jpg


Etonskjorta, gingham-mönster, red ribbon, perfekt skick, strl 17 1/2 (44), comtemporary fit, vanlig manschett. 300 kr skickad.
DSC_0259.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Svarta lackskor i storlek 43 säljes med märket Cavaliere. Skorna är oanvända och endast provade på inomhus, kan finnas ngn "hairline" från hantering annars i ett mycket bra skick. Skulle ha använts till ett bröllop men paret gick skilda vägar innan. Har tyvärr slängt lådan. Finns i Stockholm för f2f.
Nypris: 1695 kr
Pris nu: 900 kr eller bud

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp